Søgning på: samfundsfag c eksamen mundtlig. Resultater: 17061 til 17080 af 98538
  • Ekspotentielle funktioner

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal til mundtlig eksamen i MAT B imorgen.. Jeg kigger på eksamensspørgsmålet om ekspotentielle funktioner, hvor man bl.a. skal komme med nogle eksempler fra hverdagen der opfører sig "eksponentielt".. Er der nogle af jer, der har et eksempel og udregningen af det, som jeg k...
  • Består jeg matematik?

    Forumindlæg
    Jeg er lidt i tvivl om hvornår man består matematik, hvis det skal være brugbart til en uddannelse efter gymnasiet. Jeg fik 4 i skr. og mundt. matematik i afsluttende årskarakter på b-niveau og skal nu op til sygeeksamen snart. Jeg regner med at få 00 i eksamen. Hvad er reglen for bestået/ ikke...
  • Krise!! STX eller HHX?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg går på efterskole i 10. klasse, og jeg står og har kæmpe krise lige pt., da jeg er meget i tvivl, om jeg skal vælge STX eller HHX. Jeg har været i brobygning begge steder men synes ikke rigtigt, at det har fået mig videre i min beslutning. Jeg kan helt klart bedst lide den atmosf...
  • Hvordan scorer jeg 13-tallet?

    Forumindlæg
    Hey.. jeg får normalt 10 i mundt. og 11 i skr.... fik blandt andet 11 med pil opaf i min sidste stil... Mit engelsk er perfekt mht. fluency og kongruens, og jeg har et meget bredt ordforråd...Ved jeg kan gå op og få 11...men hvordan scorer jeg 13-tallet? ;)
  • Dusør 50kr. Til den første.

    Forumindlæg
    Dusør. Til den der kan sende opgavesættet fra skriftlig eksamen i Samfundsfag A-niveau på STX fra sidste år altså 2008 sommeren.
  • Hvad betyder personlig stillingtagen

    Forumindlæg
    Hej skal til eksamen i samfundsfag og vil spørge om hvad de mener med personlig stillingtagen. Vil også spørge om hvad en diskussion er. Går i 9 klasse og skal op i morgen håber på svar
  • Jysk case

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som lavede case om jysk i 2006, jeg skal nemlig lave den nu som en prøve eksamen, så søger Case om jysk til samfundsfag. På forhånd tak.
  • skabelon

    Forumindlæg
    Er der nogen herinde, som har en nogenlunde skabelon man kan arbejde udfra i samfundsfag? skal lave nemlig have lavet en disposition, til min eksamen. :-)
  • Samf. Mundtl Eks.

    Forumindlæg
    Gode råd til hvordan man takler eksamen i samfundsfag på A-niveau?Hvilke ting lægger de meget vægt på??
  • Hvor lang tid?

    Forumindlæg
    Er der en der kan fortælle mig hvor lang tid en eksamen i samfundsfag varer? Jeg kan ikke rigtig finde det.. På forhånd tak
  • AT - dansk og Weber

    Forumindlæg
    Hej, Nogle ideer til en god tekst i dansk til at bruge sammen med Max Weber i samfundsfag til AT-eksamen? Har virkelig brug for hjælp.
  • AT - dansk og Weber

    Forumindlæg
    Hej, Nogle ideer til en dansk tekst (fiktiv), der kan kombineres med Weber og samfundsfag til AT-eksamen.
  • synopsis

    Forumindlæg
    heej Jeg har fået en samfundsfags eksamens opgave , hvor meget skal sådan en synopsis fylde og hvordan skal den skrives? i stikord eller hele sætninger? håber meget der er en der kan hjælpe mig :)
  • problemformulering til det politiske system

    Forumindlæg
    jeg skal snart til eksamen i samfundsfag og jeg har virkelig brug for en problemformulering indefor emnet det politiske system
  • Problemstilling til emne "Politik og ideologier"

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op til eksamen i samfundsfag med emnet "Politik og ideologier" og jeg har svært ved at komme med en problemstilling. Kan I hjælpe mig?
  • globalisering-hjælp til underemne

    Forumindlæg
    vi skal til samfundsfags eksamen i 9.klasse. Jeg har svært ved at finde et underemne selv. alle forslag er gode tak for hjælpen
  • Taksonomi, please hjælp

    Forumindlæg
    Hej, jeg kan ikke huske, hvad de tre taksonomiske niveauer i samfundsfag gik ud på? Vil I ikke nok hjælpe? jeg skal op til eksamen :( Tak på forhånd
  • Aktør/struktør model

    Forumindlæg
    Hej.. jeg skal til eksamen imorgen i Samfundsfag og skal have styre på aktør/struktør model. er der nogen der kan fortælle mig hvad det er?
  • International politik - konflikt og samarbejde

    Forumindlæg
    Hej, kunne godt bruge lidt hjælp til overstående emne. Hvilke teorier jeg skal ind på osv.. Det er samfundsfag A 24 timers eksamen.... Takker hvis nogen er så flinke og hjælpe :D
  • økonomiske ulighed

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til samfundsfag eksam imorgen, og har brug for hjælp til et af mine spørgsmål Hvordan kan skatten i Danmark bruges til at sænke den økonomiske ulighed?