Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 16801 til 16820 af 102572
-
Link til facit i eksamenssæt
ForumindlægHey. Er det et sted på nettet, hvor man kan se tidligere års skriftlige eksamens opgaver MED FACIT for B-niveau i matematik? Kan I evt. stikke mig et link? -
mat
ForumindlægHej. Jeg ved godt, at det er blevet spurgt meget til den skriftlige matematik eksamen (b-niveau), men, hvor mange point skal man sådan ca. have, for at få et 10 tal?? -
Gamle eksamensopgaver 3.g
ForumindlægKan man downloade gamle eksamensopgaver et eller andet sted? så man kan regne nogen som forberedelse til fysik skriftlig. Hvis nogen har et link til gamle matematik eksamensopgaver ville det også være dejligt. -
EKSAMESÆT 2005
ForumindlægHey er der nogen der har eller ved noget til eksamesættet 2005 maj, til 10.ende klasserne ?\nHelst skriftligt Tysk og Matematik .\n\nHELP ME PLZZZZ -
Skirftlig eksamen 2009
ForumindlægHey hey Er der nogen der ved hvordan de vurderer dette års skriftlige eksamen i matematik A-niveau. Som mange nok ved var der jo en opgave i sættet der "frøs" lommeregneren, men hvad betydning har det for vurderingen af opgaverne? -
Pøj pøj!
ForumindlægHeyJeg ville bare lige ønske alle pøj pøj med eksamener. Jeg er selv færdig med de skriftlige, men ved matematikerne skal op i mat i morgen! Held og lykke allesammen, og self også med de mundtlige når den tid kommer;)Hygge -
pointsystem
Forumindlæghej.. er der nogle derude der kender pointsystemet for skriftlig matematik 3-årigt A+ niveau(gymnasiet)... altså hvor mange point det kræver at få 03,5,6,7,8.. osv.. -
Eksamen HTX Mat. B
ForumindlægHey !Var nogen af jer op til eksamen skriftligt i matematik B på HTX d. 31/05-2006?Hvis nogen af jer var, synes I så nogle af opgaverne var svære/nemme ?Hilsen Kevin. -
optagelsesprøve STX i morgen
ForumindlægHej, Jeg skal til en optagelesprøve i morgen, prøven er både skriftlig og elektronisk. men jeg ved ikke hvad jeg skal op i udfra disse fag, dansk, engelsk og matematik. nogle der vil hjælpe? -
Eksponentiel funktion (finde x)
ForumindlægTil skriftlig matematik eksamen. når man skal finde x i en eksponentiel funktion, skal man så skrive hele regningen ud. eller kan man nøjes med at skrive: x = log(y/b) / log(a) -
Forklaring til udregninger
ForumindlægHej alle. Jeg er i gang med at læse til skriftlig matematik b eksamen, og falder over denne opgave fra et tidligere eksamenssæt (vedhæftede billede). En der kan hjælpe med forklaringerne? -
Hvornår får man bedømmelse?
ForumindlægHej folkens Jeg har lige været til skriftlig eksamen i matematik A, d. 11/12. Er der nogle der ved hvornår man får sin karakter? Er det før eller efter nytår? -
bestået?
ForumindlægHej jeg har taget matematik på B . Jeg har fået 7 skriftlig og 2 mundtlig. Spørgsmålet er om jeg har bestået. Det er HF ingen årskaraktere? gennemsnit er det 7+2=9/2?? -
link til HTX eksamens opgaver
ForumindlægHey. Er det et sted hvor man kan se tidligere år's skriftlige eksamens opgaver for A niveau i matematik? Kan i evt. stikke mig et link? Mvh. BR -
Opgavesæt
ForumindlægHej. Jeg ville bare lige høre ad om der er nogle der ligger inde med sidste års opgavesæt til den skriftlige årsprøve i 2g matematik? Hvis der er nogle der har den, ville det så være muligt for jer at sende den til mig? -
Ret linie
ForumindlægHej alle Hvordan tegner man en ret linie ind på TI89, når man allerede har tegnet tangent og graf. Den skal have en hældning på -2. Ps: Skal man tegne grafer til matematik b niveau eksamenen? Den skriftlige ? Kan man komme ud for det? -
Eksamen
ForumindlægHej alle Skal op til skriftlig matematik b om 7 dage, noget jeg skal være opmærksom på? Hvis I sidder med nogle gode tips må I gerne dele dem. Og jo, skal nok huske vand og læse op. -
FORSKELLIGT
ForumindlægNogen der har nogle idéer til gode hjemmesider til at blive bedre til, matematik, tysk, engelsk, fysik, geografi, og biologi? både skriftligt og mundlig? :D -
hjælp!!
Forumindlægjeg har fået en skriftlig opgave i matematik. opgaven lyder: Hvor mange liter 50 % spiritus skal blandes med 12 liter 90 % spiritus for at få 60 % spiritus? -
Samme eksamensstil ?
ForumindlægHej Jeg er igang med at tage matematik A på vuc som enkeltfag... tænkte på om den skriftlige eksamen ville være den samme for en hf og stx når de begge er A-niveau ? - på forhånd tak
