Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 16821 til 16840 af 153957
-
I tvivl om noget simpelt
ForumindlægHej Jeg er i gang med større skriftlig opgave i fysik og kom lige pludselig i tvivl om hvad en (I/U) karakteristik sige/fortæller noget om?? -
DANSK EKSAMEN HJÆLP
ForumindlægHej, Jeg skal snart op i dansk skriftlig fremstilling, men tænkte bare på om man skal skrive med start koma eller uden? er rika lige gode til begge? må man selv bestemme eller??? -
Ordbogen.com til fsa
ForumindlægHej Nogen der ved om man må bruge ordbogen.com til FSA 9. Klasse, under skriftlig fremstilling i dansk? -
Et spørgsmål
ForumindlægHej SP Nu skal jeg snart op til mine skriftlige eksamner og tænkte på må man godt kopiere sætinger fra gamle stile eller vendinger og bruge dem? -
HJÆÆLP ! KVARTILSÆT!!! Matematik - har eksamen i morgen
ForumindlægHej Kan nedre kvartil være lig med median? Svar hurtigst muligt, da jeg skal til eksamen i skriftlig matematik i morgen tak -
skrftlig dansk FSA9, 2006
Forumindlæghej... er der nogen, der kort den skriftlige prøve i dansk fra 2006??? altså, hvilke 5-6 emner man kunne vælge at skrive om???? på forhånd tak... -
Haster Det bare et spørgsmål.
ForumindlægHej. Nogen der ved hvordan engelsk skriftlig prøve forgår i stx . Og hvad kan man øve sig til? Håber nogen kan svare på det :) På forhånd tak. -
matematik eksamen imorgenB
ForumindlægHvor mange skal til matematik skriftlig eksamen på B i morgen?? :-) Nogen der evt. har nogle gode råd, eller lige gode idéer til noget der er godt at kunne huske, eller læse op på?? -
YO SOY UN LATIN KING
ForumindlægDette er titlen på den skriftlige spansk betynder sprog, højt niveau studentereksamen maj 2006. Nogen der har skrevet den? Har brug for hjælp til oversættelsen. Mvh nspcph -
differentialkvotienter og stamfunktioner HVILKET skal man kunne uden ad (STX B-niveau)
Forumindlæghey skal snart op i skriftlig matematik, og vil gerne terpe nogle stamfunktioner og differentialkvotienter... hvilket skal man kunne UDEN AD til b-niveau eksamen? -
Fortolke værdien af afledet funktion
ForumindlægDette er noget, som man skal have styr på til den skriftlig prøve uden hjælpemidler.. Vil nogle forklare lidt om det? Evt komme med et opgave eksempel :) På forhånd mange tak ;P -
Engelsk. Help plzz
ForumindlægHej. Nogen som har været op i engelsk skriftelig prøve 1g stx altså er det muligt at i kan fortælle hvordan det forgår? -
Hvordan foregår engelsk eksamen ???
ForumindlægHvordan foregår engelsk skriftlig eksamen del 2 præcist ?? og hvordan kan man foreberede sig på den? håber jeg hurtigt får svar, for skal op på torsdag... -
Dansk eksamen
ForumindlægBliver skriftlig og mundtlig eksam slået sammen til en enkelt karakterpå hf? Ligesom det er tilfældet med matematik på c-niveau -
Engelsk oversættelse af en sætning
ForumindlægKan man skrive : He can not believe? gerne forslag For can't kan man jo ikke skrive på skrift eller hvordan? Tak på forhånd -
LEKTIEHJÆLP
ForumindlægHej.. er der en som har lyst til at tjene lidt på at hjælpe mig med lektiehjælp i spansk?? Det drejer sig om det skriftlige arbejde.. Vh julie -
SSO? Dansk/Samt.hist
Forumindlægskal til at lave større skriftlig opgave. Fagene er dansk eller samtidshistorie, eller en blanding af de to. er helt på bar bund med hensyn til emne? nogen idé? :) -
Monotoni
Forumindlæghej alle, er i gang med en opgave, og har rimelig svært ved og forklare på skrift hvad sammenhængen er mellem differentialt regning og monotoniforholdet/ekstrema.. Nogen der kan hjælpe her! -
Fravær
ForumindlægHvor meget fravær, også skriftligt, skal man have, før der bliver grebet ind (og man får en advarsel)? Det kan man selvfølgelig ikke svare nøjagtigt på, men hvis nogen mener at have en ide om det, så skriv det gerne. -
Dumpet - GS supplering
Forumindlæghvis man får 4 til mundlig eksamen og -03 i den skriftlige prøve på et GS suppleringkursus. Har man så bestået faget totalt?
