Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 16941 til 16960 af 44202
-
9/11 - hJÆLP
ForumindlægHvad var baggrunden for 9/11?? -
Erfaring med at være selvstuderende??
ForumindlægNogle der har erfaring med at være selvstuderende? (gym.uddannelse)? Jeg har lige været selvstuderende i matematik c HF enkeltfag (det gik rigtig godtjeg fik 2 12 taller ) men er nu selvstuderende i samfundsfag c jeg tænkte på om dette umiddelbart er hårdere/sværere? jeg tænker mere på forkell... -
Hvordan laver man eassy om en film
ForumindlægEr der nogle der kan forklar mig hvordan man laver en eassy om en film? :)x -
Rettelse
ForumindlægHej! Er der nogen der vil kigge min stil igennem for fejl ? Hvis i synes der er for meget til at I gider at rette det hele, kan I jo bare tjekke noget af. Så ville jeg være meget taknemlig:) Our study tour to Paris started on 14 September. We went by bus and arrived in Paris on 15 September 9 o’c... -
Landsby tosser og by rotter
Forumindlæget analyserene oplæg til et HF-hold om sammenhængen mellem kultur og sprog? -
hjælp med oversættelse..plz
ForumindlægHej..jeg har en lille oversættelse som jeg gerne vil bede om hjælp til at oversætte... jeg vil være meget taknemmelig hvis nogen kunne hjælpe, den er ikke særlig lang tak for hjælpen -
3.års opg. om Hemingway!!
ForumindlægHejsa alle.. Jeg skal skrive om Hemingways novelle "in our time" men mangler sekundær litteratur.. Nogle ideer??? på forhånd tak.. Mich. -
Er det rigtigt oversat...?
Forumindlæg(Some Danish people- especially tradesmen- settled down in big cities, but they had to put up with tough conditions, overpopulation, unhealthy and dark residence in narrow streets. Where the heat in summer was (uudholdelig). Nogle danskere- især håndværkere. slog sig ned i de store byer, men de ... -
Odontologi - Tandlæge
ForumindlægHej allesammen Er der nogen, der er igang med at læse til tandlæge? Jeg har et spørgsmål med hensyn til kemi-niveauet på studiet. Er den kemi, som man læser på studiet, meget svær at sætte sig ind i? Har nemlig ikke haft kemi i snart et år, og ved ikke om jeg kan klare kemi på en videregå... -
forstår ikke dette
Forumindlæghttp://www.youtube.com/watch?v=oNL6JgUUSE4 I denne video, da han beregner v, får han det til 7,511. jeg får det til 7511. hvordan kan det være? -
eksamens sæt/opgaver fra 2006
ForumindlægHei... ville hører hvor man kan finde tidligere eksamens- sæt/opgaver?? -
eksponenttialfunktionen
ForumindlægHej. har fået stillet opgaven til mundtlig eksamen. givet eksponenttialfunktion f(x)=a^x vis vha 3 trinsreglen at differentialkvotienten kan skrives som f`(x)=a^x*f`(0) jeg kan sipelthen ikke se hvordan jeg skal gribe det an a^x differentieret bliver jo a^x*ln(a) -
Find fem fejl - krudt
ForumindlægI det ellers udmærkede kemileksikon "Håndbog i kemiske fagtermer" af Preben Hartmann-Petersen, Gyldendal, København 2004, er anført følgende om krudt. Krudt black powder, "gunpowder" Sort krudt, er den ældste og mest kendte form for krudt en blanding af 15% carbon, 10% svovl ... -
essay - hvad er "symbolism"?
ForumindlægJeg skal skrive et essay om en novelle, og skal blandt andet inkludere "Symbolism" fra novellen.. Er der nogen der kan give mig svar på hvad der ligger i det? og "The way the story is structured"? - har en ide om denne..Men hvis der er nogen som kan give en kort forklaring a... -
in all probability - Hjælp
ForumindlægHej, kan man skrive dette, eller er det ukorrekt? "It's a boy, who in all probability tries to manipulate Emma" -
Som venlige, som vil rette...
ForumindlægIch wünsche zu erzähle ein bisschen wenig meinen Freund. Zuerst will ich sage, dass ein guter Freund ist eine Person, man kann sich verlassen auf. -
Polar form
Forumindlæge^ix Hvis jeg skal omskrive dette til polar form vil det så blive 0(cos(x) +isin(x)) eller cos(x) + isin(x) ? -
Studieretningsprojekt
ForumindlægHej alle jer der går i 3.g ! hva skriver/skal i skrive om i studieretningsprojekt ? jeg har valgt område som græsk matematik? er der nogle som har gode ideer til hvad jeg evt. kan skrive specifikt om? har tænkt lidt på phytagoras, men ved sku ikk lige helt hvad jeg kan skrive om i det emne?... -
i et Atom?
Forumindlæghej kan i hjælpe med en opgave pls. i et atom? -er der mest tomrum - halvdelen er tomrum - er der lidt afstand mellem partiklerne -ligger alle partikler tæt sammen -
Flere reaktioner
ForumindlægOg hvad er transimination og aziridination Vil også meget gerne høre om de evt. har nogle danske navne...?
