Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 17101 til 17120 af 36005
  • Ellære

    Forumindlæg
    Kan man godt have et kredsløb, hvor strømmen kan løbe MERE end to veje efter knudepunktet?
  • Udtryk i anførselstegn

    Forumindlæg
    Jeg er så ukreativ er der ikke nogle, som kan give mig nogle sætninger? Altså f.eks.: hun er en slags "modeltype" = hun er meget flot på forhång tak :)
  • Syre-basereaktioner!

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der kan forklare dette: På hvilken måde er begreberne stærk kaffe og stærk syre forskellige?
  • Er det fair?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har brugt rigtig lang tid på at se en masse videoer på yt omhandlende beviser for forskellige sætninger, eftersom jeg synes, at min matematiklærer kører det hele alt for hurtigt igennem. Jeg har spurgt ham idag, om det er okay, at jeg beviser nogle af de sætninger på en anden måde, end ...
  • Paradigme: HASTER

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg har dette spørgsmål, hvor jeg ikke helt forstår hvad der spørges efter. En redegørelse for Thomas Kuhns beskrivelse af udvikling i videnskabelig praksis (paradigme-teorien). Kan nogle hjælpe mig Tusind taak skal i have
  • SKEMA PÅ GYM?!?!?!

    Forumindlæg
    Hejjjjj :) Er der nogle som evt. kunne dele nogle gymnasie skemaer eller bare fortælle lidt om deres skema? (mest ift. hvornår man møder og går hjem igen men også ift. fagenes fordeling mm. ) Skal selv starte på stx her til sommer og vil gerne have lidt mere indblik i de typiske skemaer
  • Engelsk B - Nutid til førnutid

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig med at ændre til førnutid fra nutid?
  • Skriv et essay om kunstens brug af humor og satire

    Forumindlæg
    Skriv et essay om kunstens brug af humor og satire, hvor du bl.a. undersøger konsekvenserne af kunstens brug af humor og satire. Inddrag tekstgrundlaget og eksempler fra komikkens verden, fx tv-serier, litteratur, film eller teate Nogle gode råd, til at kunne komme igang? :-)
  • være søde og hjælpe mig

    Forumindlæg
    ER der noegen der ud der kan hjælpe mig med det her opgaver kan ikke rigtig forstå det og vil bliver rigtig glad hvis jeg fik hjælp i det
  • koordinator

    Forumindlæg
    hvad er koordinator til firekanter
  • Dyr forsøg

    Forumindlæg
    Hvorfor bruger vi mus, rotter, fluer, orme, fisk og andre såkaldte modelorganismer i biologisk og farmakologisk forskning?
  • avis artikel om psykisk syge

    Forumindlæg
    hey studieportalen skal bruge en avis artikel om psykisk syge
  • Konvektionsnedbør - luft strømmer fra og til?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal finde ud af hvad konvektionsnedbør er. Herunder nævnes det at solen opvarmer jorden som gør at luften bliver varm og stiger til vejrs. Det er fordi at varm luft er lettere end kold luft. Men så står der at ''Opstigningen (af varm luft) betyder at der i højden strømmer luft b...
  • Grafen for en funktion f

    Forumindlæg
    Jeg sidder og øver mig til en prøve, jeg skal have på mandag i matematik. Men jeg kan ikke hitte ud af den her? Er der nogen, der kan hjælpe mig?:)
  • "Fra vugge til vugge"

    Forumindlæg
    Nogle der ved, hvad " fra vugge til vugge" betyder?
  • SRP om Vietnamkrigen

    Forumindlæg
    Hey Nogen har skrevet om vietnamkrigen og Agent Orange i SRP. Alle erfaringer modtages med kyshånd :))
  • effekt

    Forumindlæg
    nogen der kan hurtig forklare hvad effekt er og en eksample for effekt
  • Tegn en soundbox til Reconstrucdead af D-A-D

    Forumindlæg
    Kalder alle musikgenier med tegne skills :) Jeg er ved at skrive en groove analyse til Reconstrucdead af D-A-D og jeg skal tegne en soundbox, for at visualisere det her nummers forskellige insrumenter(ja altså groove). Hvordan ville i selv tegne den? For jeg kan ikke helt selv se det for mig. ...
  • Ohms lov

    Forumindlæg
    Hey hvilke væsentlige fejlkilder vil der være i ohms lov forsøget? Altså hvori man eksempelvis finder modstanden af en kobbertråd? Jeg tænker at aflæsning er en måleusikkerhed i sig selv men er der andre ting der kan give afvigelser på resultatet
  • kvote 2 ansøgning

    Forumindlæg
    Hej Folkens Jeg er i gang med at skrive en kvote 2 ansøgning til Jura. Jeg er næsten færdig med den, men føler at jeg har brug for noget ekstraordinært, for at gøre den endnu bedre. Jeg vil derfor høre om der var nogen som sidder inde med en motivert kvote 2 ansøgning, som jeg kan bruge som en ...