Søgning på: engelsk brev. Resultater: 16821 til 16840 af 25907
-
fejlfinding i tysk
Forumindlæg:-O har hårdt brug for hjælp til min tysk stil, da jeg stinker til tysk grammatik! især engelsk ordstilling er en fælde jeg falder i HVER gang :( kan nogen hjælpe mig (sidder med en historie på 600 ord) -
rettelse
ForumindlægHejsaJeg vil høre om der er en som vil være så venllig at rette min engelsk afl. opgaven er inde på:www.28352835.webbyen.dkman kunne evt. kopier det ind på ens egen word, og rette, og til sidst sætte det herind igen. Mange tak -
Hjælp - Verbalkongruens
ForumindlægHej Jeg har en engelsk aflevering hvor jeg skal forklare reglerne for verbalkongruens (overensstemmelse mellem subjekt og verbum) kan ikke rigtig huske dem og kan ikke finde det i min bog. Er der nogen som kan hjælpe ? På forhånd tak ps. jeg skal aflevere på fredag -
Poverty
ForumindlægJeg er igang med en terminsprøve som hedder engelsk B tirsdag d. 9 dec. 2008 er der nogle der har lavet den før? har virkelig brug for hjælp !!! er gået helt i stå med at skrive.. og skal være færdig fredag kl 8.15 -
Nogle der vil rette lidt?
ForumindlægHej folkens! Har skrevet det her stykke på engelsk men føler det lyder lidt forkert. Måske nogle der kan se fejlen? Imagine how it would be like to always being followed by heartrending memories. -
In medias res eller ej?
ForumindlægHey folkens! Jeg er lidt i tvivl om min engelsk tekst starter 'in medias res' eller ej.. “It was a remembering day for Baluta" . - sådan starter den. Hvad mener i? -
Samfundsfag SRP !!!
ForumindlægHey alle derude, Som I alle ved, så er det SRP-tid for alle 3.g'ere lige for enden af vejen, jeg har fagene samf og engelsk jeg har virkelig brug for hjælp i faget samfundsfag, er der nogle, som har tid og lyst til at være mig behjælpelig?? det ville betyde yderst meget for mig ... -
SSO - Nazisme
ForumindlægHejsa alle i dejlige mennesker!Jeg sidder her med min syge-SSO-eksamen og mangler et par kommentarer fra Fúhreren hamselv fra tiden 1918-1923? Et par links til nogle kilder, helst på engelsk og dansk ville være klasse!!! På forhånd mange tak til jer som kan/vil hjælpe mig lidt her! -
Sproglig og grammatisk tysk rettelse
ForumindlægHej søde mennesker! Jeg har redegjort for en tekst på engelsk og har derefter oversat teksten til tysk. Sproget er ikke særlig godt og heller ikke korrekt. Befinder der sig en supersej person derude, der kan give mig en lille hjælpende hånd? Teksten skal altså vurderes sprogligt og grammatisk. -
English out line
ForumindlægHej alle. jeg skal op i mundligt engelsk, jeg har trukket emnet Declaration of the Occupation of New York city er der nogle der har en god ide til hvordan min out line kunne se ud Tak på forhånd -
Inspiration synopsis....
ForumindlægVi skal til at skrive synopsis i engelsk, og jeg mangler noget inspiration til valg af emne, samt hvor jeg evt skal lede efter brugbare kilder ( ca. 15 sider ).... -
Vurdering af SRP
ForumindlægJeg har på nuværende tidspunkt ikke fået min SRP tilbage, men ville meget gerne have en hurtig vurdering af det. Som det fremgår af opgaven har jeg skrevet om forholdet mellem EU og USA i Engelsk A og Samfundsfag B. På Forhånd tak:) -
Julehistorie HJÆLP!
ForumindlægHej med jer Har en stil for i engelsk, som skal handle om jul, og har egentlig lavet den, men vil høre om nogen herinde gider at kigge den igennem for fejl før jeg afleverer? Det vil være en stor hjælp! Og den er så ikke så lang (omkring 750 ord) Hilsen Jeanette -
Sjov stil?
ForumindlægEr der nogen der har skrevet en engelsk stil, der enten er sjov, mærkelig eller underlig.Det ska bare være en lille novelle.Vi skal aflevere den i overmorgen så hvis der er nogen er har lavet sådan en stil, kan i så ikke sende den til min [email protected]å forhånd tak. -
tsunamien i asien
Forumindlægjeg står og skal skrive en engelsk rapport om ovenstående emne, men jeg mangler noget stof til at kunne æave det rigtige gennembrud i min opgave...Håber at nogle kan hjælpe mig :) -
A speech about The American Dream help me
Forumindlæghej jeg skal skrive e tale om the american drem men ved ikk hvordan jeg ska begynde..... starte med at sige hvad ..... håber nogen kan hjælpe mig med en start sætning på engelsk hilsen -
2 sætninger..
Forumindlæg"man stiller ikke sagen på spidsen ved at hævde, at hvis børn overtræder loven, er det forældrene, som er forbrydere, og følgelig er det dem, der skal straffes"Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at oversætte ovenstående, så det giver lidt mening...Nogen der kan hjælpe...det skal oversæ... -
"Catcher in the RyE"
ForumindlægHepHey!I engelsk læser vi "Catcher in the RYe", som på danks hedder forbandede ungdom, eller rugeknuseren. Vi er snart færdige med bogen, og så skal vi komme med en endelig "konklusion". Er der nogen som ligger inde med lidt stof? -
Stavekontrol
ForumindlægHola mis amigosspansk stavekontrol til word 2000???Nogen der ved hvordan man kan få det?Jeg har word 2000 og engelsk+dansk stavekontrol, men altså ikke spansk. Det ligger ikke på cd'en. Con gracias anticipadasMattias -
I need help
ForumindlægJeg sidder og er ved at oversætte en dansk tekst til engelsk, og så blev jeg i tvivl om denne sætningBørnene, som tilbringer.... Hvad er det rigtige at skrive? The children that, eller the children who?På forhånd tak :)
