Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 16801 til 16820 af 163702
-
2 oversættelser
ForumindlægHejsa, Jeg har lavet de her to små oversættelser, og vil lige høre om nogen gider kigge dem igennem. Har selv rettet hvad jeg kunne, så jeg håber ik der er nogle fejl ;)1)Parvez har nu i snart to årtier boet i london, hvor han ernærer sig som taxa-chauffør. Han føler ikke længere den store tilkny... -
Man gramatik
Forumindlæghej kan man sige på engelsk the (Indianerne) used (røgsignal?)as a telefon and in africa (man)? used trommer det er ganske interessante at man stadig bruger røgsignaler i dag når der vælges en ny pave i rom ?? KAN MAN SIGE it is interesant that you stell use røgsignaler? today when ... -
to cifret karakter!
ForumindlægHey, er der nogle som har nogle gode råd og fif (osv.) til hvad jeg skal/kunne osv. til min prøve i mdt. matematik, da mit mål er en to cifret karakter. Det ville ellers være dejligt (: Håber jeg kan få hjælP! På forhånd tak! -
Eksamensspørgsmål
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad jeg skal fortælle om. Jeg skal forberede to spørgsmål til matematik A-eksamen mundtlig. Har svært ved at se hvilke beviser jeg skal bevise. Er bange for at ligge et for lavt niveau og evt. også et for højt? :S Hvad skal man forberede inden for de to s... -
Oversættelse
ForumindlægHvordan siger man "Jeg har trukket en tekst der hedder..." på engelsk, hvis det ikke skal hedde "I've got a text called..."? Synes også "I've pulled a text called..." lyder forkert. -
Help needed, fast!
ForumindlægHej! Ville høre om nogen ikke lige kunne komme med et eksempel på førnutid og førdatid på engelsk? På forhånd tak! -
Tricky spørgsmål, hjælp
Forumindlæg1) Hvorfor behandler man R- kvinde med rhesus antistof efter hver fødsel? 2)Hvorfor er der antistof A i blodtype B personer og omvendt? -
AMISH HASTER!!
Forumindlæghej alle:) jeg skal op til eksamen (9. klasse) i engelsk. jeg skal op i the amish people, og søger viden om det. nogen der har lavet en stil om amish heller har et link :) på forhånd taak PLEASEEEEEE HJÆLPP -
Stærke og svage sider ved kildekritisk- og retorisk analyse
ForumindlægHej! Jeg skal til mundtlig DHO årsprøve i morgen... - Vores lærer anbefaler at vi har overvejet en række spørgsmål på forhold hvoraf ét af dem lyder "Vurder stærke og svage sider ved historiske- og danskfaglige analyser". Er der nogen, der har nogle input til dette? Jeg har i opgaven b... -
Konjunktiv
ForumindlægHejsa, Jeg sidder med en aflevering omhandlende konjunktiver.. Og uha, det er første gang, jeg bruger dem. Er der nogen, som kan hjælpe mig lidt med brugen af konjunktiver i at-sætninger med verber i imperfektum? Eks. skal jeg oversætte: Hun er ked af, at veninden rejste til Rom. -
Virksomhedsøkonomi B
ForumindlægHej jeg skal op til virksomhedsøkonomi B eksamen her om et par dage, nogen der kan give nogle gode råd ? om hvad der er godt og kunne ? -
Fransk - Proffesionel hjælp
ForumindlægHej studi, Jeg søger til skolenæste år en der kan hjælp mig med at rette/finde fejlene i mine skriftlige afleveringer i fransk, da jeg skal have det på højt niveau. Er der nogen derude der ville kunne være i stand til det, og kender i nogen gode sider/bøger som kan være til stor hjælp i at finde ... -
forskellige strålingstyper i universet
Forumindlægjeg skal forklare de forskellige stårlingstyper i universet indtil videre har jeg beskrevet at der i rummet eksisterer stråling med høj energi - ultraviolet - røntgen - gammastråling og med lav energi - infrarød - milkrobølgestråling hvad kan jeg ellers nævne? har i nogle ... -
Den termodynamikken 2. lov
Forumindlægnogen der kan komme med en forklaring på Den termodynamikken 2. lov på et par linjer :S, lidt svært at google det når jeg ikke rigtigt ved hvad det endelig omhandler :) ? -
Atomfysik
ForumindlægHjælp plssss:'( Er der nogen der kan fortælle mig noget om atomets opdagelse???!!! V.h. Amenah Maarouf -
matematik
ForumindlægHej alle sammen jeg elsker matematik. Men problemet er at nogen gang har jeg bruge for hjælp og jeg vil gerne spørger om i kender nogen god hjemmesider hvor man tydeligt kan lære matematik. Tak på forhånd.. -
Do
ForumindlægHej. Jeg er lige kommet tilbage til Danmark den 10/10/2013 fra England. Jeg er født i Danmark, men jeg har et problem med skolen. Nu gå jeg på 10kl og vil gerne til STX gym efter. Jeg har ikke haft tysk før men tag fysik. Der er mange der siger at jeg skal tag ... -
SRP - Skotland løvsrivelse
ForumindlægHej, Jeg skriver på vegne af min SRP, hvor jeg har et par spørgsmål angående kilder og problemfomulering. Er der nogle som har en ide til problemfomulering til emnet Skotland løvsrivelse / Skotland uafhængighed? Hvilke kilder ville være relevante for dette emne? taler? artikler? Håber der er... -
SRP- maskulinitet
ForumindlægHejsa Jeg skal skrive min SRP om 2 uger og mit overordnet emne er maskulinitet i det senmoderne USA. Herunder vil jeg komme ind på, hvorfor den traditionelle opfattelse af det at være en mand har ændret sig, og derudover nævne følgende begreber : hegemonisk maskulinitet, marginaliseret maskulinit... -
Materiale om pest
ForumindlægHej :) Jeg søger godt materiale om pesten på b/a niveau. Helst dansk. På forhånd tak!
