Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 16741 til 16760 af 41309
-
Hjælp !!
ForumindlægJeg har en opgave i biologi om at vi skal finde ud af "hvor mange måder planter kan formere sig på" Jeg kan virkelig ikke finde ud af det , så please hjælp mig ?? ;* Therese -
natur
Forumindlæghej alle sammen jeg kunne god tænke mig og vide havd naturforvaltning er? det er til min opgave i biologi på forhånd tak :-) -
Zoolog - løn
ForumindlægHejsa. Hvis man vælger at læse zoologi eller dyrefysiologi( som speciale i biologi), hvor kan man så arbejde, hvis det ikke lige er på gymnasiet? Og hvad er lønnen? Har hørt den skulle være lav -
HJÆLP!
ForumindlægHej folkens. Nogen der har skrevet SRP eller en opgave om medicin, i fagene matematik og biologi? Hilsen Sille :) -
problemstilling srp
ForumindlægHej En der kan hjælpe mig med at formulere nogen problemstilling til emnet biologi og kemi? Mit emne er smerter og medidcin -
hjælp
ForumindlægHej jeg har en terminsprøve i biologi og det ville være super dejligt hvis der var nogen der kunne sige nogle af de mest typiske ting man ville blive spurgt om og et svar hvis muligt -
Genetik
ForumindlægHej. Jeg er igang med at skrive en biologi rapport om Genetik, er der nogle der ved hvad et genkort er. Jeg skal forklare om jeg er imod eller for det? :) -
Aflæsning af graf over temperaturreceptorer
ForumindlægHej allesammen! Nogle der kan hjælpe med, at aflæse denne graf om temperaturreceptorer. Det er ift. biologi og følesansen. Tak på forhånd! -
Enzymer
Forumindlæghej alle sammen jeg er igang med en biologi opgave om enzymer men kan ikke finde ud af hvor man kan finde enzymer i hjemmet hvis der er nogen der ved det så pleace hjælp mig -
Hvordan vil øget motion påvirke lungerne?
ForumindlægHej Jeg har et hurtigt biologi C spørgsmål, som jeg skal op i snart... Hvordan påvirker øget motion lungerne og andre organsystemer? Tak. -
Penicillin - betydning
ForumindlægHej nogle der ved hvilken betydning penicillin har haft for menneskets overlevelse gennem årtierne? Det er en AT opgave blandet med biologi og historie. -
Hvorfor kan der være stor forskel på konsekvenserne af forskellige mutationer?
ForumindlægHej, Jeg skal op i biologi og skal svare på følgende: Hvorfor kan der være stor forskel på konsekvenserne af forskellige mutationer? Tak -
Spørgsmål
ForumindlægHej. Hvilke spørgsmål kan man blive stillet, når man har fagene biologi og dansk. :) (Ved godt det er forskelligt, men er der nogle der har nogle eksempler) -
Sammenhængen mellem kost og motion
ForumindlægHej Jeg skal beskrive sammenhængen mellem kost og motion, men ikke helt sikker på, hvad jeg skal skrive? Det skal bruges til mundtlig biologi, som jeg skal op i. Tak. -
Hvor foregår fotosyntesen og respirationen?
ForumindlægHej, Jeg skal op i biologi i morgen og skal svare på dette spørgsmål. Jeg har allerede skrevet lidt, men jeg har ikke svaret på dette spørgsmål. Al hjælp er vekommen. Tak. -
Fag
Forumindlæg. hvad kan det ene fag som det andet ikke kan? (Biologi og dansk) Jeg har skrevet om fedme og et realityprogram. -
National test!
ForumindlægHej derude :-))) Er der nogle af jer, der har haft dette års nationale tests i fysik, geografi og biologi? - Hvis ja, hvad skal man forberede sig på? -
Hvor eksperimenteres der med gensplejsning?
ForumindlægHej allesammen, jeg er igang med en biologi opgave, og ville gerne spørge jer, hvilke områder der eksperimenteres med gensplejsning? På forhånd tak :) -
Nedarvningsmønstre
ForumindlægHej! :) I et af mine eksamensspørgsmål i biologi skal jeg gennemgå de genetiske grundbegreber og nedarvningsmønstre, men jeg forstår ikke hvad der menes med nedarvningsmønstre. Er der én der kan forklare mig det begreb? -
Hjælp til et eksamensspørgsmål!
ForumindlægHej derude! :) Jeg skal i et af mine eksamensspørgsmål i biologi forklare mandens sædcelleproduktion og den hormonelle regulering. Hvad vil den hormonelle regulering sige?
