Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 17041 til 17060 af 42938
-
Plagiat
ForumindlægHej, der der nogen, som har adgang til plagiat-kontrol? Og som eventuelt vil tjekke en opgave for mig? Det haster... -
Afgangseksamen
ForumindlægHej derude. Jeg har analyseret en nyhedsartikel Integrationen halter i ghettoplan Er der en der kan hjælpe mig med et analysepunkt? Jeg skal begunde hvilke nyhedskriterier der stemmer overens med artiklen og hjvorfor? Det haster Tak på Forhånd -
Opgaver uden hj. midler
ForumindlægEr der nogen som sidder inde med opgaver uden hjælpemidler til et-årigt A-niveau??Gerne med svar!! ;P -
Er det snyd?
ForumindlægHvis jeg laver en analyse og fortolkning i dansk stil, og jeg bruger sekundær litteratur, skal jeg så angive det i kildefortegnelsen?Må man overhovedet benytte sig af andre bøger end lige netop den, man skal analysere? -
Sygeeksamen 2011
ForumindlægGoaften. Hvis nogen herinde har været til sygeeksamen i Dansk i 2011 på HHX, og kender titlen på opgave(-n/-erne), må i meget gerne skrive. - På forhånd tak. -
normalfordelingspapir
ForumindlægMå man benytte normalfordelingpapir til prøven uden hjælpemidler? -
Cytosole
ForumindlægCytosole - Hvad er det? Skynd jer og hjælp, jeg skal op i bio i morgen :) Tak -
Citronsyre
ForumindlægVi har i skolen lavet et forsøg over citronsyreindholdet i forskellige genstande - dvs. citrusfrugter, læskedrikke og sodavand. Til teorien i min fysikrapport mangler jeg inspiration til besvarelse af disse spørgsmål: 1. Hvorfor varierer pH-værdien på genstandene inden forsøget går i gang ? 2. ... -
Abort
ForumindlægHejsa SP Kender I nogle teologer eller kristne personer har lavet udtalelser omkring at de er for abort? Det er til religionsfaget i AT. Jeg synes ikke at jeg finde nogle kristne der er for abort, håber I kan hjælpe mig. -
Definition på katastrofe
ForumindlægEr der nogle som kan huske den præcise definition på "katastrofe"? Den som EMU har lagt ud. -
HJÆLP! smidt mit oplæg ud
ForumindlægHey, skal skrive stil om det perfekte menneske fra august 2000, nogle der har den liggende og evt vil scane den ind? PLEASE! -
Arealet af pyramiden
ForumindlægJeg er lidt i tvivl med det sidste spørgsmål, der hvor man skal finde rumfanget af pyramiden. Jeg finder arealet af grundfladen til at blive 50,91 ved hjælp af krydsproduktet(vektorproduktet), altså Areal=|a->Xb->| Jeg skal have højden fra T ned til grundfladen som jeg ikke kan se hvorn... -
redegørelse, vinkelret på
Forumindlægopgaven lyder: i et koordinatsystem er linjen l givet parameterfremstillingen: (x y ) = (-2 5)+ t(3 -6) gør rede for at vektoren a-> =(1 0,5) står vinkelret på l. Mit bud : hvordan får jeg en vektor udfra parameterfremstillingen? for man ved jo at når to vektorer står vinkelret på hinan... -
Uden hjælpemidler - igen
ForumindlægKunne jeg få nogle hints til opgave 5 :) Freud -
Problemregning
ForumindlægHej alle sammen! Jeg ville blive rigtig glad hvis der var nogen der lå inde med syge prøven i matematik fra December 2007 FSA niveau.. -Hvis det er det, må de godt lige skrive.. -
Studierapport tilAT
ForumindlægHvad skal man være særlig opmærksom på vedr. studirapporterne? Altså udover at perspektivere til et tidligere AT, er der ellers andet man skal bruge studierapprten til? -
Er det tilladt til engelsk skriftligt?
ForumindlægHey, er det tilladt til delprøve 2 at anvende notater fra studienet som fx en anden delprøve 2 og vejledning til at hvordan en god besvarelse er? -
Terror!
ForumindlægPlease, en eller anden geni til historie, vær sød og hjælp mig med en historie aflevering om Terror! -
Adgangskrav til lang videregående
ForumindlægHej. Under adgangskrav er der rigtig ofte nævnt en række fag, som man skal have haft, hvorefter der står: "Alle fag skal være bestået". Jeg har i flere år troede at det betød, at man skulle have bestået alle fag på sin gymnasiele uddannelse, men nu hører jeg, at "alle" kun dæ... -
Regler
Forumindlæghalløj Hvis man bliver udmeldt af sin uddannelse, hvor det er universitet der har udmeldt en , hvad for nogler regler gælder der så? kan man læse til samme uddannelse igen eller noget der ligner den?
