Søgning på: tysk analyse. Resultater: 16801 til 16820 af 38620
-
Genteknologi
ForumindlægGodaften alle, Som bekendt, er årets AT overemne 'Kampen for det gode liv', og jeg overvejer her at skrive om genteknologi. Det er oplagt at inddrage bioteknologi her, men da jeg ikke har haft faget tænker jeg om jeg kunne skrive i biologi og et andet fag, måske dansk. Hvad mener I om... -
de 7 dimensioner
Forumindlæghej jeg har eksempler på de syv dimensioner, men hvad bruger man dem til? for jeg forstår det ik nemlige -
Bilag til historieeksamen - SKAL ALLE INDDRAGES?
ForumindlægSkal alle bilagene man har fået udleveret inddrages? Man må slet ikke ignorere nogen, vel? Kan man ikke bare gennemgå dem allesammen kort, men kun fordybe sig i 3 ud af 7 fx? -
Kognition og intelligens
ForumindlægJeg har trukket kognition og intelligens og er simpelthen på bar bund. Jeg har 24 timer til at skrive en synopsis. Er der nogen der kan komme med forslag til en problemformulering eller lignende? -
Bevægelse med konstant accelration
Forumindlæghvordan vil graph se ud af v(t), s(t) hvis der er kostant accelration?? -
AIDA-model?
ForumindlægJeg er i gang med at skrive SRP og har derfor et spørgsmål. Jeg ved at AIDA-modellen hører til i afsætning, men bliver den også brugt i faget dansk? -
valgfrit emne til engelsk
Forumindlæghej jeg mangler et valgfrit emne, jeg kan skrive ok meget om da fremlæggelsen skal vare 5-10 min. -
hvad kalder man det når......
Forumindlæghvad kaldser man det når man fx i en digtanalyse kigger efter ord med samme tema: fx: skib, havn, sejle, fisk er alle ord som kan samles under temaet hav -
The Flotsam Café
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med et essay af "The flotsam café" den er utrolig svær... -
"Mørklægning" - tema?
ForumindlægHej. Jeg skal lave hovedværksopgave om romanen "Mørklægning" af Anders Bodelsen. Jeg skal deri lave en hel artikel om bogens tema... Men jeg har svært ved at finde det?? Nogle som har læst bogen, og har et bud`?? -
HURTIGT! Kronik - Charterturist, rygsækrejsende, vagabond eller X Factor?
ForumindlægEr der nogen derude, som har skrevet noget om artiklen: Charterturist, rygsækrejsende, vagabond eller X Factor?, som handler om de lave antal unge der søger ind på videregående uddannelser?? Jeg skal aflevere imorgen, er virkelig i krise :( HJÆLP.. -
Perspektiverende spørgsmål
ForumindlægHej. Jeg er ligesom mange andre igang med AT. Jeg er i tvivl om hvad meningen med de perspektiverende spørgsmål går ud på. Skal man svare på dem i synopsen eller hvad skal man gøre ved dem? Mvh en håbløs AT-elev... -
Engelsk stil : -) c/b niveau
ForumindlægHey alle :-) jeg er helt ny herinde, og jeg har hørt mange gode ting om det her sted. Jeg er startet i første 1g, og skal aflevere den første engelsk stil Jeg har en bøn til en, som er har lyst til at rette min stil. Den er kun på en side, og den skal afleveres på mandag, så vær sød at kontakte m... -
Kasus
ForumindlægHej SP Hvordan er det, man finder ud af, hvornår en sætning har dativ, akkusativ eller genitiv? -
SRP - ideer til emne med engelsk
Forumindlæghej skal snart til at skrive SRP-opgave, skal faktisk ha' valgt emne til på onsdag, så ville lige høre om der var nogen som sad inde med nogle gode forslag. jeg er i den situation at jeg skal have engelsk med og derudover kan jeg så vælge dansk, historie, samfundsfag, psykologi vil meget gern... -
SRP - DISKUSSION??
ForumindlægHej alle, jeg sidder pt og skriver SRP i fagene Engelsk og psykologi. Jeg sidder i den situation at jeg ikke forstår min vejleders 'spørgsmål' og tiden er simpelthen ved at løbe ud, derudover har de ikke svaret mig. Jeg er i tvivl om hvordan man kan todele et diskuterende spørgsmål. Je... -
USAs sundhedssystem
ForumindlægHej alle sammen:) Jeg skal snart til at vælge mit område som jeg skal skrive om i min SRP. Jeg har valgt samfundsfag og historie som bifag. Jeg har helt styr på samfundsdelen, har vil jeg undersøge USA's syndhedssystem og sammenligne det med DK's. Der hvor mit problem ligger, er at få kob... -
Kronik hjælp..
ForumindlægHej.. Er der ikke en, der vil hjælpe med at rette min kronik. Jeg mangler Konklusion, men er usikiker på om det er rigtigt det jeg har skrevet, det er første gang jeg skriver en kronik. -
king kong
Forumindlæger der nogen der har læst king kong af benney andersen?? -
Medina - Ensom (DET HASTER!)
ForumindlægSkal lave en musik videoanalyse af medina´s sang; Ensom. Skal fokuserer på farver, lys, klippetempo og symboler. Nogle forslag? (Det haster!) Tak på forhånd:)
