Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen 2015. Resultater: 16741 til 16760 af 135334
-
Afkolonisering (kold krig) eksamen!
ForumindlægHej, jeg har trukket afkoloniseringen, herunder indokina. Som kilde har jeg noget fra Genève aftalen, en udmelding om denne fra hhv. nord og sydvietnams præsidenter. En tabel over hvor mange amerikanske soldater, der var i vietnam fra 1965-72 (som udtryk af at emerikanerne er gået ind i vi... -
Mundtlige matematik eksamen..
ForumindlægNogle der kan hjælpe med at besvar nogle af de her spøgersmål ? :/ 1. Regneregler og ligninger Du skal give eksempler på anvendelse af parentesregler og på anvendelse af regningsarternes hierarki. Du skal gøre rede for opløsning i faktorer Gør rede for regler til løsning af ligninger og ulighed... -
fysik eksamen - lys
Forumindlægnår man skal snakke om ængdebølger under overemnet lys, hvad kan man så sige? skal helst have svar så hurtigt som muligt :( -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHvad betyder kønspolarisering? -
AT-EKSAMEN 2011 DOPING
ForumindlægHej alle sammen :-) som mange andre, er jeg også igang med at lave AT. Jeg er dog løbet ind på nogle problemer. jeg skriver om doping inden for cykelverdenen og hvordan doping har påvirket vores samfund. Er der nogle som har nogle ideer til hvordan jeg får koblet "moderne teknologi" ind... -
Dansk mundtlig eksame
Forumindlæghej er en dreng der går i 8 klasse og har trykket emnet trykte reklamer så ville høre om der var nogen der havde et forslag til hvilken reklame det kunne være -
Tværfagligt eksamens projekt (igen?)
ForumindlægJeg dumpede ikke, men det gik virkeligt super ringe, er der nogen mulighed for at tage den om, jeg går på VUC? eller kan man ikke det. -
Analyse af saga HJÆLP EKSAMEN I MORGEN!
ForumindlægHej alle sammen. Det er sådan at jeg kan risikere at komme op i en saga i dansk mundtlig her i morgen, og har kigget alle mine papirer igennem og kan simpelhen ikke finde noget om sagaer. Mit spørgsmål er vel bare hvordan man analyserer en saga!? Tusind tak på forhånd :-) -
SØGER LEK HJÆLP TIL ERNÆRINGSASSISTENT EKSAMEN
ForumindlægSøger hjælp til kostlære osv -
GRAMATIK Spansk. Eksammen hjælp søges
ForumindlægHej alle dygtige folk til spansk :D Jeg sidder og læser op til spansk, da jeg skal op her den 4 juni. jeg øver mig i at skrive refaret til tekster, men mit gramatik er ikke min særlig side. og vi skal trække en tekst og har en time forberedelse.:( så jeg ville høre om der ikke er en sød sjæl der... -
Dansk mundtlig Eksame - Septemberforliget
ForumindlægHej! Nogen som kan hjælpe mig med Septemberforliget. Jeg skal tale kort om det, cirka et par minutter, så hvis nogen har en god viden omkring det, ville det være dejligt, hvis I kunne hjælpe mig! Taaaak <3 -
Hjælp dansk mundtlig eksamen lydfortællinger
Forumindlægfindes der et eksempel på en synopsis til lydfortællinger? -
Det moderne DK fremkomst - eksamen
ForumindlægHej vi har trukket Det moderne Danmarks fremkomst, og vi har svært ved at finde historiske begivenheder, som er brede og spændene nok. Tidsperioden er fra 1915-1939, så hvis i har nogle ideer ville det være en KÆMPE hjælp. Tak på forhånd (: -
Religion C eksamen (tekst)
ForumindlægTil min religoion C ekamen, får jeg givet en tekst eller tekststykke, som jeg skal analyser. Den tekst eller materiale jeg skal analyser, er det noget min lærer selv finder - er godt med på, at det skal være uekndt for os elever, men er det noget, han finder på nettet fx artikel, eller på systeme... -
Perspektivering til mundtlig eksamen?
ForumindlægHey Skal op i samfundsfag om noget tid, og jeg kan se, at der står, at man skal perspektivere. Hvad menes der helt præcist? Betyder det, at når jeg nævner noget, så skal jeg henvise til en tekst eller noget andet, som vi har læst i løbet af året, eller er det en perspektivering til det virkelige... -
a og b's betydning
ForumindlægHvad er a og b's betydning når der er hhv. lineær vækst, eksponentiel vækst og potens vækst ?? Jeg håber, der er en, der kan hjælpe!? :-) -
HF mat b maj 2008
Forumindlægnogen der ved hvor jeg kan finde besvarelse på eksamensopgaver fra HF Matematik B maj 2008? både med og uden hjælpemidler? -
Matematik B HF maj 2008
Forumindlæghej nogen der har facitliste til Matematik B HF maj 2008 kan ikke rigtig finde den. mvh Søren -
Matematik b-niveau omkring holbæk
ForumindlægSøger en hjælpelærer i matematik på b-niveau i holbæk området nogle timer om ugen Skriv til mig her, på mail [email protected] eller på mobil 31102905 ;) -
2.gradspoly - b's betydning
ForumindlægHej Jeg vil høre, om der er en venlig sjæl, der gider forklare mig, hvad man kan aflæse ud fra b - evt. gennem et eksempel. På forhånd MANGE TAK!
