Søgning på: engelsk brev. Resultater: 16841 til 16860 af 25907
-
hjælp til analyse af den indiske ølmarked (Carlsberg)
Forumindlægjeg er i gang med SRP, hvor jeg bla. skal analysere det indiske ølmarked, med fokus på de kulturelle dimensioner.. min virksomhed er Carlsberg og mine fag er afsætning og engelsk.. nogen der har gode forslag til hvilke modeller jeg kan bruge? på forhånd tak :) -
Terminsprøve
ForumindlægHej Jeg har snart terminsprøve, men jeg er virkelig dårlig til engelsk grammatik, især i det tidspunkt hvor man ikke må bruge hjælpemidler, kender i en god hjemmeside med gode øvelser eller kender i nogle gode regler jeg kan bruge ? Håber i kan hjælpe mig :) -
hjælp til analyse af det Indiske ølmarked (carlsberg)
Forumindlægjeg er i gang med SRP, hvor jeg bla. skal analysere det indiske ølmarked, med fokus på de kulturelle dimensioner.. min virksomhed er Carlsberg og mine fag er afsætning og engelsk.. nogen der har gode forslag til hvilke modeller jeg kan bruge? på forhånd tak :) -
Tvivl omkring terminsprøver??
Forumindlæghej..går i 2.g og skal snart op i terminsprøve i skriftlig naturfag og engelsk..er bare lidt i tvivl..kommer terminsprøve karakterene til at stå i årskarakter??tæller de overhoved med??hvad sker der, hvis man dumper i dem??og til sidst..hvorfor skal man overhoved op i dem?er det en slags forbered... -
hjælp til analyse af det indiske ølmarked
Forumindlægjeg er i gang med SRP, hvor jeg bla. skal analysere det indiske ølmarked, med fokus på de kulturelle dimensioner.. min virksomhed er Carlsberg og mine fag er afsætning og engelsk.. nogen der har gode forslag til hvilke modeller jeg kan bruge? på forhånd tak :) -
HASTER tryk i Ligevægt
ForumindlægSkriver en rapport om det interstellare medium men jeg sidder og kan ikke huske hvad det hedder når noget er i ligevægt mht. trykket, altså det som på engelsk hedder pressure equilibrium. Er det hydrostatisk ligevægt eller mekanisk ligevægt , eller noget helt tredje ???? Det haster -
SRP HJÆLP
ForumindlægHey alle Jeg skal til at skrive SRP snar men har stadig ikke funde et godt emne. Jeg overvejer at skrive i fagene International Økonomi og Engelsk.. Men kan ikke rigtig finde et godt emne :s ? .. -
problemformulering.
Forumindlæghej alle.. jeg skriver AT i historie og engelsk om den spanske borgerkrig, spaniensfrivillige og hemingways roman "for whom the bell tolls".. Er der nogen her, som kan hjælpe mig med en eventuel problemformulering? Altså et overordnet spørgsmål, begrænsing af emnet.. knus -
Hjælp mig! Jeg skal lave en filmanalyse/filmanmeldelse af "The Manchurian Candidate" - og har ikke set filmen!
ForumindlægHjælp mig! Jeg skal lave en filmanalyse/filmanmeldelse af "The Manchurian Candidate" - og har ikke set filmen! Er der nogen, som kan hjælpe? Det skal være på engelsk, men dansk er også helt fint. Jeg vil self ikke have dig til at lave anmeldelsen for mig, men kan du måske give mig et re... -
The Graduate - Resume
ForumindlægHej (-: Jeg har lavet et resume af The Graduate på engelsk og så tænkte jeg på om der var nogen der ville læse det igennem og hjælpe mig med om der er nogle fejl? Det er første udkast så jeg har ikke slev rettet det igennem, hvilket var ret dumt, men det gør jeg selv nu. tusinde tak p... -
Occupy Wall Street
Forumindlægjeg skal op i engelsk mundligt om en uge. jeg har trukket Occupy Wall Street men kan ikke helt se vad deres mål er, hvad de vil endre og hvordan det begyndte. jeg vil blive meget glad vis der var nogle der gad hjælpe mig. -
emne til mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg skal snart op i mundtligt engelsk. Og jeg har trukket emnet law and order, men jeg ved ikke hvad jeg skal vælge som mit underemne. nogle forslag?? overvejer lidt at tage dødstraf... -
Stil
ForumindlægHej SP Jeg har skrevet en engelsk stil, som jeg har afleveret til min lærer. Kan i evt. rette fejl og give en karakter, som i synes er passende. På forhånd tak Den kan ikke blive vedhæftet. Jeg sender den til jeres indbakke. -
10.klasse prøve sidste år
ForumindlægHej Er der nogen ved hvilken opgaver, men fik i 10.klasse prøven fra 2011. Jeg har meget bruge for dem. Matimatik prøven fra 2011 Dansk prøven fra 2011 Tysk prøven fra 2011 Engelsk prøven fra 2011 Tak forhånd. -
10.kl prøven fra 2011
ForumindlægHej Er der nogen ved hvilken opgaver, men fik i 10.klasse prøven fra 2011. Jeg har meget bruge for dem. Matematik prøven fra 2011 Dansk prøven fra 2011 Tysk prøven fra 2011 Engelsk prøven fra 2011 Tak forhånd. -
Jeg tilbyder fransk hjælp
ForumindlægHej, Jeg er tutor og tilbyder både fransk og engelsk eksamenshjælp hvis du går i folkeskolen, gymnasium eller på videregående uddannelse (vi kan mødes fysisk eller over skype). Du er velkommen til at kontakte mig på [email protected] hvis du er interesseret i at høre mere. Kh Kris... -
The Wall
Forumindlægsøger engelsk noter til The Wall af Pink Floyd! har set at da ligger et lille udsnit af opgaver, men disse behandler kun 3-4 sange!har problemer med at forstå og fortolke teksterne rigtigt, så ville være en stor hjælp! -
Ved og med - forklaring på hvorfor?
ForumindlægJeg har det svært ved at finde ud af, hvornår man bruger "ved" eller "med" på dansk. Jeg kan ikke finde noget tilsvarende på engelsk. Finder der en regel? Eks.: Han var i gang (med / ved) at reparerer bilen. Pår forhånd mange tak Kawimpy -
Analyseskema
ForumindlægHey Jeg er ved at skrive synopsis og jeg skal analyser en tale og et interwiev af Barack Obama. Er der nogen der har et analyseskema eller andet der kan hjælpe mig vidre? (Jeg har engelsk A på stx) På forhånd mange tak! -
Newton
ForumindlægMangler en tekst på dansk eller engelsk om Newton. Teksten skal indeholde hvorledes Newton har påvirket nutidens videnskab - hvad har vi i dag udviklet/lavet/opkaldt efter ham på bagrund af newton teorier... ... i dags viden
