Søgning på: fysik disposition 10 klasse. Resultater: 17041 til 17060 af 70316
  • Dansk eksamen-talladt at have computer med til forberedelsen?

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der ved om man må have sin computer med til dansk mundtlig eksamens forberedelse?? Har nemlig en masse noter der og der er virkelig mange sider, så gider ikke printe dem alle sammen ud..
  • Observationer/obervationsintervaller ? HJÆLP!!

    Forumindlæg
    Hej Derude :) Jeg har en klar viden om, hvad observationer og observationsintervaller er mht. statestikker... DOG! Har jeg problemer med at sætte ord på... Nogen, der kan hjælpe?
  • Matematik

    Forumindlæg
    Normal pris: 4,50 kr. Pr. Flaske 1,5 L Tilbud:tag 6 flasker 17.95 kr. Afrund resultaterne til et helt antal kroner Besparelse ved at købe 6 flasker vand på tilbud er... Hvordan regner man det ud
  • Fast vending på engelsk

    Forumindlæg
    Hej, Hvad betyder "the bearers of the canon, were the ones celebrated by the young"?
  • matematik opgaver

    Forumindlæg
    hej jeg har to opgaver i matematik så jeg ikke for står her er det En cykelhandel sælger bl.a. cykelhjul. En kunde spørger ham om hvor langt et cykelhjul kører med en diameter på 70 cm inkl. dæk og slange. Så hvad skal cykelhandler svare?? Hvor mange omgange rulle dette hjul (afrundet til he...
  • Klima, energiforbrug og BNP

    Forumindlæg
    Hej, der er et spørsmål som jeg bare ikke kan svare på, så jeg håber i kan hjælpe. Spørsmål: Er der sammenhæng mellem klima, energiforbrug og BNP pr. indbygger? Begrund dit svar. Tak på forhånd :)
  • HJÆLP! Kuppet! BUDSKAB!

    Forumindlæg
    Jeg skal snart til dansk mundtlig prøve og jeg har trukket kortfilm og valgt filmen "kuppet"... Er der nogle der aner hvad budskabet i filmen kunne være? For jeg har virkelig ingen anelse er desperat!!!!!!!!!!!!!!! Håber virkelig i vil hjælpe! :)
  • ET SLOGAN

    Forumindlæg
    Hejsa.. Er der en venlig sjæl der gider at forklare mig hvorfor Rødstrømperbevægelsen sagde at "ingen klassekamp uden kvindekamp, og ingen kvindekamp uden klassekamp" Hvad var formlået med dette slogan i 1970´erne? OG hvad betyder det egentlig? På forhånd tak..
  • hjælp til opgave

    Forumindlæg
    Glycogen og celllose er begge polyglukoser. - hvilke funktioner har disse polysaccharider ? og hvad er den molekylære baggrund for forskellen ? Tak på forhånd
  • Perspektiveringer til Teksten "Bare en pige"

    Forumindlæg
    Hej, jeg er gået i stå! Kan ikke finde nogen tekster at perspektivere til sangen "Bare en pige" - L.O.C. Ville blive rigtig glad hvis der var nogen der gad give mig nogen idéer! :)
  • Rettelse aff engelskstil

    Forumindlæg
    Hej folkens! Jeg vil høre om der er en der vil rette min engelsk aflevering her i aften, det kunne bare være rart at få den tjekket igennem!
  • Første skoledag

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Efter sommerferien skal jeg starte på det lokale gymnasium. Problemet er at jeg skal starte på gymnasiet den 13. august, men vi kommer først hjem den 14. august fra ferien. Så jeg bliver altså forsinket med at starte. Tror i så...
  • LIBERALISME&KONSERVATISME

    Forumindlæg
    Jeg har fået en opgave som lyder sådan " Find forskelle og ligheder mellem konservatismen og liberalismen. Kender i hjemmesider som jeg kan søge på og få hjælp, eller kan i svare direkte ?
  • Ris..

    Forumindlæg
    Jeg syntes ikke, at studieportalen er så effektiv mere, beklager, men det er ikke 'jeres' skyld, men der imod de andre brugeres skyld. Bare min mening ;)
  • essay, en hurtig en(:

    Forumindlæg
    hej(: - må man godt sætte billeder ind i et essay? eller er det en god idé at lade være?
  • terminsprøverne 2011 den 4/1

    Forumindlæg
    hej, er det nogen der ved el. kender en hjemmeside med opgaverne fra terminsprøven. ville rigtig meget gerne se opgaverne... tak på forhånd.
  • Hvilken stil??

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogle som har prøvet at gennemføre FSA 2010 i engelsk og tysk? - Kan I så ikk fortælle hvilken stil det er man skal skrive? Altså, hvad de to stile handler om?
  • Prøve

    Forumindlæg
    Hey Er der nogle her inde som måske også skal til optagelsesprøve, og nogle som ved noget angående prøven. Hvad det går ud på
  • Ved ikke hvad jeg skal med livet

    Forumindlæg
    Hej allesammen jeg afslutter 8 kl på fredag og ved ikke hvad jeg skal efter 9. Vil gerne blive til noget men samtidig leve livet og have et job som er sjovt spændene. Har gymnasiet i mine tanker og har haft det længe men vil ikke bare tage almen gymnasiet når j...
  • Terminsprøve - karakterer

    Forumindlæg
    Hej Folkens :))) Jeg har haft terminsprøve idag og har sommerfugle i min mave over hvilken karakter jeg vil få! Er der nogle der godt kunne tænke sig at læse den og give et bud på hvad jeg vil få! Jeg vil ikke have at folk skal skrive negative kommentar!!! Fortsæt god aften :)) Sender den til je...