Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 17021 til 17040 af 48880
-
HJÆLP! til oversættelses program (Offline mode)
ForumindlægHeeej alle her på studieportalen. Er der nogle der kender et program man kan bruge i offline mode (altså uden net forbindelse?) da jeg står og skal ti termins prøve i engelsk. så hvis der nogle kender et program der kan det. så vær venlig at skrive hvad programmet hedder eller link det her ind... -
ET MUST til spansk
ForumindlægHejsa allesammen (: Håber i nyder dagen og ikke er alt for begravet i lektier til imorgen. Jeg tænkte lidt på, om vi ikke skulle hjælpe hinandne lidt og her samle en masse gode tips, links og ideer til vores spanskstuderen. Har du noget, du bare synes er super og som du har lyst til at dele med... -
Maksimum minimum
ForumindlægHej Jeg har problemer med min matematik som handler om maksimum minimum. Jeg skal har hjælpe inden kl 10. Det er på engelsk. Min msn er [email protected] -
Spansk?
ForumindlægNogen der kan rette denne her for mig? La película de acción, sobre una niña llamada María. Maria es de Colombia. Ella es joven y muy pobre.Ella trabaja en una fábrica de flores. María está embarazada de su novio y no puede trabajar. Su nov... -
TV2 og deres konkurenter
ForumindlægJeg er igang med at skrive en opgave der omhandler tv2 men har lidt problemer med at finde noget om konkurenter i min problemformulering lyder det sådan Jeg har en formodning om at TV2, har opnået monopol inden for deres branche via blandt andet deres struktur og opbygning, (dette har jeg bes... -
Syntaks
ForumindlægHey er virkelig i tvivl omrking hvordan man forklare syntaks.... Kan man sige at der i noveller ofte er en tydlig syntaks og at der eksempelvis i kortere tekster såsom digte er en mere ufuldstændig syntaks...? Sidder med Nik og jay sangen kan du høre hende synge og vil gerne prøve at forklre de... -
analyse hjæælp
ForumindlægHej. Jeg skal skrive noget om the narrative technique, men ved ikke helt hvad det er og hvordan det skal gøres. -
rigtig ?
ForumindlægMeine mutter ist gross weil man sind klein. ? Er den sætning rigtig -
Hvor udbredt er vindenergi?
ForumindlægHvor udbredt er vindenergi i Danmark og andre lande lige nu? - nyere statestikker og tal?? -
Hurtigt spørgsmål
ForumindlægHej SP Jeg har læst dette et antal gange, men forstår det ikke helt: Hvis man kommer/vil ud af EU, hvorfor ender det så med at så støtter man euroen automatisk. Har det noget med valuta kurser og gøre? På forhånd tak! -
Engelsk A - stx eksamen. 1. delprøve HJÆLP!
ForumindlægHej.. Jeg var idag til skriflig engelsk på stx (A-nivau). Jeg bed i mig, at under 1. delprøve stod der ikke "skriv dit svar på dansk" i hhv. opgave 1(mener jeg ikke) og opgave 2. Er jeg den eneste som har fået lidt ondt i maven efter først at have set det få minutter før aflevering af... -
Kærlighed og romantik
ForumindlægNogle Ideer til fordybelsesområdet "kærlighed og romantik"? -
Download
ForumindlægHvor kan man download ordbøger gratis -
fysik rapport
Forumindlæghej der bare fordi jeg skal aflever en fysik rapport til imorgen om vand jeg har tænkt at skrive om vandets tryk, fast stof, flydene stof osv og jeg vil også fortælle om drikkevand og andet vand om eks. opløste vand,rensning af vand, dialyse, destilleret vand osv men jeg ved ikk hvordan jeg præci... -
en der gider at rette et kort essay?
Forumindlægskriv tilbage hvis du gider at rette :) takker -
fortælleperspektiv?
ForumindlægJeg er lige nu, some så mange andre, igang med at skrive SRP. Emnet er Fight Club, fag: En (A) / Me (B) I analysedelen af min problemformulering står at jeg skal analyse bogen med vægt på fortælleperspektiv (da jeg efterfølgende skal sammenligne den med filmen og skrive om adaption). Udover de sæ... -
HEEEEELP ME PEOPLE!!!
ForumindlægHvordan skal man oversætte: " Venner og veninders breve (...) " på engelsk?? Friend and friends' letters?? Boyfriend and girlfriends' letters?? Tak på forhånd! :D -
HHX eksamen ?
ForumindlægNår man skal op i eksamen HHX, kommer man så op i læsning også ? -
Statistik spørgsmål - 2) Fortolk det udregnede konfidensinterval.
ForumindlægSe spørgsmålet i vedhæftningen. -
Essay af tabernarren
ForumindlægHej, Jeg har fået til opgave at skrive et essay af tabernarren, og derfor ville jeg hører om i gad at oligge et par minutter i lige at kigge på den og komme med featback. Har aldrig skrevet et essay før, så er lidt på barbund. Mange tak!:-)
