Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 16701 til 16720 af 48880
-
kronik
Forumindlæger der nogn der gider forklare mig kort hvad en kronik er?? jeg er fuldstændig lost li nu... på forhånd tak -
Naturvidenskabelig. Lovmæssighed!
ForumindlægHVad er en taurvidenskabelig lovmæssighed? Har i et kesempel? -
ÅRSPRØVE
ForumindlægHej, jeg tænkte når man skal i årsprøve, er det så nogle eksamensæt fra sidste år eller??? -
Stil - 350 ord
ForumindlægHejsa, Er der nogen spanskkyndige derude, som vil være mig behjælpelig med en rettelse inden imorgen aften? Jeg har en stil en en små 350 ord, som jeg efterhånden har stirret mig godt blind i at rette. Det er A-niveau, 3.g -
Por favor
ForumindlægHej. Vil bare lige høre om der skulle være en der lige ville kigge på det rod af noget spansk jeg har prøvet at skrive. Fødestedet for den meget berømte maler I Mexico, er blevet bevaret som et museum. Du kan se Diego Riveras originale værk og møblerne fra hans familie. - El Lugar de naci... -
eventyr
ForumindlægHej jeg går i 1.g Jeg har fået som opgave at lave et eventyr og jeg er gået helt i stå. - Derfor vil jeg høre om jeg kunne se en af jeres opgaver som inspiration :) Tusin tak på forhånd -
HASTER Fischer-projektion?
ForumindlægForstår virkelig ikke hvordan man ud fra en strukturformel kan skrive fischer-projektionen? Nogen der kan hjælpe? -
Phenylalanin
Forumindlæghvilken stofgruppe tilhører Phenylalanin og hvad bruger vi det normalt til i kroppen ? -
- HURTIGT! TAAAAK!
ForumindlægHejsa! Jeg har brug for lidt hjælp, kan jeg få et referat af første verdenskrig på cirka 400 til 500 ord? Hvis nogle kan hjælpe ... tusind tak! -
bøjning når der står "man"
ForumindlægHej er i tivivl om hvordan man skal bøje verbet hvis der står man eksempel på sætning "hvis man vil køre med bus " hvordan skal det oversættes på spansk? -
Glutamat -> Glutamin
Forumindlæghej, Hvilken type enzymer katalysere glutamat til glutamin? -
problemformulering?
ForumindlægJeg skal lave en problemformulering til en kort film, og ville lige høre en vurderende spørgmål godt kunne være: Hvilken betydning har titlen med filmen? -
Socialrealistiske tekster
ForumindlægHej, Jeg har i øjeblikket AT-2 om mellemkrigstiden, hvor mit emne hedder: "Den økonomiske krise – i virkeligheden og i litteraturen". Jeg tænkte derfor på, om socialrealistiske tekster ikke kunne belyse den økonomiske krise ud fra litteraturen meget godt. Men jeg kan ikke... -
Massemidtpunkt
ForumindlægHvad kaldes massemidtpunkts sætningen på engelsk? (Det er ikke center of mass) -
Kemi eksamen på DTU
ForumindlægHej Jeg har et opgavesæt. Jeg kan ikke finde ud af hvordan man skal finde frem frem til svarende på de to første opgaver. mvh. -
INDLEDNING - HJÆLP!
ForumindlægJeg skriver DHO om de borgerlige kvinders muligheder og rettigheder, både i samfundet og i ægteskabet i 1870-1900. Jeg har valgt ikke at fokusere så meget på sædelighedsfejden og seksualmoralen, men mere på ting som fx arbejde, uddannelse, juridiske rettigheder, og det at borgerlige kvinder skull... -
Romerriget åh pls
Forumindlæghej allesammen nogle der har befolkningspyramide der illustrer de sociale forskelle i Romerriget + beskrivelsen af det åh pls pls håber nogle kan hjælpe -
Kigge aflevering igennem
ForumindlægHej. En venlig én derude der kunne have lyst til at kigge min aflevering igennem for evt. fejl? :) -
eksportlande i 1700-t.
Forumindlæghejsa, er dr nogen der ved hvilke eksportlande Danmark eksportede til i 1700-tallet`og hvad man eksporterede? - og hvorfor var det at disse landes efterspørgsel faldte i 1730'erne? håber I kan svare :) - og på forhånd tak og god påske.. -
nationalromantik
Forumindlæghvorfor blev nationalromantikken vigtigt i 1800-tallet? er det ik pga krigene og sådan noget!
