Søgning på: naturfag eksamen. Resultater: 16941 til 16960 af 34450
-
FYSIK!!! HJÆÆÆÆÆÆÆÆLP!
ForumindlægHej jeg er en 1'ger som skal op til eksamen i fysik snart. Hvordan laver jeg en disposition til mine spørgsmål? -
EFTERLYSNING ...!
ForumindlægHeeey allesammen Jeg efterlyser hermed nogle gode råd til mundtlig samfundsfag eksamen. Takker på forhånd :) -
HASTER!!!
ForumindlægJeg har et problem med at finde ud at hvad energikæder er for noget? Jeg har en eksame imorgen om hvilestofskifte, så hvis i ved noget om emnet, må i meget gerne skrive til mig. -
Vand?
ForumindlægHEJ Jeg skal til fysik eksamen imorgen og kan risikere at trække vand, men hvad kan man lave af forsøg dertil? : - ) -
sansynlighed
ForumindlægNogle der gider forklare sidste spørgsmål i opgave 2?http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/med0182.pdf -
HASTER! Alfa, gamma og beta.
ForumindlægNogle der har styr på alfa gamma og beta ? Plzzzz vi mangler så meget hjælp før eksamen. Hvordan vil du påvise (og kende forskel på alfa, beta- og gammastråling? -
Noter til afsætning A
ForumindlægHej Jeg er igang med at læse op til Aø eksamen på fredag, og mangler notater.... Er der nogle som har det? og er villige til at dele? :) MVH Andreas -
skr. fysik 2005
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/fysikhn-2005-7-1.pdfnogen der kan hjælpe med opg 2B-C og opg 5B-C????? -
asymptoter
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/MED_2002-8-2.PDFopgave 3:Er der ikke en der kan forklare mig det med de asymptoter... fatter overhovedet ikke hvordan man skal finde dem... -
åååh HISTORIE OG DANSK METODER.
ForumindlægHej. Virkelig vigtigt. Er der nogle der kender metoderne man bruger i historie og dansk i AT? Jeg skal til eksamen i morgen, og er helt på røven. Please. M -
Meine beste freunde - Gabriele Herzog
ForumindlægNogen der har læst "Meine beste freundin" af Gabriele Herzog, som har en ide til hvordan den skal fortolkes... Skal til eksamen i den imorgen, så er ret presset!! -
MANGAN I STÅL?
ForumindlægHejsa... Er der nogen der kan hjælpe mig med denne opgave: MANGAN I STÅL (opg 4) http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/2005-7-4.pdf tak... -
ØKONOMI, velfærdsstat, globalisering - Teoretikere!
ForumindlægHej Alle! Er der nogen betydningsfulde teoretikere under ovenstående emner, som er vigtige at nævne i en eksamen. Specielt i økonomi kunne det være dejligt med inputs! På forhånd tak! -
Ioner.
ForumindlægHeej :) Nogen der ved hvad der er godt at sige hvis man trækker ioner til kemi eksamen ? Håber der er nogen der ude der kan hjælpe. Tak :) -
Help! Forskellen på renteformlen og annuitetsopsparing
ForumindlægJeg skal snart op til mudtlig matematik eksamen og har brug for hjælp til følgende spørgsmål: " Hvad er forskellen på renteformlen og annuitetsopsparing?" -
Fys A - Maj 2015 - HTX - Eksamenssæt
ForumindlægHej alle sammen, Er der nogle der har eksamenssættet fra Fysik A, HTX skriftlig eksamen, maj/juni 2015 liggende? -
en som er god til eng.
ForumindlægJeg har brug for nogle råd til den skriftlige eksame om hvad man skal skrive hvad vil være godt fx: Perspektivering er en god ting hvad mere ? -
Lysias’ tale Mod Agoratos (XIII)
ForumindlægJeg skal snart til eksamen i old, og mangler noter til Lysias’ tale Mod Agoratos (XIII). Er der nogen der ejer noter til det emne? -
ekamen d. 16-5-06?
Forumindlægnogle der ved hvad for en stil man kan risikere at komme op i til skr eksamen i 3g? jeg er sproglig!Karina -
Medbring din egen printer!
ForumindlægKan det passe, at man skal medbringe sin egen printer, hvis man vil bruge computer til den skr. eksamen/årsprøve?
