Søgning på: dansk reportage. Resultater: 16701 til 16720 af 41162
-
litteraturhistorisk sammenhæng
ForumindlægHej. Jeg har læst et værk i dansk og skal nu besvare den litteraturhistoriske sammenhæng. Men hvad er det egentlig man skal gøre? Jeg kunne godt bruge en vejledning til dette. På for hånd tak. -
Primavera
ForumindlægBilledet er lavet af Harald Slott-Møller (dansk / 1864-1937)i 1901. I opgaven har jeg kun arbejdet med den dennotative del. Men det blev et udemærket resultat... -
Lara und Justus
ForumindlægNogen der har et referat på dansk eller tysk liggende af: "Lara Und Justus oder Die unsichtbare Grenze" ? -
Årsprøve
ForumindlægMå lærere godt give os prøveoplæg til årsprøve, som vi allerede har arbejdet med? Fx. i dansk og matematik 1.g på højniveau? -
Forelskelse
ForumindlægHejsa allesammen.. Der skulle vel ikke være nogle der ligger inde med en dansk stil om forelskelse? Kunne virkelig godt bruge en! -
Sygeeksamen
ForumindlægGoddag.Er der nogen herinde, som ved hvad emnet til sygeeksamen i 2005 var? Altså Skriftlig dansk - sygeeksamen 2005. -
En sætning
ForumindlægFra dansk: De sejlede over MichigansøenTil engelsk: They sailed on/across the Michigan lake.Er den rigtig? -
Søger en person, der har lyst til at se på en fransk oversættelsee
ForumindlægHej derude Har oversat en tekst fra dansk til fransk. Nogle der evt kunne tænke sig at give noget feedback omkring oversættelsen? -
HURTIG BRUG FOR HJÆLP!! :)
ForumindlægHAR HURTIG BRUG FOR HJÆLP!!!! :) - Jeg skal op i mundtlig dansk i morgen.. Skal fremlægge en avisartikel, - hvad er en brødtekst, fagboks, faktaboks og manchet i en avisartikel? :D -
Haster!
ForumindlægJeg skal op i dansk eksamen om nogle dage.. Er der nogen der kender noget til den og som vil skrive noget til mig om den eller sende et link? -
haster.. terminsprøve.
ForumindlægHej, nogen der ved om man også får et hæfte med forskellige emner til terminsprøven i engelsk? Altså som fx. novelle, essay osv. som man også gør i dansk? -
hjælp
ForumindlægHar brug for hjælp til oversættelse af dansk til latin. sætningen hedder: Vogter og beskytter familien håber virkelig der er en af jer derude i cyperspace der kan hjælpe mig -
hjælp til integration
ForumindlægHvilke begreber kan man komme ind på i en rapport omkring integration. Det er blandt andet ang. forskelle mellem danskere og indvandrere.... -
En sætning
ForumindlægNogen der ved hvad denne sætning betyder på dansk ?By respecting Islamic principles while adopting European tastes an styles -
HJÆLP
Forumindlæger der nogen der kan fortælle mig noget om novellen Den uudholdelige danske sang af Pia juul...?? noget fortolkning.. -
virkemidler
Forumindlægskal op i studentereksamen i skriftlig dansk imorgen, men er lidt usikker på hvad der menes med at gøre rede for forfatterens virkemidler..? hvad indbefatter vikemidler?? sproget? på forhånd tak -
Biedermeier og poetisk realisme
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i dansk og sidder lige nu og læser om romantikken, der er bare en ting jeg ikke forstår, hører Poetisk Realisme ind under Biedermeier eller er det to forskellige ting? -
hf-hold
ForumindlægHvis man skal skrive et analyserende oplæg til et hf-hold, hvad er det man skal være opmærksomme på/ hvad er det man skal gøre?. Er det en speciel måde.(jeg snakker om danske eksamen)hjælp!På forhånden mange tak -
Kopiere ordbog?
ForumindlægMå man gerne kopiere dansk-engelsk ordbog ind til ens word-program og bruge den til eksamen, er det snyd eller er det lovligt? -
Et godt essay?
ForumindlægJeg skal til eksamen i dansk imorgen og derfor vil jeg gerne lige have nogle sidste fif med på vejen..Hvad indeholder et godt essay?
