Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 16881 til 16900 af 40685
-
Filosofi?
Forumindlægmit spørgsmål er ; hvordan er det at have filosofi på c-niveau? hvad skal der gøres for at få en god karakter? og mest af alt eksamen. Hvordan foregår den ? -Peter.. :3 -
Studenterne?
ForumindlægPænt go'dag..Jeg kunne godt tænke mig at høre fra gamle studenter, hvilken tekst de kom op i i den mundtlige dansk eksam...Altså tekst+forfatter!På forhånd tak -
Politiske budskaber til samfundsfagseksamen
ForumindlægHejsa,hvis i sad som en lærer eller censor til en samfundsfag mundtlig eksamen, hvad ville i så mene, hvis en elev medbragte en form for et politisk budskab?Dette kunne fx være en t-shirt med et partilogo, en regeringsleder, et slogan el.lign. -
Ligninger og uligheder
ForumindlægHej........ skal have hjælp til eksamens spg. : Forklar om løsning af ligninger og uligheder, herunder løsninger af tio ligninger med to ubekendte. OG: Forklar begreberne differentialligning, løsning til differentialligning og linjeelement.. -
Hjælp!
ForumindlægHvad skal der til for at få 10 i mundtlig eksamen i matematik på A-niveau. Er der nogen der har prøvet at få 10, som kan svare på mit spørgsmål? -
Eksamenskarakter/årskarakter.
ForumindlægHejsa. Ved i hvornår ens eksamens- og årskarakter bliver offentliggjort på lectio? Jeg er nemlig meget spændt på min afsluttende karakter i matemaik, da det ikke lige just gik godt. På forhånd tak -
Hjælp.. det haster
ForumindlægJeg er virkelig idiot til matematik.... jeg skal til mundtlig mat eksame imorgen jeg vil gerne høre om der er noget jeg kan gøre så jeg bare er sikker på at bestå.... -
censore
Forumindlægjeg har hørt at man her på siden kan gå ind og se billeder af de consore man skal have til eksamen. jeg kan bare ikke finde det nogle steder. er der nogen der kan smide et link eller fortælle hvor det ligger henne? -
Syg
Forumindlægjeg går i 9 ´klasse men er syg og kan ikke går op i fysisk og engelsk eksamen betyder det så at jeg ikke må får min bevis ? -
Livssyn i Iliaden og Odysseen!
ForumindlægHej! Jeg sidder og læser til old eksamen, men kan bare ikke finde ud af hvilke livssyn der er i Iliaden og Odysseen. Er det dionysisk i den ene og apollinsk i den anden, eller er det blandet? Håber der er nogen der kan hjælpe. -
linearisering af variablesammenhænge
ForumindlægHejsa, sidder og læser op til mundtlig eksamen. Ovenstående hører med til et spørgsmål om funktioner, dog har jeg ingen anelse om hvad det betyder. Håber der er en der kan hjælpe. På forhånd tak. -
gæring HASTERR!!!!
Forumindlæghej alle. nogen der vil hjælpe jeg skal til eksamen imorgen i fysik, og ved ikke helt hvad jeg skal vise af forsøg hvis jeg trækker gæring please er der ikke nogen der vil hjælpe på forhånd taaaak :) -
Digt - "begreber" hjælp
ForumindlægHey jeg skal til eksamen i morgen tidligt nogle der kan fortælle mig hvad - Jeg-fortæller? Alvidende fortæller? Indre? Ydre? betyder/vil sige .... vil være meget taknemlig, hvis i kunne besvare det :) -
eksamensangst
Forumindlæghej alle sammen¨jeg har et problem jeg vil håbe i kan hjælpe mig lidt med. Jeg lider frygteligt af eksamensangst. Jeg bliver simpelthen altid så syg op til eksamerne, og har altid høj feber. Det kommer jo til at gå ud over min eksamen, og det gør mig bare endnu mere nervøs. Kender i det selv elle... -
Spørgsmål vedr. karaktere
ForumindlægHej alle Jeg afsluttede mat b i år og mine karaktere var således Mundtlig årskarakter: 10 Skriftlig årskarakter: 10 Skriftlig eksamen: 7 Tæller min skriftlige årskarakter så med, når jeg skal regne mit gennemsnit ud, eller er det kun den mundtlige årskarakter og den skriftlige eksame... -
Samfundsfagseksamen - hvordan
ForumindlægHej, jeg har en søster som skal til eksamen i samfundsfag på C-niveau, og vil derfor høre om der er nogen der kan fortælle lidt om hvordan eksamen er opbygget? (hun har en ikke særlig informativ lærer) Der var et udmærket indlæg, også om samf-C, i dette forum, men mangler lidt viden om hvordan m... -
Hjælp til opgaver
ForumindlægHar terminsprøve imorgen, så er igang med at øve mig. Der er dog opstået problemer, så jeg håber at I lige kan hjælpe mig med nogle af dem inden imorgen.Opgaverne er her:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/MED0587SF.pdf2) Jeg har brugt regression, men får en mærkelig f... -
Piller mod eksamensangst
ForumindlægJeg skal skrive en artikel om unge kvinders brug af piller mod eksamensangst. Men jeg mangler kontakt til en pige, der har egne erfaringer med pillerne og vil fortælle om det. Hun skal enten have brugt betablokkere (fx. propranolol) til en eksamen tidligere eller fået en recept, så hun kan bruge ... -
Fra HF til VUC
ForumindlægHej, jeg går på en 2 åring HF. Hvis jeg nu ikke går op til engelsk B så lukker jeg vel ikke min eksam. kan jeg så ikke tage de fag om på VUC enkeltfag som jeg har fået en dårlig karakter i og så forhåbentlig få en bedre karakter i faget, og dermed et højere gemmesnit. Det tag selvfølgelig et å... -
Udregning af gennemsnit
ForumindlægFørst vil jeg lige sige: Denne diskussion handler om den nye reform, dvs. alle 2g'ere og 1'gere! Jeg vil gerne udregne mit gennemsnit på den måde, hvor forskellige niveauer har forskellige vægte. Det har jeg så gjort for mine årskarakterer. Skal jeg så overføre de karakterer i de fag, j...
