Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 16541 til 16560 af 58387
-
Engelsk oversættelse.. skal afleveres inden iaften kl. 24.00(hjælp!)
Forumindlæg'Dr. cassanova har hjulpet mig lidt, men så blev jeg nødt til at ændre noget, så er der ikke nogen der vil kigge denne oversættelse igennem for fejl? Det er den engelske version jeg skal aflevere....Also in other towns there have been collisions, and the British government was compelled to us... -
Eksamen Matematik C 2017 maj
ForumindlægDet er min eksamen besvarelse. Måske er der nogen der kunne bruge den. -
Krav til skriftlig matematik eksamen u. hjælpemidler?
ForumindlægHej, Jeg ville gerne høre om der var nogen som vidste hvad det forventes at man kan til den skriftlige matematik eksamen på 1-årigt højniveau? Eller om der findes en liste af en art? -
Spansk a 2024 skriftlig eksamen - nogle der har været op
ForumindlægHej Er der nogen af jer, der har været oppe i spansk a 2024 skriftlig eksamen eller kender en, som jeg kan stille et spørgsmål til? På forhånd tak. -
SRP - Valg af emne (Biologi+Dansk/Engelsk/Historie)
ForumindlægJeg skal, som mange andre, skrive SRP snart :-) Jeg skal vælge faget Biologi, men jeg er meget i tvivl om mit andet fag. Det indlysende valg ville være kemi, men det er ikke lige mig. Hælder mest til engelsk. Så er der nogen, som kan komme med nogle gode forslag til Biologi + enten dansk, enge... -
Gymnasievalg
ForumindlægHej, jeg går i niende klasse, og skal snart vælge hvad jeg gerne vil efter. Jeg vil gerne på et gymnasium, men jeg har problemer med at finde ud af hvilken slags. Jeg står mellem HTX, STX, og IB. HTX - Jeg går meget op i naturvidenskab. Stor, stor interesse indenfor fysik. STX - Bre... -
International karakterer
ForumindlægHey,Er det korrekt at man ikke kan gange sin A-niveau fag med 1.06, hvis man går på IB?Hvis ikke, vil jeg stille (måske et svært) spørgsmål: Hvorfor kan man ikke det?? -
er der nogen der vil forklare hvad er elektronfordeling i atomet skal op til eksame?
Forumindlægforklare elektronfordeling i atomet? -
indekstal? opgave fra eksamen december 2011
ForumindlægNedenstående tabel viser indekstal for forbrugerprisen på brød. År: 2006 2009 Indekstal for brød 117 137 a) En pakke brød af et bestemt mærke kostede 15 kr. i 2006. Hvad kostede den tilsvarende pakke i 2009? Opgave -
Jeg har eksamen på mandag :D please hjælp mig
ForumindlægHvad kendetegner en syre og en base ?? Vil være utrolig glad hvis der var en der ville hjælpe mig med det :D Tak på forhånd :) Fysik kemi er ikke min stærke side :) -
Hjælp skal snart til 9 klasses fysik eksame
ForumindlægHej alle . Jeg skal til fysikeksame her om ikke særlig lang tid så mit spørgsmål til jer er om i ville hjælpe mig med at finde forsøg til disse emner nedenunder -magnetisme -elektromagnetisme -el-motor Håber virkelig at nogen ville hjælpe :D. -
Dumpet skr. mat - ny eksamen?
ForumindlægJeg har dumpet min mat A i gym... Er der nogen, der ved om man kan tage en ny prøve uden at gå på et hold?! Eller bare nogen som ved noget om suppleringskurser? -
Hjælp til at løse spørgsmål til Biologi eksamen
ForumindlægHar vedhæftet spørgsmålene. Er der nogen der gider at hjælpe med at løse dem? Tak. -
Tekst om Ondskab, til eksamen 10 klasse
Forumindlægjeg har trykket Ondskab som fordybelses område i 10 klasse til FS10 prøven i dansk. Er der nogen, der kender en god tekst om ondskab, helst et Essay, digt eller noget fillosofi. :) -
corporate niveau og produkt niveau - eksamen!!!!!!!!
ForumindlægJa, hvad er forskellen på corporate niveau og produkt niveau???? HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP -
hjælp! 10 klasse eksamen om 6 timer
Forumindlæghjælp, skal til skriftlig matematik og min formelsamling er væk, nogen der har en jeg må få? -
Magnus i november Novelle - Dansk Eksamen
ForumindlægNogen der har nogle tekster jeg kan perspektivere til? -
Eksamen i fysik imorgen!! spørgsmål til dispo!
ForumindlægEksempel vis alkohol. Hvordan ville jeres dispo se ud? altså punkt 1,2,3 osv...?? -
Differentialkvotient og regneregler for differentiation (mundtlig eksamen)
ForumindlægJeg vælger bare at kopiere min opgave ind, da jeg ikke forstår noget af det lige umiddelbart, så det ville hjælpe meget hvis i kunne hjælpe mig med opgaven. I forbindelse med din redegørelse skal du ved hjælp af en grafisk illustration definere begreberne differenskvotient og differentialkvotien... -
Samfundsfag eksamen opgave A: økonomi.
ForumindlægHej alle. Var oppe i samfundsfag i onsdags og valgte opgave A om økonomi. Men er nu kommet i tvivl om jeg har misfostået opgave 3. Er der nogle som har formuleringen liggende? Skulle man diskutere imod problemer vedrørende økonomisk ulighed eller med? På forhånd tak!
