Søgning på: dansk reportage. Resultater: 17001 til 17020 af 41162
  • FS10 - 10.Klasser!

    Forumindlæg
    Om 2 ugers tid skal jeg op til terminsprøve og ville lige høre om, vi får den gamle afslutningsprøve i matematik, dansk og engelsk fra 2009?
  • hej

    Forumindlæg
    jeg sidder og skriver tale er der nogen der ved hvad vi danskere se frem til i 2010? og nogen der har nogle højdepunkter i 2009 i Danmark
  • skriftlig fremstilling.

    Forumindlæg
    Hvad for nogle tekster var der sidste år i Dansk skriftlig fremstilling i 9. klasse.? Altså eksamen.?
  • RIGTIG KORT tysk oversættelse B niveau

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der vil være søde, og rette min rigtig kort oversættelse. Jeg har den både i tysk og dansk version. Kun 6 linier.
  • En spansk sætningskonstruktion

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har lidt svært ved at oversætte følgende sætning fra dansk til spansk: Det var en tid fyldt med kreativitet og kunstnerisk energi. På forhånd tak Kristina
  • SKÅNE

    Forumindlæg
    Hej, hvilken mening tror I at Skåne har haft for Danmark gennem tiden? og i det hele taget for det danske samfund, samt det svenske?
  • 6 liniers tysk oversættelse

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der vil være søde, og rette min rigtig kort oversættelse. Jeg har den både i tysk og dansk version. Kun 6 linier.
  • Raptekst

    Forumindlæg
    Er der nogen derude der har lavet en analyse og fortolkning af en raptekst inden for danske kunstner som jeg kan kigge på. Vil være dybt taknemmelig. Tark på forhånd.
  • Rettelse af kort oversættelse? (157 ord)

    Forumindlæg
    Nogle der har mulighed for at rette på min tyske oversættelse? Det var meningen,at jeg skulle oversætte fra dansk til tysk! På forhånd mange tak!
  • Optagelsesprøve

    Forumindlæg
    Hejsa Den 28 marts skal jeg til optagelsesprøve i dansk og engelsk og matematik og fysik. Er der nogen herinde der har oplevet noget lignende før Tak
  • Opgave om Møbelvirksomhed

    Forumindlæg
    Hej jeg er meget interesseret i en opgave om en møbelproducerende dansk virksomhed. Hvis nogen har skrevet om sådan en, må i meget gerne kontakte mig :)
  • Perioder i litteratur

    Forumindlæg
    Hvad hedder perioden hvor Gustav Wied levede i? Han levede fra 1858-1914. Jeg tænker på de danske litterære perioder.
  • kulturelle forskelle på et marked

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg vil gerne have lidt inspiration til at beskrive kulturelle forskelle på f.eks. det danske og det engelske marked. Nogle gode modeller?
  • Kollektivtrafik

    Forumindlæg
    er der nogen af jer der kan hjælpe mig med en lille dansk opgave.. jeg skal skrive om fordele og ulemper om Kollektivtrafik mange tak på forhånd.
  • Lønningsdag - En idyl

    Forumindlæg
    Hej Vi har om novellen "Lønningsdag - En idyl" af Martin Andersen Nexø i dansk... Er der nogle der lige hurtigt kan skrive hvordan I forstår titlen?????
  • DIGT OM MUSIK?

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle super genier derude som kan mikse et dansk digt sammen om MUSIK I 80'ERNE?
  • blade runner film

    Forumindlæg
    hej folkens. Er der nogle som har arbejdet med filmen blade runner Dansk A 2g har nemlig brug for hjælp
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hej alle gode elever!!! Jeg har fået til opgave og analysere det danske ølmarked, og er sindsyg meget i tvivl om, hvordan jeg skal gribe det an??? Er er nogle som kan hjælpe??
  • Rettelse

    Forumindlæg
    Nogen der vil rette min SRP, når jeg engang bliver færdig?:D Skriver i Afsætning og Dansk som bifag
  • HJÆLP!!! enten gratis eller mod betaling

    Forumindlæg
    Hej, en der har haft om dansk økonomi i samfundsfag c, og kan hjælpe mig med min opgave. må de meget gerne sende en besked til mig..