Søgning på: kemi b. Resultater: 16681 til 16700 af 96568
-
Elektronprikformel for vand
ForumindlægHej (-: Jeg skal skrive en kemi rapport. Og aner ik hvad elektronprikfomlen for vand er. Nogen der kan hjælpe mig? -
blandnings massen
Forumindlægjeg er igang med en opave i kemi som er jernindhol i ståluld, o jeg skal bruge blandnings massen hvordan beregner man den -
eksamen i fysik?
Forumindlæghej jeg går i 9.klasse, og vil gerne høre om der er nogen der ved hvordan en fysik/kemi eksamen foregår? -
hjælp det haster
ForumindlægHeej Jeg har en kemi opgave som jeg går i står ved den første opgave a. Er der en som kunne hjælpe, opgaven er vedhæftet. -
Beregning af molære koncentration
ForumindlægHej :) Jeg har et kemi spørgsmål.. Hvis jeg har 0,05 g eddikesyre og skal beregne den molære koncentration af syren, hvad gør jeg så? Hvilken formel skal jeg bruge til det? Tak! -
HJÆLP:::DET HASTER VIRKELIG...HJÆLP!!!!!!
ForumindlægEr der ikke nogen, der vil hjælpe mig med kemi rapport? Jeg har vedhæftet filen og markeret de spørgsmål med rødt, som jeg ikke kan finde svar på. -
Oxoniumion
ForumindlægStress! Fysik/kemi til i morgen og jeg har ingen anelse om, hvad en oxoniumion er, hvilket stof der gør en syre sur og en base basisk! Hjælp! -
HJÆLP! fyisk disposition med?????
ForumindlægHej alle, Til fsa afgangsprøven i fysik/kemi, må man så have dispositioner med til alle de emner man kan trække??? -Håber virkelig i kan hjælpe!:-) -
haster rimlig meget
Forumindlæghjælp til den her opgave. død træt efter en lang kemi aflevering.. http://peecee.dk/upload/view/277944 -
Diazepram
ForumindlægHej Jeg har prøvet at udregne en opgave fra et ekssamenssæt på Kemi A, og jeg vil spørge, om det er rigtigt, det jeg har gjort. -
Formel og aktuel koncentration
ForumindlægHej. Jeg skal i et af mine eksamensspørgsmål i kemi komme omkring formel og aktuel koncentration, men det er under spørgsmålet: Ioner og ionerforbindelser. Hvordan hænger det sammen? :) -
redoxreaktion
ForumindlægHej kemi-genier :). Jeg har brug for hjælp til opskrivning af et reaktionsskema for redoxreaktionen, når ascorbinsyre reducerer jern(III)ioner til jern(II)ioner. -
Kulstof atom
ForumindlægHej, sider og læser til eksamen i kemi og har fået et spørgsmål der lyder sådan: omtal kort kulstof-atomets bindingsforhold. Er der nogle der kan hjælpe mig med det? -
Opløøselighedsprodukt >< ionprodukt
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg har om opløselighedsprodukter i kemi. Jeg forstår dog ikke helt, hvad forskellen er på ionproduktet og opløselighedsproduktet? Håber I vil hjælpe // Dorthe -
Hjæælp ;) Til bøger
ForumindlægHej Sp. Den dag jeg op i fysik/kemi, har jeg lidt læseferie før jeg går op til eksamen, men jeg vil derfor godt læse nogle bøger om de forskellige emner, så jeg måske kan få bedre karakterer! :) Så hvilke bøger vil i anbefale, ud fra disse emner:Kemi:Alkoholsyre og baser samt salteAtom kemimadens... -
Kemirapport - hurtig hjælp!!
ForumindlægHey guys, i min kemi rapport, som jeg laver nu, har jeg et afsnit med behandling af resultater, kunne i hjælpe med hvad der normalt står i den? -
forskellen på kovalente bindinger og ion bindinger????!
Forumindlæghej ^-^ sidder med en fysik kemi rapport der skal afleveres torsdag og kan ikke forstå hvad forskellen på kovalente bindinger og ion bindinger. håber i kan hjælpe -
kemiske reaktioner i akvarium
Forumindlæghej, jeg skal fremlægge noget om arkvarium indenfor kemi. ... -
figur
ForumindlægHej. Jeg har vedhæftet et billede. Håber i kan fortælle mig hvad man ser. Billedet høre under emnet organisk kemi. Så ved ikke, om det evt er en reaktion? -
Lektiehjælp søges, haster
ForumindlægHej, jeg søger lektiehjælp til videregående uddannelse, hjælp til matematik og kemi.. DU m gerne skrive til min indbakke, og det haster meget..::S
