Køb og Salg

Bøger til Finansøkonom - SØGES!

30. juli 2014 af nannaholmm (Slettet)

Hej allesammen, jeg søger nogle brugte bøger til finansøkonomuddannelsen.

Jeg søger følgende bøger:

Erhvervsjura:

Erhvervsjura 4. udgave.                                                     Forlag Hans Reitzels Forlag
Erhvervsjura - opgave og materiale samligning 3. udgave.     Forlag Hans Reitzels Forlag
Lovsamlingen 2013-14                                                      Forlag Hans Reitzels Forlag

Økonomisk metode:

International markedsføring 4. udgave                                 Fin Rolighed m. fl. Forlaget Trojka
International markedsføring. Cases og opgaver 4. udgave     Fin Rolighed m. fl. 2011

Samfundsøkonomi:

Mikroøkonomi. Teori og beskrivelse  4. udgave                    Henrik Grell og Elsebeth Rygner
Mikroøkonomi. Opgavesamling 2. udgave                            Henrik Grell og Elsebeth Rygner
Makroøkonomi 3. udgave                                                  Henrik Grell og Elsebeth Rygner

Salg og kunderelationer:

Salg og psykologi                                                             Mette Hald m. fl. IBSN

Erhvervsøkonomi:

Driftsøkonomi 2. udgave                                                    S. H. Rasmussen, J. O. Jensen og L. Hansen
Økonomisk styring og virksomhedsanalyse 5. udgave 

Finansielle markeder og rådgivning:

Ejendomshandel                                                               Dansk ejendomsmæglerforening

Finansiel markedsføring:

International markedsføring 4. udgave                                 Finn Rolighed m. fl. TROJKA
International markedsføring. Cases og opgaver 4. udgave     Finn Rolighed m. fl. TROJKA

- Jeg håber virkelig at der er nogen der er villig til at sælge deres brugte bøger til billig pris :-)


Brugbart svar (0)

Svar #1
31. juli 2014 af Soheil2 (Slettet)

Hej.

Jeg har følgende bøger til Finansøkonom. Skriv hvad du kan bruge så kan vi finde ud af noget med pris.
Det er bøger jeg brugte til 1. og 2. semester så kan ikke helt huske hvad der hørte til hvad.

Erhvervsøkonomi:
Driftsøkonomi, 2. udgave - Søren Holm-Rasmussen, Jens Ocksen Jensen og Lone Hansen

Udvidet Driftsøkonomi - Søren Holm-Rasmussen, Jens Ocksen Jensen og Lone Hansen

Samfundsøkonomi:
Mikroøkonomi 2. udgave - Hans Jørgen Biede, Henrik Kjær og Morten Vibe-Pedersen

Makroøkonomi, Teori og beskrivelse, 4. udgave - Henrik Grell og Elsebeth Rygner

Erhvervsjura:

Lovsamling 2013 - Per Mogensen

Dansk og International Erhvervsret, 2 udgave - Dorte Dittmann og Mette Gade

Finansielle Marked og rådgivning:

Finansielle forretninger og rådgivning - PRIVAT, 6. udgave 

Finansielle forretninger og rådgivning - ERHVERV, 5. udgave 

DIN Økonomi - Michael Møller og Niels Christian Nielsen

Salg og Kunderelation:

Forhandling og kommunikation - Mette Hald og Søren Hilligsøe

Kommunikation og Personlig udvikling - Anne Latour og Jørgen Filtenborg

Økonomisk metode:

Metode og projektskrivning - En introduktion, - Thomas Harboe


Skriv et svar til: Bøger til Finansøkonom - SØGES!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.