Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 16621 til 16640 af 170163
-
NOGEN DER LÆGGER UD MED EN OVERSÆTTELSE TIL TYSK A SKR. OPGAVE 27 MAJ?
ForumindlægHJÆLP har smidt mit eksamssæt væk, og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. -
Nye annoncer er "A pain in the ash"
ForumindlægDe nye annoncer "Fra Syddansk universtitet" som dækker hele det øverste af en side, er på små bærbare (10") næsten umulige at lukke ned, og gør derved sited ufunktionelt. Simpelthen noget shit.. Vil i venligst ændre dette tak !! -
Nogen der kan gennemse eller rette mit engelsk essay? Niveau B eller A
ForumindlægHej. Jeg har skrevet et engelsk essay om Personal Branding og om Miriam Weeks aka. Belle Knox. I den anledning, vil jeg gerne høre om der er nogen som vil være så venlige at gennemlæse det og muligvis give feedback eller rettelser på essayet. Mange tak på forhånd! -
Hvad skal man kunne af kemi i folkeskolen for at kunne klare sig på A-niveau i kemi på gymnasiet (STX/HTX)?
ForumindlægTak på forhånd. -
Tysk eksamen, prøve b, emnet Freundschaft und Liebe
ForumindlægJeg skal forberede en samtale på tysk, hvor jeg skal skrive nogle sætninger ned til emnet "Freundschaft und Liebe" men jeg kan ikke rigtig komme i gang, da det er første gang jeg skal prøve det... Så håber at der er nogen der kan hjælpe mig? -
Kan man komme på stx hvis man får 00 i mundlig fysik eksamen?
ForumindlægJeg har lige været til prøven og fordi jeg har eksamensangst så fik jeg 00. Kommer jeg videre? -
24Timers Fysik Eksamen, C-niveau: Bølgelængde, frekvens og lydens hastighed
Forumindlæg -
Bøger til Finansøkonom - SØGES!
ForumindlægHej allesammen, jeg søger nogle brugte bøger til finansøkonomuddannelsen. Jeg søger følgende bøger: Erhvervsjura: Erhvervsjura 4. udgave. Forlag Hans Reitzels Forlag Erhvervsjura - opgave og materiale samligning 3. udgave. Forlag Hans Rei... -
Hvad er markedsrenten?
ForumindlægHej alle :) Jeg sidder lige nu med min økonomi eksamens opgave, og skal samligne afkastningsgraden med markesrenten? er der nogen, som ved hvad den er på idag? eller evt. har et relevant link hvor jeg kan finde ud af det ? På forhånd tak :) -
Mat. Fsa eksams sæt. Grønt-flag-grøn skole. Hjælp
ForumindlægHer er et link til sættet, den åbnes med adobe reader. http://fc-web.supportcenter.dk/~ig@vuc-djursland.dk/matematik/afl/FSA%20maj%202001.pdf I opg 1,6 kommer problemet. Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg kan lave den. Jeg ved ikke, hvodan jeg kan vise det med en graf. -
AKUT brug for hjælp! 9. klasses prøve eksamen
ForumindlægAkut brug for hjælp!! Hej Alle sammen. Vi er to piger, der har fundet fejl og mangler i vores allerede afleverede 9. klasses projekteksamens-opgave. Opgaven skal fremlægges i morgen kl. 9. Vi mener dog at have hørt, at vi har ret til at aflevere en ny-printet opgave hvor fejlene er rette i, ... -
Eksamen underemner til individual group and society ;)
ForumindlægGode underemner til individual group and society ;) -
Bedste eventyr eller folkeviser til dansk mundtlig eksamen?
ForumindlægHej alle sammen, jeg skal op til mundtlig dansk inden længe, og har trukket folkevise/eventyr. Jeg har virkelig brug for hjælp til at finde en rigtig god folkevise eller eventyr med så meget "kød" på så muligt. Så ville lige høre herinde, om der var nogle der kendte nogle gode eve... -
Søger opgaveformuleringen til tysk eksamen sommeren 2004 på HHX
ForumindlægJeg gik på b niveau dengang -
Mundtlig eksamen i Engelsk. Segregation i de sydelige stater.
ForumindlægSidder og er ved at lægge den sidste hånd på mine notater til i morgen, og jeg kan simpelthen ikke huske det man kalder de forskellige "former" for "black people" der er selvfølgelig Negro, Mulatto og African American, men kan ikke huske resten? Nogen der evt ved hvad jeg snak... -
Nogle som har den introducerende artikel fra eksamen til HF i maj 2009
ForumindlægHej Alle.. Jeg har et lille problem.. Jeg skal skrive en introducerende artikel og problemet er at jeg virkelig ikke kan finde ud af det. Nogle som har den stil så jeg kan bruge den som inspiration ? -
AT eksamen 2012, Jordskælvet i Lissabon 1755
ForumindlægHej mennesker. Jeg går i 3g og har valgt emnet Jordskælvet i Lissabon i 1755, som mit AT projekt. Nu er der bare det problem at jeg ikke kan finde noget "godt" materiale. Min vejleder i Historie har givet mig et link til Wikipedia. Woohoo... Jeg har ikke lavet nogen problemformu... -
Mundtlig eksamen, Musik.... Mangler plan til teoretisk analyse!
ForumindlægHej. Jeg skal op i mundtlig musik på fredag d. 02.06.2006!Solo præstation og samspil har jeg okay styr på, men jeg hænger godtnok noget mht. den teoretiske analyse!I den forbindelse ville jeg høre ogder er nogen der har gode erfaringer med bestemte fremgangsmåder eller lign? Vil også meget gerne ... -
helle H eksamen analyse! venlig fremmede morale?
ForumindlægEr der nogle som har læst novellen "venlig fremmede" af helle helle ? en morale kunne være dejligt eller en mening bare noget er ret desperat? hjælp. - tak på forhånd:D -
Eksamen (Dansk valgfri gerne fra 1870-1920 om danmark)
ForumindlægHej allesammen, som overskiften nævner har jeg brug for hjælp til valg af godt fordybelses område, (Dansk valgfri gerne fra 1870-1920 om danmark). Kunne være vigtig fedt hvis der sad nogle kloge hoveder derude, der kunne komme med en foreksempel novelle, og hvad de synes man skal kigge efter i...
