Søgning på: historie eksamen hf. Resultater: 16801 til 16820 af 48964
-
Emneforslag til SRP?
ForumindlægHej alle sammen. Kan nogen her hjælpe mig med et emneforslag i His (A) og Matematik (A). Jeg er tænkt lidt på Græsk Matematik, men jeg ved ikke hvordan historien vil indgå her? Og om det er et okay emne, hvor man nemt kan finde stof til det. -
idræt mdtl.
ForumindlægHejsaJeg skal til teoridelen af idrætseksamen i morgen.Hvis jeg f.eks trækker noget anatomi...ville det så være bevægelsesanalyse el. lign man skulle fokusere på?jeg er fuldstændig lost i denne mundtlige eksamen! -
Religion hjælp
ForumindlægNogen som har prøvet at være op i religion? I så fald, hvordan var det. Hvad forventes der? Skal snart selv til eksamen og er ret så nervøs da jeg har hørt det er rigtig svært at få en så nogenlunde karakter i. -
Årsprøve
ForumindlægHey alle. Jeg kom lige til at tænke over, hvis man har været til mundtlig årsprøve i 2 fag i 1.g (matematik og tysk) er der så en mindre chance for at man komme op i den rigtige eksamen i 2.g? :-) -
STRESS
ForumindlægHej , hvordan plejer i at forberede til eksamerne? Hvor lang tid , og terper i hele pensumet ? Er virkelig stresset over det... Og hvordan holder i orden i jeres ting osv.. tager i noter på com. eller hånden? -
Tæller årskarakter med til eksamensbeivs i 2019?
ForumindlægHvis jeg fik 02 i både skriftlig og mundlig i årskarakter, men får 12 både til skriftlig og mundligt eksamme. Vil mit snit bliver trækket ned af min årskarakter? -
Parlamentarisme
ForumindlægHvad kunne en god problemformulering være til underemnet Parlamentarisme i historie? -
Litterær artikel
ForumindlægHvordan analyserer og fortolker man en historie, når det er en litterær artikel -
Problemformulering?
ForumindlægHej alle Jeg skal op i historie. Skal man have en problemformulering udover problemstillinger? :) -
Hjælp, kort oversættelse
ForumindlægJeg studerer historie og arbejder på en restaurant. -
Noter til "Der Ausreißer" af Peter Härtling
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med noter til den historie? -
Redegørelse?
ForumindlægHvad er forskellen på redegørelse i dansk og redegørelse i historie? -
om barnet og manden
ForumindlægEr der nogen historie om 'barnet og manden´? -
NV (Naturvidenskab)
ForumindlægManglende litteratur til mikroskopetsopbygning, funktion og historie. -
Et hurtigt spørgsmål;)
ForumindlægHvilken betydning har filosofien for mennesker og for historien? -
Pierre Bourdieus og social kapital
ForumindlægHvad kan social kapital bruges til i historie -
Regnehistorie
ForumindlægJeg skal bruge en regne historie med 3 spørgsmål -
Regnehistorie
ForumindlægJeg kunne godt bruge en færdig lavet regne historie -
Analyse af Generalen og marmeladefabrikken
ForumindlægEr der en, der har lavet en analyse til den historie og kan hjælpe mig? -
fjernedundervisning
ForumindlægHej. Er der nogen som har eller haft historie b på fjernedundervisning?
