Debat

SKEMA PÅ GYM?!?!?!

25. april 2019 af hejjjjjjjjjj09

Hejjjjj :)

Er der nogle som evt. kunne dele nogle gymnasie skemaer eller bare fortælle lidt om deres skema? (mest ift. hvornår man møder og går hjem igen men også ift. fagenes fordeling mm. )

Skal selv starte på stx her til sommer og vil gerne have lidt mere indblik i de typiske skemaer


Brugbart svar (0)

Svar #1
26. april 2019 af Moderatoren

Jeg kunne forestille mig det varierer fra skole til skole. Prøv at kontakte dit fremtidige gymnasie og hør om de kan sende et eksempel. Det kan også være, at der står noget generelt på skolens hjemmeside. 


Svar #2
28. april 2019 af hejjjjjjjjjj09

Der står desværre ikke noget på skolens hjemmeside, dog er der en af de andre skoler tæt på mig som har eksempler liggende, men tænker netop at det nok varierer fra skole til skole - det var derfor jeg spurgte efter flere eksempler :) 


Brugbart svar (0)

Svar #3
28. april 2019 af Smut1

Det varierer meget!!! Tror ikke du kan regne med noget. Jeg gik ud af gymnasiet i 2014, så skulle bare lige se om mit "log in" stadigvæk fungerede X). Hvis du har et ”uni-login” til gymnasiet på Lectio, kan du se samtlige skemaer for alle klasser.

Vedhæftet fil:Skema GYM.pdf

Svar #4
28. april 2019 af hejjjjjjjjjj09

Hmmm tusinde tak! Desværre har vi ikke fået login til lectio endnu :(

Brugbart svar (0)

Svar #5
24. oktober 2019 af hvisjegskriverherharjegbrugforhjælp

Slettet

Skriv et svar til: SKEMA PÅ GYM?!?!?!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.