Søgning på: dansk reportage. Resultater: 17081 til 17100 af 41162
-
Oversættelse.
ForumindlægHej alle! :) Jeg søger en, som kan rette min oversættelse. Selve oversættelsen på tysk er på 90 ord, og den danske tekst er på omkring 70. -
Hjælp!!!!!!!!
ForumindlægEr der nogen der gider at rette min dansk stil og se den igennem?????????? den er altså næsten kun to sider. den skal afleveres imorgen så plzzzzzz hjæp mig. -
Rette
ForumindlægEr der nogen der tilfældigtvis, gerne vil rette min dansk stil? Den er ret kort indtil videre, jeg vil bare have tjekket den igennem. På forhånd tak. -
Fsa
ForumindlægHej Er der nogen der har eksamenhæftet i dansk fra år 2009-2001? Det ville være en stor hjælp :) -
Navnet på en lille by
ForumindlægHej. Jeg skriver dansk stil og skal bruge en lille by (som ikke kender meget til teknologi) som jeg kan sammenligne med København. Det skal bare være en rimelig gammeldags by. På forhånd tak : ) -
Relative pronominer
ForumindlægHej, er der eventuel nogle, der kan hjælpe med at oversætte nogle sætninger fra dansk til tysk, hvori relative pronominer indgår? :) På forhånd mange tak! -
Hjælp please
ForumindlægHej Er der nogen der gider læser min dansk stil og give sin meaning om det, jeg skal aflevere den før kl 23 :) Tak -
Hjælp
ForumindlægHej , er der nogen der kan rette min dansk stil, jeg skal aflevere den før kl 23 tak :) -
en sætning
Forumindlægnogen der vil hjælpe med denne sætning. dansk: den anklagede var hans chef. tysk: Der angeklagte war ihren chef. på forhånd tak -
pull push ??
ForumindlægHey er der en der kan fortælle mig hvad pull push faktorer er ?, da jeg skal bruge det i min opgave om (danskernes udvandring til USA) Mia -
bøn i Islam og kristendom
ForumindlægHvordan indgår bøn i den danske højmesse, sammenlignet med bøn i Islam? Altså hvad er forskellene og lighederne? På forhånd tak. -
Bowling for columbine
ForumindlægEr her nogle som har noter til filmen bowling for columbine eller skrevet en opgave om den i faget dansk, som jeg kan se? Det vil være en meget meget stor hjælp hvis nogen havde... mange tak :) -
Stil
ForumindlægHey alle sammen, jeg har lavet en dansk stil, vil spørger om der en som vil læse den grundigt igennem og rette mine sproglige fejl osv.? -
Rettelse bedes 181 ord!
ForumindlægNOgen der har mulighed for at rette min oversættelse på 181 ord? Den danske version er ligeledes inkluderet! -
Kyoto-aftale
ForumindlægHey Står og skal lave et projekt her hvor jeg skal bruge Kyoto-aftalen. Dertil kunne det være dejligt hvis i kendte til en hjemmeside som har en dansk version af den. Hilsen Michael -
Hjælp til fortolkning novellen HED AUGUST
ForumindlægHej, jeg er igang med en større dansk opgave, og har svært ved at finde frem til budskabet i novellen Hed august som knud holst har skrevet. -
HJÆLP KAFKA?
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig på hvilken måde dansk litteratur er inspireret af Robert Musil og ISÆR FRANZ KAFKA? På forhånd tak. -
Keynes teoretiske model
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med, hvordan Keynes teoretiske model er, i forhold til det danske samfund i dag? Bare nogle overskrifter. -
lektiehjælp
ForumindlægEr der én I Aalborg, som kan flydende tysk og dansk og som har tid og lyst til at tjene lidt på at være lektiehjælper i tysk? Med venlig hilsen [email protected] -
Velfærd
ForumindlægVille bare lige spørge. Den danske velfærdsmodel og andre velfærdsmodel. (når man sammeligner dem) Forholdet mellem stat, marked og civilsamfund?
