Køb og Salg

Mat A med hjælpemidler skabelon

17. december 2017 af matsuperman

Sælger en skabelon jeg anvendte til prøven med hjælpemidler til Matematik A prøven sidste år.
Jeg bestod selv prøven med 10 og er nu begyndt at læse Fysik på KU.
Den er lavet i Ti-Nspire, men kan også laves om til et Maple dokument. Den kan kun anvendes til prøven med hjælpemidler. Men kan derimod anvendes til alle opgaver.
Jeg tager 50kr pr. styk.
Email: [email protected]


Brugbart svar (0)

Svar #1
17. december 2017 af Anders521

Med "skabelon" mener du så en vejledende besvarelse?


Brugbart svar (0)

Svar #2
17. december 2017 af Mathias7878

Det er ikke muligt at lave en hel skabelon til prøven med hjælpemidler. Jeg havde også lavet flere forskellige skabeloner i TI-Nspire, bl.a. til lineær, eksponentiel og potens regression samt monotoniforhold.

Opgaverne er jo aldrig de samme, så hvordan kan du lave en skabelon for hele prøven med hjælpemidler???

- - -

 

 


Svar #3
18. december 2017 af matsuperman

I prøven med hjælpemidler er der ca. 12 forskellige typer af opgaver som altid går igen.
Jeg har lavet de her 12 opgaver, løst dem og skrevet dem således at I skulle kunne skifte jeres tal ud med mine og få de rigtige svar. Derefter skal der omskrives med egne ord i opgaven og muligvis tegnes en ny graf eller en ny trekant.
Til slut eventuelt konkluderes noget nyt.
På den måde har I allerede et udregnet eksempel og jeres nye tal foran jer.
Skabelonen anvendes derefter til som sådan at skrive tallene ind i.

Så på den måde har jeg ikke lavet en skabelon til alle typer af regression, men derimod til at skabelonen kan anvendes til at DU i panik trykker på alle typer af regression og bruger 10 minutter på det og stadig er 50% foran alle andre i lokalet


Brugbart svar (0)

Svar #4
18. december 2017 af OliverHviid

Måske burde man lave sine egne "skabeloner" i stedet for altid at afhænge af andre; man må vel også godt tænke lidt selv...


Brugbart svar (0)

Svar #5
14. maj 2019 af FrederikHolmd

hej Matsuperman. 

Jeg vil gerne købe en skabelon, hvis du stadigvæk ligger inde med den. 


Brugbart svar (0)

Svar #6
14. maj 2019 af Soeffi

#5. Se evt. http://studie.one/index.html, der er nogle vejledende besvarelser til almindelige spørgsmål.

Skriv et svar til: Mat A med hjælpemidler skabelon

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.