Søgning på: erhvervsret opgaver. Resultater: 16701 til 16720 af 141690
  • Finde inspiration til La generación del "spanglish"

    Forumindlæg
    Syntes ikke jeg kan finde opgaven nogen steder... Ville være en kæmpe hjælp - Spansk , Højere handelseksamen, 16 august 2011 "La generación del "spanglish"
  • Hurtig rettelse af summary

    Forumindlæg
    Hej SP. Er der en rar sjæl der måske vil kigge min opgave igennem for fejl. Den er kun 163 ord lang, og vi skulle lægge ekstra meget mærke til genitiv :-)
  • srp konklusion?!?!?!?!

    Forumindlæg
    hej, skal konklusionen bare være et resume af hele opgaven, hvor man samtidig besvarer indeldningen. Eller skal man skrive sådan i min indledning stilte jeg spørsmål .....og jeg fandt ud af.. ved at undersøge...
  • Klassicisme

    Forumindlæg
    Der skulle vel aldrig være nogen som har en opgave om klassicismen liggende? Jeg skal skrive et oplæg på 1½-2sider om det. Jeg er særligt interesseret i noget om den historiske kontekst.På forhånd tak.Ronja
  • Efterlysning af stil

    Forumindlæg
    Er der nogen der ligger inde med en stil (den er ikke blandt de tilføjede opgaver, men alligevel) fra folkeskolens afgangseksamen i skriftlig dansk i 2003?? Gerne dem hvor man skal skrive en tale til en man kender??Vil du så ikke tilføje den?? Så bliver jeg glad. TAK
  • fodboldbane

    Forumindlæg
    en fodboldbane er 108 m lang og 74 m bred. en regnvejrsdag falder der 28 mm regn. opgave: hvor mange liter vand har fodboldbanen i alt modtaget?
  • What does it mean to be british

    Forumindlæg
    Skal lave et Esaay vedr titlen: What does it mean to be british. Opgaven er en eksamensopgave fra maj 2008 Håber folk kan hjælpe Skriv på [email protected]
  • Naja Marie Aidt

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal skrive om Naja Marie Aidts novelle "Den blomsterende have". Er der nogle der har nogle tips, råd eller fakta, måske enda en opgave? Mvh.
  • saltsyreopløsning

    Forumindlæg
    skulle der evt. være en der kan hjælpe mig med følgende opgave:\n\nI en saltsyreopløsning måles pH til 2,9 bestem (H30+) i saltsyreopløsningen
  • Ætsning af kobber

    Forumindlæg
    Ætsning af kobber - opgave 3Er der nogen der har lavet den? -Ikke at I skal give mig svaret bare sådan lige, men bare for at høre om nogen har lavet den før, og kan hjælpe med den...På forhånd tak
  • Delprøve 1 B-niveau

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som har løsninger på opgaver fra delprøve 1 på B-niveau liggende på deres computer som de gerne vil dele, for så kan jeg nemlig øve mig på dem :) Jeg takker mange gange.
  • Trigonometri

    Forumindlæg
    Hej jeg er simpelthen gået istå og kan ikke lige få knækket nøden da der kun bliver oplyst en værdi? Det er opgave b) der bliver oplyst at længden er 7,32 cm
  • Den vildeste matematikgåde

    Forumindlæg
    Hvis i virkeligt vil gruble over det umulige så gå ind i opgaver og så på "den vildeste matematikgåde". Og hvis i kan give en rationelt svar så venligt skriv i dette forum.. Eller send en mail til [email protected].. Mange tak på forhånd...
  • Løs ligningen

    Forumindlæg
    Hej... Her er en opgave jeg ikke forstår. Bestem en forskrift for den lineære funktion f, hvis graf går gennem punkterne (2,10) og (-3,0), og løs ligningen f(x)=3. Tak på forhånd...
  • Fra Lighuset af Herman Bang

    Forumindlæg
    Har lige fået til opgave at skrive en litterær artikel om Herman Bang: Fra Lighuset. Nogle der har forslag til hvordan jeg skal gribe denne tekst an, et evt. kendskab til teksten?
  • Regression

    Forumindlæg
    Jeg er desværre kommet til at vedhæfte den forkerte opgave. Hvordan skal jeg skrive de her data ind, for at lave regission ? Det forvirre mig, at der er to datasæt ? På forhånd tak...
  • Delopgave C

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen der har lavet opgaven "Delopgave C: Valget og værdierne" i sommers? Og hvis der er, er det så noget du/i vil oploade, sidder nemlig og er gået i stå, så det ville være rart med lidt inspiration! På forhånd tak :)
  • Poetic Justice

    Forumindlæg
    Hej .. Er der nogen der har skrevet stilen "Poetic Jusitce" ...? Der har været mange indlæg på forummet omkring stilen... Er der nogen som har skrevet den, der evt. kunne lægge den ind under opgaver som inspiration ? Tusind tak!
  • Problemregning - Mælk

    Forumindlæg
    Hej. Jeg står lidt i en krise situation, og mangler svarende på en 9. klasses problemregning. Emnet er mælk, så alle opgaverne er baseret på det. Hvis der er nogen somehelst der har svarende, ville det hjælpe UTROLIG meget. Tak.
  • M.L. King

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er ny her på studieportalen og vil høre om der er nogen der vil læse min opgave igennem vedrørende den sorte befolknings undertrykkelse i USA. Varme sommerhilsner Frederikke :)