Søgning på: srp historie samfundsfag nazisme. Resultater: 16641 til 16660 af 27855
-
Phillips-kurven
ForumindlægHej! Er der nogen økonomer til steder, der har lyst til kort at gøre rede for Phillips-kurven?Skal op i historie imorgen, og det ville være rart at kunne smide den i hovedet på læreren. Tak. -
2. vverdenskrig (lande)
Forumindlæghej alle sammen, jeg ved godt det kommer til at lyde mærkeligt , men jeg har en historie opgave for hvor jeg skal finde ud af hvilke lande der kommer med i 2.verdenskrigen og hvornår? kan i hjælpe? på forhånd tak -
en triggy en
Forumindlægnår i en historie dyrene kan tale og har en personlig he siger man så stadig the wolf which is mad el. the wolf who is mad? -
AT: rejser Matematik og?
ForumindlægHej jeg kunne rigtigt godt tænke mig og skrive i matematik og fx historie, problemet er bare at jeg ikke rigtigt kan se et emne hvor matematik kan passe ind. Er der nogle der kan hjælpe? -
Fysik eller matematik
ForumindlægHej............. Som så mange 3.g´ere sidder jeg og aner ikke havd jeg skal skrive om i At... Vil helst skrive i fysik eller matematik og historie.......... Men aner ikke hvad jeg skal skrive om. Hjælp til emner i fysik -
SPANSKE SYGE
ForumindlægHej Folkens jeg har brug for Noter til Spanske syge! Fag kombination: Biologi og Historie skriv gerne i min indbakke hvis du har noget jeg kan bruge På forhånd tak :) -
HJÆLP! SKAL FINDE ET EMNE..
Forumindlæghej allesammen. Jeg skal skrive en historie opgave som skal afleveres torsdag, men jeg kan simpelthen ikke finde et emne.. vil i komme med nogen forslag? jeg kunne virkelig godt bruge lidt hjælp.. tak på forhånd.. -
das auge vom bodensee
Forumindlæghej jeg skal lave et referat af historien das auge vom bodensee.... -_- jeg har kun et kapitel selv resten har jeg kun fået fortalt på tysk og hørt på bånd. nogle der kan fortælle bare lidt om den -? -
Soul Jazz
ForumindlægHey, jeg skal til at skrive om Soul Jazzen's historie.. og det overraskede mig lidt, hvor få internetsider der egentlig er at finde... nogle som kan hjælpe omkring emnet?På forhånd tak -
das auge vom bodensee
Forumindlæghej jeg skal lave et referat af historien das auge vom bodensee.... -_- jeg har kun et kapitel selv resten har jeg kun fået fortalt på tysk og hørt på bånd. nogle der kan fortælle bare lidt om den -? -
das auge vom bodensee
Forumindlæghej jeg skal lave et referat af historien das auge vom bodensee.... -_- jeg har kun et kapitel selv resten har jeg kun fået fortalt på tysk og hørt på bånd. nogle der kan fortælle bare lidt om den -? -
Disposition
ForumindlægHejJeg skal lave en disposition over hvilke afsnit jeg vil have i min historie opg. Den omhandler hekseforfølgelser. Men jeg ville være glad hvis der var en der ville vise mig sin, da jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal gøre det! -
Den russisk revolution
ForumindlægHej Jeg er i gang med en lille opgave i historie om den russisk revolution, og vil gerne vide hvad helt komkret magtkampen mellem Trotskij og Stalin gik ud på?Håber virkelig at I kan hjælpe mig. Tak :) -
Historisk kvalitativ analyse
ForumindlægHej:) Jeg skal lave en kvalitativ analyse i historie...Jeg er bare ikke helt med på hvad det indebærer. Jeg ved hvad kildekritik er, så tænkte det måske også var nogle med nogle spørgsmål man skal stille og svare på? -
HJÆLP! BILFRIE SØNDAGE (OLIEKRISEN)
ForumindlægHjælp! Jeg har om de bilfrie søndage i 1970'eren til min muntlig eksamen i historie! Jeg er så langt bagud og det skal afleveres på torsdag! Er der nogen der har en disposition eller noget omkring det? På forhånd tak. -
Formaten
ForumindlægHvordan skal formaten på en dansk historie opgave være? Altså skrift størelse er 12 med Times new roman, ikke? Og er der så noget om, at den skal have dobbelt linje afstand, eller 1,5 eller? -
Der Untergang
ForumindlægSørg for at se denne film.Skræmmende, og fantastisk historie om Hitlers sidste dage.Specielt interressant er den fordi den viser krigen fra tyskernes side, noget der mig bekendt ikke er set før. -
HJÆLP! - AT METODE (DK & HIST)
ForumindlægHej!. Jeg skal snart op til en AT eksamen, og jeg har om politiske og kongelige nytårstaler. Kan man godt bruge den heumeunteturiske spiral til historie?? Eller dansk? Er ret forvirret. Eller er det helt andre metoder? -
AKUT hjælp til perspektivering
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at perspektivere mellem "historien om en moder" og digtet "til mit døde barn, hvis man ser på det med temaet kærlighed i baghovedet? -
Eine Liebegeschichte
ForumindlægHej Jeg skal til årseksemen i morgen, hvor jeg har trukket "Eine Liebegeschichte" . Jeg forstår ikke teksten, så hvis der er nogen, der kender til historien og ville hjælpe, så vil jeg være meget taknemmelig?
