Søgning på: dansk reportage. Resultater: 16541 til 16560 af 41162
-
Polterabend
ForumindlægHej!Jeg skal snart til eksamne i dansk, og vi opgiver polterabend, men hvilke genre er den i? Jeg har det selv til noget med realistisk/psykologisk novelle, men er ikke helt sikker -
Fribytter af Tom Kristensen
ForumindlægEr der nogle der ligger inde med en analyse af dette digt, eller i det hele taget bare nogle guldkorn? ´Vi skal gennemgå det i dansk om nogle dage og er ret blank -
terminsprøve
Forumindlæghej alle sammen, jeg skal til terminsprøve i morgen i dansk, og er mega nervøs! - er der nogen der ved hvordan jeg kan bekæmpe den? -
Skal forsvare min danskopgave til årsprøve.
ForumindlægVille lige høre om der er nogen som har nogle gode "fif" når jeg skal forsvare min dansk opgave. Hvad er normal kotyme til en sådan årsprøve? -
Undersøgelse :-)
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er i færd med at lave 9. klasses projektopgave, og har valgt emnet: ''Danskernes syn på fremmede''. Derfor, vil jeg gerne lave en undersøgelse om danskernes og indvandrernes mening om hinanden! Så hvis du er dansker, vil jeg gerne høre din ærlige mening... -
Et Resume af Homework
Forumindlæghar ikke teksten og skal aflevere den i morgen såjeg ville høre om der evt. var nogle som havde et resume af teksten på dansk som de kunne sende til mig?? -
Krimi
ForumindlægJeg skal skrive en krimi i dansk. Og jeg vil gerne have lidt afvide om hvordan man skriver en krime, for det ved jeg faktisk ikke!?... -
biologi
Forumindlæger der nogle der kan hjælpe mig med dette spørgsmål?- Hvilke abiotiske faktorer har væsentlig betydning for træernes optagelse og afgivelse af CO2 i en dansk bøgeskov? -
3.g's opgave
ForumindlægHi. .Er der nogen der har skrevet 3.g's opgave i dansk som har nogle gode emner?!?Nu har jeg kigget lidt på historie emnerne. .:) -
PDF til DOC?
ForumindlægHey.. hvordan laver man en .pdf fil om til .doc ? så man kan redigere i de downloadede tekst filer... nogen der har en dansk stil liggende? -
SRP om branding - afgrænsning
Forumindlægskal skrive srp om Branding i fagene Dansk og AØ. Er der nogle der har idéer til hvordan jeg kan afgrænse emnet? -
gangster
ForumindlægHejsa..Jeg skal skrive dansk stil om gangstere i USA og mangler lidt til at komme i gang og hvad man fx kan skrive noget om? så er der ikke en der har en ide? -
Rettelse og kommentar?
Forumindlæghej er der en der ude som vil se på min dansk stil som jeg skal aflevere idag hilsen Martin`s Søster :D -
AT- Rejser
ForumindlægHej allesammen :) Er der en der kan give nogle ideer til, hvad man kan skrive om i dette At-forløb. Emenet er rejser. og fagkombination skal være Dansk/samfundsfag. TAK ! -
Oversættelse
ForumindlægHej jeg går på 2 år.. jeg har oversat en kort tekst fra dansk til spansk nogen der vil kigge det igennem og se for fejl ?? -
selvportræt!
ForumindlægIdeer til selvportræt!!! jeg skel skrive et selvportræt i dansk, valgfri genre, men hvordan??hvad skal jeg lægge vægt på og hvad skal jeg udelade? -
B2B virksomhed
ForumindlægEr der nogen som kan komme med et eksempel på en B2B virksomhed - helst dansk? Skal max have 1000 ansatte. Nogen som har en liste over b2b virksomheder i dk? -
Identitet
ForumindlægNogle der har nogle tekster der er gode at analysere til dansk eksamnen i 9.? Mit over emne er identitet. -Tak på forhånd -
termins..
ForumindlægHej alle .. :D hvad er godt at vide før termins i dansk, matematik og engelsk :) el. hvad kan være en god forberedelse -
Kildekritik og citater
ForumindlægHører citater af f.eks. en tale hjemme i kildekritikken? Ligesom man i dansk i en literær artikel citerer dele fra teksten er det så også tilladt i den analyserende historiedel?
