Søgning på: kemi b isis. Resultater: 16541 til 16560 af 96602
  • Hvordan fungerer brintbilen?

    Forumindlæg
    Jeg er ved at læse til mundtlig eksamen i fysik/kemi, og jeg undrer mig over, hvordan brintbilen fungerer?
  • Fysik noter af byggematerialer

    Forumindlæg
    Nogen der har en opgave som jeg på få instiration af? Jeg søger fysik/kemi noter at byggematerialer og forsøg om emnet på forhånd tak
  • Bestemme bindingsforholdene i det periodiske system?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg skal til kemi eksamen om lidt. og kunne godt bruge lidt hjælp til dette. Kan du ud fra det periodiske system bestemme bindingsforholdene i følgende eksempler: KCl, Na2SO4, H2O, CH4 og CH3OH
  • hjælp til phosphat i vand og vaske pulver

    Forumindlæg
    er der nogen der har lavet en rapport i kemi øvelser 2/3 øvelse 28 phosphat i vand.?? jeg vil meget gerne se en rapport og få lidt hjælp hvis det er muligt
  • notater..?

    Forumindlæg
    Hey! ville lige spørge om der er nogen som har gode (repetitions-) notater til 2g's kemi A-niveau ... :)
  • Noter

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle der har nogle noter om kroppen generelt? Om fordøjelsessystem, sanser, osv. Kemi også. Om syrer og baser f.ek.s :)
  • Grænseværdi/ppm

    Forumindlæg
    Hej...Sidder og læser til kemi eksamen...Had er grænseværdi mmålt i ppm???????Og hvad står ppm for?Det er i forbindelse med chlorholdige opløsningsmidler...
  • Hydrogen eksamens forsøg

    Forumindlæg
    Nogle der har nogle forslag til 3 forsøg angående hydrogen? til en 9 klasses fysik kemi eksamen :)
  • pH-værdi Hexan

    Forumindlæg
    Hvad er Hexans pH-værdi? Google er ikke min ven, ej heller Kemi. Håber nogen kan hjælpe :)
  • Vejledende sæt 2 maj 2007

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder med det vejledende sæt 2 i kemi A og kan ikke finde ud af det.. Er der tilfældigvis nogle der har lavet det? - Henriette
  • reaktionsligning!

    Forumindlæg
    Er der en de rkan hjælpe mig med at skrive En reaktionsligning for reaktion mellem cyclohexen og brom? håber på meget hjælp da jeg er meget dårlig til kemi.
  • Galvanisering/forzinkning

    Forumindlæg
    Sidder og laver min fremlæggelse til fysik/kemi, og jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg mangler reaktionsligningen til Galvanisering. Nogle der kender til den?
  • b af Labatorieudstyr

    Forumindlæg
    Hej.Er der nogle som kender nogle hjemmesider hvor man kan købe kemi- og labatorieudstyr. De skal helst være på dansk.
  • Olivenolie/Triglycerid

    Forumindlæg
    Hej jeg har lavet et forsøg i kemi omkring polære og polære molekyler. Jeg forstår godt hvad det handler om men hvorfor er olivenolie/triglycerid et polært molekyle?
  • hjæp alkaner

    Forumindlæg
    Har fået stillet følgende kemi spørgsmål Opskriv et empirisk reaktionskema for afbrænding af alkaner, hvordan ser sådan et ud?
  • Nogen der kan hjælpe?

    Forumindlæg
    Hej som mange andre skal jeg op i kemi skriftlig på fredag og tænkte på om der var nogen som kunne henvise til opgavesæt, som jeg kan øve mig på. Har lavet dem inde på uvm.dk på forhånd tak:)
  • Beregning af svovlsyre i Vasaskibet

    Forumindlæg
    Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med denne kemi-opgave, da jeg er helt på barbund. Det omhandling reaktionsafstemning og mængdeberegning. På forhånd tak (:
  • ion i en vandig opløsning

    Forumindlæg
    Jeg har læst om dette i min kemi-bog, men forstår det simpelthen ikke.. Er der nogen der vil hjælpe.. - Hvorledes indgår en ion i en vandig opløsning i ligevægtskonstanten?
  • puffersystem

    Forumindlæg
    er der nogen der ude der har lavet den rapport der hedder puffersystemer, øvelse 7 i kemi øvelse bogen??? hjæææælpppp kan ikke lave den
  • Omregningen fra mol/liter til g/100mL

    Forumindlæg
    Jeg sidder her og knokler med en kemi aflevering og er stød på et problem..Jeg skal omregne et resultat fra mol/liter til g/100mL..Hvordan gør jeg lettest dette?