Søgning på: dansk reportage. Resultater: 17121 til 17140 af 41162
-
Pengepoltiik
ForumindlægNogen der kan hjælpe med dette spørgesmål: 1. Gør nærmere rede for den danske pengepolitik og dens målsætning. -
Tysk sætning
ForumindlægHvordan ville i formulere denne sætning fra dansk til tysk Han befandt sig i Brasilien for at besøge sin familie. -
Tysk sætning
ForumindlægSætning 1) Men manden, han lige havde lært at spille, var dygtig. Jeg ville høre hvordan i ville oversætte denne sætning fra dansk til tysk -
Spansk oversættelse
ForumindlægHej. Jeg skal ovsætte nogle sætninger fra dansk til spansk. Er der nogle der vil se dem igennem og skrive hvad jeg har forkert og hvorfor? Hilsen Lasse -
Afghanistan krigen
ForumindlægHej Er der nogle der har en bred viden indenfor Afghanistan krigen og omkring de danske soldater, deres rolle og formål, som vil hjælpe mig? -
Engelsk oversættelse
ForumindlægHej Jeg har lavet en oversættelse fra dansk til engelsk på 5 linjer, og ville høre om der er nogle, som kunne kigge på det og evt. rette? -
Hjælp til eksame
ForumindlægNogle der ved hvad man kan trække til eksame i folkeskolen- i dansk mundtlig.? og en ting til hvordan analyser man en ungdomsnovelle? på forhånd tak :D -
Eksamen
ForumindlægHej der er ikke tilfældigvis en der ligger inde med Eichendorff"Die Zwei Gesellen" på dansk eller E.T.A. Hoffmann "eine Spukgeschichte" -
Ekstrem høj P/I, men meget lav K/I?
ForumindlægJeg sidder på disse børsrelaterede nøgletal for Danske Bank. I år 2011 var K/I = 0,53 og P/E = 44,7 Hvordan er dette muligt? -
sproghistorie og sociolingvistik
Forumindlæghej derude.. har lige et spørgsmål .. jeg skal op i mundlig dansk, og der er blevet opgivet sproghistorie og sociolingvistik? hvad er det vigtiste at kunne, inden for de to emner?? på forhånd tak -
Rette psyko. opg.
ForumindlægEr der en venlig sjæl herinde der godt kunne tænke sig at rette min psykologi/dansk opg. Lige se om tingene giver mening? Det skal afleveres please.. -
Hermeneutik?!
ForumindlægHvis jeg analyserer og fortolker en novelle i dansk ud fra det almene analyseskema, hvordan kan jeg så beskrive en hermeneutisk tilgang til det - hvori ligger hermeneutikken? -
Reklamernes magt..
Forumindlægskal til fsa dansk. mit emne er reklamer. mit perspektiveringsområde er ; reklamernes magt.. Hvordan skal jeg komme igang? Hvad kunne jeg komme ind på? -
Analyse af en sang om døden
ForumindlægHej venner, skal analysere en sang som handler om døden, om 12 timer, nogen der kan hjælpe?! :/ Sangen/forfatter skal være dansk. -
Ireland
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvad Ireland er. Vi har et emne om det. kan i ikke nok hjælpe mig, men helst på dansk Jeg ved intet om Ireland.... ???????? -
Økonomien i DK og USA?
ForumindlægNogle, der kan give et forståeligt bud på, hvordan det pt ser ud for henholdsvis dansk og amerikansk økonomi? -
Retorik??
ForumindlægHej folkens .. Jeg skal op til eksamen i mundtlig dansk, men er lidt på røven. Mangler nemlig: et retorisk analyseskema som man kan gå efter Nogle der har det? Det haster meget -
Stil
ForumindlægHej allesammen :D Har en dansk stil som skal rettes. Hvis nogle kan kigge på den er de meget velkommen. så skal jeg nok sende den til hans/hendes mail??? På forhånd tak -
Optagelsesprøven
ForumindlægHej Jeg skal til optagelsesprøve om en måned. Jeg skal op i Dansk Matematik og engelsk. Er der nogle der har nogle gode råd, eller om hvordan det foregår og hvad man bliver testet på? -
Victoria Benedictsson
ForumindlægHej:) Er der nogen der har analyseret novellen Ud fra mørket, af Victoria Benedictsson? Enten i forbindelse med faget dansk eller psykologi
