Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 16661 til 16680 af 95433
-
Engelsk disposition Hvordan?
ForumindlægHvordan skal man lave en engelsk disposition til eksamen? Altså hvad skal den indeholde osv... Mvh Mads -
Funktioner
ForumindlægVi har gang i funktioner i matematik og dertil har jeg et problem. Hvis funktionen har minimumsværdi der er under 0 kan dette så lade sig gøre? -
Psykologiprojekt - emne?
ForumindlægJeg skal til og i gang med psykologiprojekt, men jeg kan ikke finde ud af hvilket emne jeg vil have, og hvor jeg skal finde materiale (værket) til det. Kender i nogle gode dokumentarer, film eller artikler som ville være oplagt til sådan et projekt? :-) skal bare kunne indrage nogle teorier. Jeg ... -
Eksamen eng, mund. imorgen
ForumindlægNogen der ved hvordan det forgår på HF? man skal trække spørgsmålet 24 timer før, men får man en tekst der skal oversættes inde til eksamen også? og nogen der har notater til: Dying for Ireland, Michael McLaverty, Pigeons?? eller Ireland, Danmarks Radio 1977?? på forhånd tak.. -Gehki -
Eksamoral tekster
ForumindlægHej alle Er der nogen der har nogle eksamoral tekster på tysk liggende? Skal op i morgen og kan jo ikke øve for meget... -
hvad tænker i om mit Essay? første gang.
ForumindlægLivet efter Døden Da jeg så de billeder af folk der bedte til gud kom det første i mit hovedet at hvad der sker med en når man dør. Mange mennesker tror at efter man dør så kommer man op i himlen og forsætter sit liv, Men jeg tror at efter man er død så bliver du genfødt uden nogle hukommelse ... -
Kan man fjerne B fag fra sit eksamensbevis?
ForumindlægEr det muligt at sige at man ikke ønsker et bestemt fag, og istedet komme op i flere eksamner i A fag? Jeg er god til tekniske fag og vil gerne ind på en bestemt udannelse der kræver 10,6. Men jeg har et ubrugeligt B fag som ikke på nogen måde er noget jeg kommer til at bruge i fremtiden, og jeg ... -
Problemformulering til historieopgaven i 2.g
ForumindlægHej alle! ;) Jeg skal lave min problemformulering til 2.g historieopg. Jeg har valgt at have om børnearbejde i Danmark under industrialiseringen. Problemet er, at jeg ikke lige ved, hvordan jeg skal lave min problemformulering?! - Ved især ikke helt, hvad jeg kan skrive i den vurderende del. ... -
Problemformulering
ForumindlægKan en problemformulering se således ud ? det er til en studieretnings opg. Helle Helle Analyse og fortolkning af bogen ”Rødput garden”. Personkaraktastik, mest vægt på hovedpersonen, og følge hans udvinkling. Komme ind på hvilke virkemidler forfatteren bruger. Freuds personlighedsmodel -
RAPPORT:
ForumindlægNogen der gider og rette min rapport?.. -
udtalelser om ligestilling.
ForumindlægJeg skal skrive opgave omkring kvindebevægelsen og rødstrømpebevægelsen og er nu blevet bedt om at finde historiske kilder: (f.eks. udtalelser fra tilhængere/modstandere af ligestilling i 1960erne og frem). Her er jeg lidt på bar bund hvordan jeg skal finde det og gribe det an? Nogen der kan hjæ... -
normalside
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive SRO i matematik og informationsteknologi. Jeg bliver dog i tvivl om hvor mange tegn en side er. Nogen der kan hjælpe? -
hjælp stoffer
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i overmorgen og mangler stadig lige og få styr på en ting, nemlig, stof og stofopbygning. Tænkte at der måske var en her inde som havde forstand på det? Håber på svar :-) -
er lidt forvirret.
Forumindlægom Rennæsence og Barok, Landskabsmaleri,skulptur, Arkitektur= Det moderne og det postmoderne , Konceptkunst og nyrealisme. Det er det vi har været igennem. Hvis jeg foreksempel kommer i op i konceptkunst hvilke periode skal jeg så bruge? -
Elementarpartikler
ForumindlægHvad er elementarpartikler? har fået at vide at det er de 3 dele et atom består af, altså Protoner, neutroner og elektroner. Er det alt? tak på forhånd :) -
Karakter mat B
ForumindlægJeg ved godt det er ret svært at komme med en specifik forklaring på, men er der nogen der ved hvor meget man skal kunne mundtligt for at få 02 eller 4? Altså, hvis man lige kan sine regneregler og feks regne a og b ud i lad os sige eksponentiel vækst, og resten af tiden er blank... Er de... -
Dansk stil
ForumindlægHej er der nogen der vil hjælpe mig med at rette min stil, bl.a. komma, stavefejl og nutid og datid. -
PLZ Se den igennem
ForumindlægHej, er der nogen der gider og bedømme denne her med karakter ?:) Meine erste Freunde war Jens. Wir treffen in 0. Klasse. Später ich bekommen viele Freunde, aber Jens war meine erste. Ich seine sich sicher . Ich bin sich sicher sein, dass man kann finde eine Freunde darauf im Schule ,Arbeitspla... -
navngivning organisk kemi
ForumindlægHer er, hvad jeg er kommet frem til http://www.ebi.ac.uk/chebi/displayImage.do;jsessionid=81CEE8CD98EF1CBC5692544289C4E789?defaultImage=true&imageIndex=0&chebiId=16638 3-methylbutanol http://wiki.mitsted.dk/upload/2-ethylbut-1-en.jpg 2-ethylbut-1-en er dette korrekt? -
Differention og integration
ForumindlægHej Jeg skal genopfriske differention og integration. Jeg skal huske de mange regler for brøker, konstanter osv. og så også reglerne for hvordan man løser dem når det er et produkt, division osv. Og jeg har fundet lidt hist og pist på nettet, men det er ikke særligt godt opstillet, og de skulle...
