Søgning på: srp biologi historie. Resultater: 16961 til 16980 af 28854
-
Induktiv og deduktiv
ForumindlægHej Jeg har om hungersnød i Kina 1958-62 og ville gerne vide hvordan jeg i forbindelse med samfundsfag el. historie kunne bruge den induktiv eller deduktive metode så de går ind under mit emne. -
Espergærde GYM!
ForumindlægHej nogen som kender læreren Torben Wiberg Køldal fra EG? Han er lærer i samfundsfag, historie og erhvervsøkonomi!Vil bare vide om han er streng, for har ham nemlig som censor.... -
HJÆÆLP weg von hier tekst
ForumindlægHej har problemer med nogen spørgsmål til weg von hier teksten?? Hvilken rolle har biskoppen i historien? Hvad er "ein singen" Hvilke sprog taler Abraham og ekspedienten sammen på? -
Noter til 30'erne og økonomi
ForumindlægHej!Er der nogen der har nogle gode historie noter til danmark under 30'ernes krise og økonomi (på 3.g niveau) ??I så fald ville jeg være interesseret... -
Werther
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med nogle gode notater til historierne Die leiden des jungen werther & Die neuen leiden des jungen werther??? -
AT - MAT OG HIST ?
ForumindlægJeg skal til årsprøve i AT og har valgt fagkombinationen matematik - historie under emnet rejser men har ingen ideer til underemner ? nogen der har skrevet i de to fag eller som vil komme med nogle ideer ? -
hjælp til metode og teori...
ForumindlægJeg skriver i Religion/Historie(Hum. og Samf) (skriver om pilgrimsrejse til mekka, men ved bare ikke hvilke metoder der er i samf. og Humunistisk delen?? skal til AT- eksamen. plz.. hjælp mig. -
3 hurtige om Odysséen
Forumindlæg1. Hvorfor hedder den Odyssé?2. Hvornår skrev Homer den ned?3. Hvad hed dem der fortalte historien, hvorfra Homer hentede inspiration? -
hjælp hjælp!
ForumindlægEr i tvivl om hvordan man siger "denne historie er skrevet af fx. Wilhelm Bortschaft""Diese Geschichte ist bei Wilhelm Borschert".. kan man sige det? -
Kongemordet i finnerup lade
ForumindlægJeg skal til årsprøve i historie imorgen og kan risikere at komme op i dette emne.Er der nogen der har noget hjælp i forhold til denne begivenheds påvirkning af senere kunst og historieskrivning.På forhånd tak -
Eksamen! Hurtigt svar
ForumindlægJeg skal op i historie i morgen (går på gym), og er virkelig blevet i tvivl mht. længden af sider,som man kan trække. kendt tekst. er det omkring de 4 ns max? -
årsprøve i dag
Forumindlæger der nogen som har læst en af disse historier "Das Blaugeschlagene" eller "Königin von licht und Schatten" ?? for de er med i mit pensum, og forstår dem ikk... -
SPARTACUS OPRØRET
ForumindlægHej Allesammen. Jeg er ved at skrive min historie opgave, men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal analysere Spartacus oprøret ? Nogen der har nogle forslag. -
ANALYSERE
ForumindlægHej allesammen. Jeg er gået i stå i en historie opgave, Jeg skal analysere Spartacus oprøret, men jeg ved ikke hvordan jeg skal analysere det ?! Håber der er nogen der vil hjælpe! -
?
ForumindlægJeg skal beregne grundflade areal ud på cheopspyramiden.. Men kender ikke formlen for det.. her er linket jeg skal tage det ud fra. http://www.denstoredanske.dk/Rejser,_geografi_og_historie/Mellem%25c3%25b8sten/Egypten/Cheopspyramiden -
Dronning Victoria
ForumindlægHej, jeg skal besvare en problemformulering i AT i historie og engelsk og jeg ville gerne have lidt hjælp da nettet ikke helt gider svare: 3. Hvilke politiske og samfundsmæssige problemer var der under dronning Victorias regeringstid? -
AT: Metoder til faget religion
ForumindlægHej. Er der nogen der kan være mig behjælpelig med, at fortælle mig hvilken metoder man bruger i faget religion (Humaniora). Jeg skriver om korstog i historie (samfundsvidenskab) og religion. takker på forhånd -
Nattergalen
ForumindlægJeg har virkelig brug for noget hjælp her. Jeg skal skrive en analyse af nattergalen og det går også fint, men jeg kan ikke komme i tanke om en anden historie at relatere til. -
AT - matematik metode?
ForumindlægHej Jeg har emnet rejsen til månen med fagene historie og matematik. Jeg sidder og kæmper med hvilke metoder man bruger i matematik? Og hvordan matematik adskiller sig fra fysik? Håber I kan hjælpe =) -
Til alle
ForumindlægHejsa..I 9ender klasse for man en bog ved navn: ALLES KLAPPT! 3Er der nogen der har notater fra nogen af disse historier?Ville jeg blive meget glad for at se på den.Mange tak.
