Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 17001 til 17020 af 42938
-
beviser..
Forumindlægnu er det ved at være eksamenstid, og jeg har fået de mundtlig eksamenssprgsmål til mat b idag. I forbindelse med det vil jeg høre om der er nogen som kan fortælle mig beviserne for toppunktformlen og rødderne i et andenrads polynomium. Har selv øvet mig lidt på dem ved at kigge i min bog, og jeg... -
Spansk
ForumindlægKunne rigtig godt tænke mig, at kunne beherske spansk (både mundtligt og skriftligt) flydende. Og til det håber jeg, der var nogen af jer som evt. kunne hjælpe mig på rette vej.*Jeg har i øjeblikket kun haft spansk undervisning(gymnasie) i ét år, så det eneste jeg sådan set kan finde ud af/forstå... -
Hjælp til fremlæggelse af P(x), R(x) og C(x)
ForumindlægHej, Jeg skal til reeksamen til august, og har virkelig brug for hjælp til at bestå! Eksamen tager udgangspunkt i fremlæggelse af projektopgave. Og jeg mangler noget input til, hvad jeg skal fremlægge og forklare til eksamen. Indtil videre har jeg i mit powerpoint skrevet resultaterne, og hvorda... -
Jobmuligheder
ForumindlægI mine tidligere indlæg om studievejledning, har jeg fået meget brugbare og yderst relevante svar. Jeg siger tusind tak for det. Ud fra 3 forskellelige studieretninger, må vi have flere forskellelige muligheder, men jeg skal vælge én af dem. De kan ses i linket, Studieretningerne, og jeg står i ... -
Psykologi
Forumindlæghejer der nogle de ligge inde med nogle noter til en case? så jeg måsk kunne være så heldig at trække en af dem til eksamen, jeg er nemlig ret skod til psykologi og det ville derfor være en kæmpe hjælp! -
rapport
ForumindlægJeg har virkelig brug for en rapport, der omhandler sukkerindhold, da jeg skal eksamen i kemi, da jeg har mistet min. Jeg vil være meget taknemlig, hvis nogen jer skulle have rapporten.. Mange tak på forhånd -
Klaveret - af Louis Jensen
ForumindlægJa, skal op i den til dansk eksamen 9. klasse. Vi må hente alt den hjælp vi har lyst til udefra. Er der nogen af jer der har arbejdet med den? Og hvad kan i så sige om den? Hvad er meningen med det klaver, og hvad symboliserer klaveret? Tak :) -
Uni: formkrav til juridiske opgaver
ForumindlægHvad skal der egentlig stå på siderne (ikke forside)? Navn, CPR-nr., eksamens nr., dato? EDIT: var måske ikke så specifik i min konkretisering. Kort sagt, hvad skal der stå i sidehovedet? -
Dansk skriftlig, hjælpe programmer?
ForumindlægHej. Skal snart til dansk skriftlig eksamen, så søger gode hjælpemidler, har selvfølgelig word med stavekontrol, men hvad kan man ikke få nogle bedre rette programmer end det:) Mvh Steffen. -
HEJ!!!
ForumindlægKÆRE ALLE SAMMEN JEG HAR BRUG FOR JERES HJÆLP. JEG ER IKKE EN KLOG STUDENT OG MIT SNIT ER KOMMET NED PÅ 1,7 :( JEG ER VIRKELIG SKUFFET OG KED AF DET, DA JEG IKKE VED HVA JEG SKAL GØRE!!! MIN SIDSTE EKSAMEN ER NU PÅ TIRSDAG OG DET ENGELSK, JEG SKAL HAVE 7 FOR AT MIT SNIT LIGGER PÅ 2. MEN ER IKKE S... -
Faglige ting....!
ForumindlægEr startet i 9. og vil gerne være foreberedt på hvad for nogle emner man ligesom tager op i 9. altså hvilke ting vi SKAL have lært i 9. klasse. Så jeg tænker i dansk fx, ved jeg man fx skal op i Dan Turell. Men afhænger det af skole til skole hvad man skal op i? for alle 9. klasser (tror jeg) kom... -
Gennemsnitsberegner der er brugbar 2016 for HF enkeltfag
ForumindlægHej Jeg prøver at hitte mit gennemsnit ud. Der er et par ting jeg lige ville høre om nogle af jer vidste noget om. Dur denne udregner stadig http://www.softit.dk/snit.asp?page=hfenkel ? Gælder den der gange op regl for HF enkeltfag, ligegyldig hvor længe man har været om at tage sin uddannelse? ... -
Års/eksamenskarakter
ForumindlægHej, Jeg skal op i samfundsfag her i juni måned. Jeg har selvfølgelig fået en årskarakter. Mit spørgsmål er om årskarakteren bliver slettet og eksamenskarakteren bliver sat ind istedet? Det siger vores samfundsfag lærer nemlig, (vores matematik lærer har sagt det samme) men ifølge denne side står... -
Tage et fag et ekstra år..
ForumindlægJeg står til at Dumpe Dansk A.. men klarer mig godt i alle andre fag.. Det er virkelig irreterende at Dansk skal trække mig ned.. Så jeg ville spørge om tage eksamen i alle de andre fag, og tage Dansk A et ekstra år, og derved tage eksamen på det bagefter.. -
Dumpet engelsk
ForumindlægHej Nu står jeg en situation, hvor jeg har dumpet engelsk C mundligt hf enkelt-fag. Og jeg har betalt engelsk C-B enkelt-fag. Jeg skal ikke bruge engelsk c til noget, men jeg skal bruge engelsk b for at få fuld HF Kan jeg stadig kommer ind til engelsk b, selvom jeg har dumpet engelsk c? -
Minimum 02 for at komme ind på medicin?
ForumindlægHej. Jeg er blevet betinget optaget på medicin. Dvs. at jeg skal bestå MAT A for at komme ind. Men der er stor uenighed i klassen om, om man bare skal have 02 i snit for at bestå, eller om man SKAL have 02 i både mundtlig og skriftlig for at bestå (særligt krav for medicin?). Nogen der kan hjæ... -
Tage notater med
ForumindlægJeg skal op i mundtligt engelsk i morgen og har altid gået ud fra, at jeg gerne må tage notater med ind til forberedelsen. Nu har jeg lige fået at vide af min veninde, at det må man ikke.- Er det korrekt?Jeg har prøvet at søge på UVM, men jeg formår ikke at kunne finde noget.Mvh.Tissi -
Synopse til folkeeventyr
ForumindlægHej :-) Jeg skal op i Folkeeventyr i mundlig dansk og skal snart aflevere min synopse, men ved ikke helt hvordan den skal være og se ud. Hvilke emner er vigtige at have med og hvordan skal det opstilles? Jeg vil blive meget glad hvis der var en der havde været op i Folkeeventyr og stadig ... -
Hjælp! Dumpet matematik
ForumindlægHej! Jeg slutter 2.g lige om lidt og jeg ved at jeg ender med 00 både skriftligt og mundligt, da min lærer kun tager det ud fra vores prøver, og ikke alle de afleveringer jeg laver. Mit spørgsmål er så hvordan jeg kan komme ind på uddannelse som har et adgangskrav på at man skal have bestået mate... -
ekssamenssæt 2008
ForumindlægHej er der nogen der var oppe til skriftlig fransk sidste år og kan fortælle mig, hvad eksamenssættet hed eller handlede om? Eller den der var opgivet til sygeeksamen i fransk, også 2008? Håber nogle kan hjælpe.
