Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 16861 til 16880 af 63056
-
Igen igen..
Forumindlæghvordan siger man: "men dette brød hun sig ikke om at blive kaldt" -
Matematik-HJÆLP
ForumindlægHej. Skriver her, da det måske var et sted hvor man kunne få hjælp. Situationen er den at jeg til sommer skal afslutte matematik på niveau B, HHX. Jeg går på skole i helsingør, så hjælpen skal gerne komme fra området heromkring. Er lidt på bar grund og kunne derfor tænke mig at arbejde struk... -
Idéer til SSO
ForumindlægHej... Jeg skulle bestemme hvilket fag jeg skulle skrive SSO i. Jeg har valgt faget dansk. Nu står jeg og skal vælge hvad jeg vil skrive om i dansk. Men jeg er lidt på bar bund. er der nogle der kan hjælpe med nogler idéer til et emne? eller anbefale en bog?? er der eventult nogle der har en opga... -
Triastiden ???
ForumindlægHeej allesammen! Jeg har et problem i matematik, jeg skal lave en opgave om triastiden, og jeg har ingen anelse om hvad det er. Opgaven lyder sådan her: søjlen er 23 cm. hvor mangle mm skal triastiden være? Hilsen kroeyer89 -
Perspektiverings til maleri
ForumindlægHej Jeg har i min dansk mundtlig prøve valgt at have om guldaldermaleriet: Nathansons ældste døtre, Bella og Hanna af C. W. Eckersberg (kan findes på google). Jeg har bare ret svært ved at finde noget at perspektivere det til, derfor tænkte jeg om der er nogen herinde, der når vedkommende ser... -
Meine+beste+freundin,+tema/budskab?
ForumindlægStår og mangler hjælp, da jeg skal til eksamen imorgen. :) Evt perspektiveringer. -
STUDENTER KØRSEL!
ForumindlægTil alle jer som er gået ud af gym osv.: Hvorfra lejede i vogn ? Og hvor meget gav i ca. for den ? Nogle som ved hvor man kan leje vogn og om priser osv? (hovedstadsområdet) -
Hjælp til at udtale ord på engelsk.
ForumindlægHar du problemer med at udtale ord/sætninger på engelsk? - så kan denne hjemmeside være dig til hjælp :) http://www.howjsay.com Du indtaster det ord, som du har problemer med, og vupti - computeren udtaler det for dig! :) -
Villig til at rette evt?
ForumindlægHej! Jeg leder efter en der vil rette det jeg har oversat fra dansk til engelsk. Håber virkelig at der er nogle herinde der vil hjælpe. Vil værdsætte jeres hjælp! Hvis ja, så sig til. Så vil jeg enten vedhæfte den herinde eller sende den til deres mail. Mange tak på forhand Sayne -
Historie - kilder
ForumindlægHej alle sammen :D Jeg skal snart til at finde kilde til afgangsprøven i historie. Jeg synes det er så svært at finde gode og brugbare kilder, er der nogle af jer der har nogle tips eller hjemmesider jeg evt. kan bruge? Mange tak på forhånd. -
OSO
ForumindlægJeg er i gang med at lave oso opgave om sygeplejerske. Jeg mangler at lave en produkt, og ved bare ikke hvad det skal være ? :/ Nogle der har en god idé? -
ARTIKEL
ForumindlægHej Er der nogen der har tid til at at give respons for min artikel? ( jeg har ikke rettet gramatisk endnu) -
HJÆLP!!!
Forumindlægjeg har fået en opgave formulering: undersøg-med brug af Molins model- hvilken strategi Soc.dem. og Venstre anvender - her og nu for at vinde/beholde regeringsmagten ved næste valg. Andet materiale må gerne anvendes udover bilagene nedenfor. Jeg har redegjort for modellen men ved ikke hvad jeg ... -
HJÆLP SYNOPSIS I DANSK ESSAY
ForumindlægJeg skal lave en synopsis om det emne jeg trak i Dansk mundligt, som var Essay. Og har aldrig lavet noget ligende så er i tvivl om hvordan jeg skal gøre osv.. Fik afvide det skal være ca en side så please hjælp mig har ingen ide hvordan. Ps det skal afleveres imorgen, så vil være rigtig glad for... -
Emner
Forumindlæghej min lærer sagde i samfunds fag at jeg skulle vælge tre emner hvad for nogle emner synes i man skulle vælge? -
Hjælp! Essay!
ForumindlægHej Jeg skal skrive et Essay, på engelsk om forskellen mellem drnege og piger. Jeg er fuldstændig på bar bund og ved ikke hvad jeg skal gøre! kan en eller anden ikke please hjælpe mig! mvh, og tak! -
Hjææælp til undersøgelse?!
ForumindlægHåber der er nogle der kan hjælpe mig med udarbejdningen af min synopsis. Mit emne hedder - cirka - mediernes rolle under den persiske golfkrig (nærmere bestemt området omkring den amerikanske regerings fastholdelse af medierne) og bevæger sig inden for fagene dansk og samfundsfag. Mit spørgsmål ... -
Ny på gymnasiet
Forumindlæghej... Jeg skal starte på gymnasiet efter sommerferien og jeg kunne godt bruge nogle råd. - Hvis man gerne vil være elevrådsrepræsentant, hvordan foregår det så, på gymnasiet? Hvordan bliver man valgt og af hvem? - Hvad laver man i musik og hvad laver man i billedkunst? I må godt skrive andet... -
Turbohold i samf. eller IØ
ForumindlægHej Er der nogen der kender til et turbokursus i samfundsfag (B) eller international økonomi (B) ? -
Tekster
ForumindlægHvad betyder disse tre ting: verbal kontekst situationskontekst kulturel kontekst
