Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 16821 til 16840 af 153957
  • I tvivl om noget simpelt

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med større skriftlig opgave i fysik og kom lige pludselig i tvivl om hvad en (I/U) karakteristik sige/fortæller noget om??
  • DANSK EKSAMEN HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal snart op i dansk skriftlig fremstilling, men tænkte bare på om man skal skrive med start koma eller uden? er rika lige gode til begge? må man selv bestemme eller???
  • Ordbogen.com til fsa

    Forumindlæg
    Hej Nogen der ved om man må bruge ordbogen.com til FSA 9. Klasse, under skriftlig fremstilling i dansk?
  • Et spørgsmål

    Forumindlæg
    Hej SP Nu skal jeg snart op til mine skriftlige eksamner og tænkte på må man godt kopiere sætinger fra gamle stile eller vendinger og bruge dem?
  • HJÆÆLP ! KVARTILSÆT!!! Matematik - har eksamen i morgen

    Forumindlæg
    Hej Kan nedre kvartil være lig med median? Svar hurtigst muligt, da jeg skal til eksamen i skriftlig matematik i morgen tak
  • skrftlig dansk FSA9, 2006

    Forumindlæg
    hej... er der nogen, der kort den skriftlige prøve i dansk fra 2006??? altså, hvilke 5-6 emner man kunne vælge at skrive om???? på forhånd tak...
  • Haster Det bare et spørgsmål.

    Forumindlæg
    Hej. Nogen der ved hvordan engelsk skriftlig prøve forgår i stx . Og hvad kan man øve sig til? Håber nogen kan svare på det :) På forhånd tak.
  • matematik eksamen imorgenB

    Forumindlæg
    Hvor mange skal til matematik skriftlig eksamen på B i morgen?? :-) Nogen der evt. har nogle gode råd, eller lige gode idéer til noget der er godt at kunne huske, eller læse op på??
  • YO SOY UN LATIN KING

    Forumindlæg
    Dette er titlen på den skriftlige spansk betynder sprog, højt niveau studentereksamen maj 2006. Nogen der har skrevet den? Har brug for hjælp til oversættelsen. Mvh nspcph
  • differentialkvotienter og stamfunktioner HVILKET skal man kunne uden ad (STX B-niveau)

    Forumindlæg
    hey skal snart op i skriftlig matematik, og vil gerne terpe nogle stamfunktioner og differentialkvotienter... hvilket skal man kunne UDEN AD til b-niveau eksamen?
  • Fortolke værdien af afledet funktion

    Forumindlæg
    Dette er noget, som man skal have styr på til den skriftlig prøve uden hjælpemidler.. Vil nogle forklare lidt om det? Evt komme med et opgave eksempel :) På forhånd mange tak ;P
  • Engelsk. Help plzz

    Forumindlæg
    Hej. Nogen som har været op i engelsk skriftelig prøve 1g stx altså er det muligt at i kan fortælle hvordan det forgår?
  • Hvordan foregår engelsk eksamen ???

    Forumindlæg
    Hvordan foregår engelsk skriftlig eksamen del 2 præcist ?? og hvordan kan man foreberede sig på den? håber jeg hurtigt får svar, for skal op på torsdag...
  • Dansk eksamen

    Forumindlæg
    Bliver skriftlig og mundtlig eksam slået sammen til en enkelt karakterpå hf? Ligesom det er tilfældet med matematik på c-niveau
  • Engelsk oversættelse af en sætning

    Forumindlæg
    Kan man skrive : He can not believe? gerne forslag For can't kan man jo ikke skrive på skrift eller hvordan? Tak på forhånd
  • LEKTIEHJÆLP

    Forumindlæg
    Hej.. er der en som har lyst til at tjene lidt på at hjælpe mig med lektiehjælp i spansk?? Det drejer sig om det skriftlige arbejde.. Vh julie
  • SSO? Dansk/Samt.hist

    Forumindlæg
    skal til at lave større skriftlig opgave. Fagene er dansk eller samtidshistorie, eller en blanding af de to. er helt på bar bund med hensyn til emne? nogen idé? :)
  • Monotoni

    Forumindlæg
    hej alle, er i gang med en opgave, og har rimelig svært ved og forklare på skrift hvad sammenhængen er mellem differentialt regning og monotoniforholdet/ekstrema.. Nogen der kan hjælpe her!
  • Fravær

    Forumindlæg
    Hvor meget fravær, også skriftligt, skal man have, før der bliver grebet ind (og man får en advarsel)? Det kan man selvfølgelig ikke svare nøjagtigt på, men hvis nogen mener at have en ide om det, så skriv det gerne.
  • Dumpet - GS supplering

    Forumindlæg
    hvis man får 4 til mundlig eksamen og -03 i den skriftlige prøve på et GS suppleringkursus. Har man så bestået faget totalt?

Søgninger relateret til biologi a skriftlig