Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 16521 til 16540 af 169995
-
Martin A. Nexø: 'Pelle Erobreren - Den store kamp
ForumindlægJeg har nogle spørgsmål til " Den store kamp" som jeg håber, at få svar på. Hvad vil han med sin tale? Appelformer udfra talen? -
Hjælp til analyse af Matin Luther King Jr.s tale "I have a dream"
ForumindlægJeg har fået til opgave at analysere Martin Luther King Jr.s tale i min SSO i historie. Jeg er rimelig meget i tvivl om hvordan jeg skal bære mig ad. Hvis der er nogen, der ville hjæpe, ville jeg blive meget glad. -
You've got a friend - Kim Fupz
ForumindlægNogen der har læst novellen? Og eventuelt kan fortælle mig moralen? -
HJÆLP AT-Mennesket i forhold til naturen i fagene psykologi C og bioteknologi A
ForumindlægEr der nogen der har gode ide, med hensyn til hvad jeg kan skrive om i AT og overemnet er mennesket i forhold til naturen. Jeg tænket på den helende naturen, hvordan man kan bruge naturens helbredende kræfter? OSV. Hjælp til problemformuleringer -
udviklingsproblematikker i Østafrika med særlig henblik på Zambia - Samf. A NaturGoe. B
ForumindlægJeg har brug at vide noget om Zambias udvikling i forhold 2015-målene. Jeg har virkelig svært ved at finde noget om det. Derfor vil jeg høre om der er nogen der kender en god hjemmeside eller evt. kender noget til udviklingen i Zambia. MVH Karlen -
Analyse af natursynene a J. P. Jacobsens novelle Mogens
ForumindlægHej Alle. Jeg skal i gang med en analyse af J. P. Jacobsens novelle Mogens, hvor jeg blandt andet skal analysere natursynene fra de forskellige personer. Jeg taler her om, hvordan Mogens, Kamilla, Justitsråden og Thora opfatter og ser naturen. I baghovedet skal jeg have darwinismen og naturalis... -
Engelsk A - Idræt B - Udviklingen i USA med hensyn til fedme
ForumindlægJeg skal lave en SRP om fedme. Jeg tænkte på, om der var nogle der havde nogle gode sider, som handler om udviklingen i USA med hensyn til fedme? Eller bare en side, hvor de tænker 10 år frem og analysere, da jeg skal bruge lignende i min opgave :-) -
Argumentér imod Liberal A's skatteforslag HJÆÆÆLP!
ForumindlægJeg skal argumentere økonomisk og politisk imod Liberal Alliances skatteforslag, som de kommer til udtryk i citatet nedenfor. Jeg er helt blank, nogen der vil give mig nogle foreslag til hvad en god argumentaion imod det kunne være? tusind tak på forhånd. Vi har i dag verdens højeste skattet... -
KEMI A EKSAMENSSÆT MAJ 2008 (GYM 2008-10-1) gammel ordning - HASTER EKSTREMT!!!
ForumindlægHej kemikere der ude :) Er der nogen der ligger inde med besvarelserne til de tre opgaver til kemi eksamensættet mandag den 26. maj 2008? Opgaverne hedder: 1) Phosphater i spildevand, 2) Myggemiddel, 3) Adrenalin Jeg plejer at klare det selv, men er virkelig tidsnød denne gang, er aaalt for stres... -
Opgave doping(anabolske sterioder) idræt c og biologi a
ForumindlægHej. Jeg er igang med AT og skal aflevere meget snart, så ville hører om der var nogle der lå inde med noget omkring doping(anabolske sterioder) i AT-sammenhæng, sådan at jeg lige kunne få de sidste point i skabet? :) Hilsen Malene -
Generel hjælp til matematik på A, B og C niveau i TI-Nspire
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg udviklet et elektronisk hjælpemiddel til TI-Nspire i form af en hjemmeside (https://solve-x.dk), hvis formål er, at guide gymnasieelever igennem deres respektive matematiske samt TI-Nspire relaterede problemer. Dette er fuldstændig GRATIS, om man vælger at melde si... -
Nye annoncer er "A pain in the ash"
ForumindlægDe nye annoncer "Fra Syddansk universtitet" som dækker hele det øverste af en side, er på små bærbare (10") næsten umulige at lukke ned, og gør derved sited ufunktionelt. Simpelthen noget shit.. Vil i venligst ændre dette tak !! -
NOGEN DER LÆGGER UD MED EN OVERSÆTTELSE TIL TYSK A SKR. OPGAVE 27 MAJ?
ForumindlægHJÆLP har smidt mit eksamssæt væk, og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. -
Nogen der kan gennemse eller rette mit engelsk essay? Niveau B eller A
ForumindlægHej. Jeg har skrevet et engelsk essay om Personal Branding og om Miriam Weeks aka. Belle Knox. I den anledning, vil jeg gerne høre om der er nogen som vil være så venlige at gennemlæse det og muligvis give feedback eller rettelser på essayet. Mange tak på forhånd! -
Hvad skal man kunne af kemi i folkeskolen for at kunne klare sig på A-niveau i kemi på gymnasiet (STX/HTX)?
ForumindlægTak på forhånd. -
Tysk eksamen, prøve b, emnet Freundschaft und Liebe
ForumindlægJeg skal forberede en samtale på tysk, hvor jeg skal skrive nogle sætninger ned til emnet "Freundschaft und Liebe" men jeg kan ikke rigtig komme i gang, da det er første gang jeg skal prøve det... Så håber at der er nogen der kan hjælpe mig? -
Kan man komme på stx hvis man får 00 i mundlig fysik eksamen?
ForumindlægJeg har lige været til prøven og fordi jeg har eksamensangst så fik jeg 00. Kommer jeg videre? -
24Timers Fysik Eksamen, C-niveau: Bølgelængde, frekvens og lydens hastighed
Forumindlæg -
Bøger til Finansøkonom - SØGES!
ForumindlægHej allesammen, jeg søger nogle brugte bøger til finansøkonomuddannelsen. Jeg søger følgende bøger: Erhvervsjura: Erhvervsjura 4. udgave. Forlag Hans Reitzels Forlag Erhvervsjura - opgave og materiale samligning 3. udgave. Forlag Hans Rei... -
Hvad er markedsrenten?
ForumindlægHej alle :) Jeg sidder lige nu med min økonomi eksamens opgave, og skal samligne afkastningsgraden med markesrenten? er der nogen, som ved hvad den er på idag? eller evt. har et relevant link hvor jeg kan finde ud af det ? På forhånd tak :)
