Søgning på: matematik fp9 december 2018. Resultater: 16561 til 16580 af 33057
-
gymnasie
ForumindlægHEEEJ ALLE SAMMEN, ER DER NOGEN DER GÅ PÅ INGRID JESPERSEN GYM, TÆNKTE OM NOGEN VILLE FORTÆLLE LIDT OM DEN :D -
Formel henvisning?????
ForumindlægHej jeg har kigget på nogle opgavebesvarelser fra studienet, og ved hvert brugt formel er der en henvisning som denne: (jf. formel 49) Men til hvilken formelsamling henviser de til, er der nogen der kan give mig et hurtigt svar.. Mange tak -
Mat på E-learning
ForumindlægHej..Er der nogen som har haft held med at læse Mat på B niveau på egen hånd.. altså som fjernkursist ? eller kan det bedre betale sig at være der til undervisningstimerne? -
Rumgeometri og vektorer
ForumindlægHej SP Sidder med en opgave her, som jeg ikke lige kan finde en vej og gribe den an på. Linierne l og m er givet ved parameterfremstillingerne: l: (x,y,z) = (1,5,3) + t * (1,-2,1) og m: (x,y,z) = (8,3,0) + s * (3,0,-2) Det oplyses, at linierne skærer hinanden i et punkt A a) Bestem koordinat... -
HJÆLP MIG! GREENPEACE!
ForumindlægJeg blev tilfældigvis stoppet af en fra green peace idag, og snakken faldt lidt frem og tilbage, men det endte med jeg tilmeldte mig til sådan donerings noget.. MEN da jeg så kommer hjem kan jeg se at det er en betalingsserviceaftale det vil sige at de kan trække et beløb hver måned... Jeg gav ... -
Universitets kursus for gymnasie elever
ForumindlægJeg så i nyhederne at man kan som gymnasie elev prøve forskellige kurser efter skole men har ikke kunnet finde noget om det siden. er der ngoet jeg har misforstået eller? -
grundtal potens og eksponenten.
ForumindlægHej et eks. 34 3 er grundtallet 4 er eksponenten. og potensen er det hele ..? ikke..? -
eksamen 9.klasse
Forumindlæghvis jeg er nu får 02 i eksamen og det skal jeg have få at komme ind på min uddannelse eller er det bedre at få 7 eller 10 i eksamen eller er det lige meget hvad jeg får i eksamen bare det er over 00 -
Er det rigtigt
Forumindlæghttp://peecee.dk/?id=1767a. 8.000 til f-graf 7.000 til g grafb. 100.000c. 500.00er det korrekt? -
SOS - SOS - Opstil en tabel over karakterernes hyppighed og frekvens
ForumindlægSOS - SOS - SOS - SOS - SOS - SOS -SOS - SOS -SOS - SOS -SOS - SOS - hvordan skal jeg opstille en tabel over tallenes hyppighed? jeg ved godt hvordan jeg finder hyppigheden MEN hvordan opstiller jeg en tabel over det? skal jeg bare beskrive hvordan eller? -
Beskrive punktmængde
ForumindlægJeg har fået til opgave at beskrive punktmængden som har ligningen:x^2 + 10*x + y^2 - 8*y + 40 = 0Hvordan beskriver jeg den bedst? Jeg ved at man kan bryde ligningen op og få et samlet punkt ud af det, men mit bud på (-10,5) er jeg ikke helt sikker på.På forhånd tak -
TI-84 PLUS SÆLGES
ForumindlægSælger min TI-84 Plus til 500 kr. Lommeregneren er i god stand, da den ikke er brugt særlig meget. De ting der fulgte med da jeg købte den, er også dem der følger med nu. Nye batterier er sat i. Bor i Århus området. Skriv gerne herinde, og så finder vi ud af noget. /Camilla -
Fysikrapport ?
ForumindlægHej er ved at skrive om bølger og svingninger. Er næsten færdig, har kun disse spørgsmål jeg ikke kan finde ud af. Interferens Hvad er interferens? Bølgers interferensmønster. Beregning af vandbølgers fart. Vil også gerne høre fra dig, hvis du har nogle gode billeder af fx dæmpet / periodiske ... -
potensfunktioner
Forumindlægden første opgave har jeg lavet, men opgave b) kan det passe, at den falder med 20 %? -
Omskrivning af Kn
ForumindlægVis, ved omskrivning af Kn=K0(1+r)n, hvordan K0 og r kan bestemmes Jeg har brug for hjælp til dette. På forhånd tak -
Nulhypotese?
ForumindlægJeg har opskrevet en nulhypotese, men hvordan skal jeg beregne 5% signifikanten? Tjek billedet -
Produkt ideer?
ForumindlægHeej Jeg har projekt uge og skal fremlægge om Kompetenceudvikling, altså hvilke uddannelser som folk vælger og hvilke uddannelser som Danmark har brug for at unge får. Så mit spørgsmål er om I har nogle ideer til et produkt jeg kunne lave, som passer til? På forhånd tak. Knusss -
Magnetisme!
ForumindlægHej ville hører om der fandtes en bevis for magnetismen! Mener selv at der var Maxwell ligning, men kan ikke huske hvad den gik ud på! Ville være rart hvis nogle kunne genopfriske min hukommelse. På forhånd mange tak! -
SRO - Væksthastighed
ForumindlægHej. Jeg er igang med at skrive min SRO, men er gået i stå ved en af opgaverne. Opgaven lyder således: "Redegør for begrebet "Væksthastighed" ved hjælp af differentialregning. Begreber som differenskvotient og grænseværdi skal indgå." Jeg er rigtig meget i tvivl om hva... -
Stikprøve
ForumindlægHej. Er der en der kan hjælpe mig med denne opgave?
