Søgning på: engelsk brev. Resultater: 17121 til 17140 af 25907
-
Gode kort på hånden
ForumindlægHvordan vil i sige det på engelsk? Det hedder vel ikke bare: great cards on the hand :S lyder ikke godt.. 'A great hand'.. den holder heller ikke helt. Har man ikke et mundhæld lig dette danske? -
EEEEksamen!
ForumindlægHej allesammen! Pleeeeaaase help... Jeg skal op til eksamen i engelsk.. Har nogle af jer læst og ved nogle om Harrison Bergeron, en teks som jeg skal op i... please hvis i har nogle notater eller bare nogle gode råd... Thanks! -
SRP valg
ForumindlægHej, jeg skal snart igang med srp og jeg har valgt at tag Mediefag, og engelsk. Jeg ville bare hører omder er nogle der har et forslag til hvad man kunne vælge, til at analyser, og lave sit projekt omkring. MvT -
Hej
ForumindlægHej... Jeg har lige to spørgsmål, som jeg godt kunne tænke mig at få svar på. 1. Hvilke stillinger kan man få - senere i livet - hvis man læser engelsk på universitetet? 2. Hvilke stillinger kan man få - senere i livet - hvis man læser samfundsvidenskab på universitetet? -
Michelle, den virtuelle robot..
ForumindlægHvis du vil møde Michelle, en sød og relativt intelligent virtuel robot, som udvikler sig løbende, så har du muligheden for at tale med hende (og samtidig træne dit engelske sprog) her: http://demo.vhost.pandorabots.com/pandora/talk-oddcast?botid=a7db6e886e3644bd -
The Boys from Brazil
ForumindlægHej Hej Skal nu snart igang med studiertningsprojekt Jeg skal skrive om den engelske roman the boys from Brazil, hvor mit fokus lægger på kloning. Nogen der har viden inden for dette emne? :) Så vil jg meget gerne høre fra jer På forhånd tak -
Kloning
ForumindlægHej Hej Skal nu snart igang med studiertningsprojekt Jeg skal skrive om den engelske roman the boys from Brazil, hvor mit fokus lægger på kloning. Nogen der har viden inden for dette emne, så vil jeg meget gerne høre fra dig :) På forhånd mange tak :) -
Om at studere på farmaceutisk universitet?
ForumindlægNogle der har erfaring med farmaceutisk universitet? Regner med at søge ind til næste år(mangler desværre matA) og kunne godt tænke mig at høre lidt om studiet! F.eks. hvor meget af undervisningen/materialet foregår/er på engelsk? Hvordan er undervisningsformen (teori/praksis)på studiet? -
ny reform
ForumindlægHej.. er der nogen der ved, hvordan historie eksamen kommer til at foregå efter den nye reform, altså HVIS jeg skal op i faget til sommer næste år? og hvad med dansk mundtlig, fysik B, biologi B, engelsk A mundtlig? -
Karakterer på ny reform.
ForumindlægJeg er opgavereadaktør i biologi og engelsk. Jeg har i de sidste uger godkendt opgaver fra både den nye og den gamle reform. Jeg ville gerne spørge om der generelt ikke gives karakterer for opgaver på den nye reform. der er meget få opgaver fra den nye reform hvor der er opgivet en karakter. -
10.klasse - råd
ForumindlægLærer mam noget nyt i 10 klasse i matematik, engelsk og dansk, fysik/kemi osv. Jeg kunne godt tænke mig at vide mere, om man lærte noget nyt/ er det same som 9 klasse eller hvordan foregår det? -
Bøger købes til ha.(jur)
ForumindlægHej, jeg påbegynder ha.jur studiet her til september, og da min bogliste er lang og dyr, er jeg interesseret i at købe billigere brugte bøger. Min liste er således: Andersen: Beskrivende dansk økonomi Linderoth: udarbejdelse af rapporter i beskrivende økonomi Pindyck: Microeconomics Horngren: ... -
fsa terminsprøve
ForumindlægHeey er der nogen der har været op i terminsprøve den som hedder 2010 , har ik brug for den der hedder 2009 osv .. men 2010 for jeg er meget nervøs og ville vide i tysk og dansk og engelsk skriftligt hvad der er vi kan skrive om !!! HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP PLEAAAAAAAAASE !!!! :'( -
Hjæælp .
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har lige fået en eksamens opgave i engelsk, hvor jeg skal analysere og fortolke teksten "The Hurt Man" af Wendell Berry. Har nogen evt. haft den samme opgave og som kan hjælpe mig ? På forhånd tak :) -
heelp oversættelse
Forumindlæg1...ved dette års modeshow ---- at this years fasionshow 2...som blev afholdt i .... 3...modebranchens øjne var især rettet mod.... 4...inspireret af 50´érne.... 5 hvad hedder slidt på engelsk på forhånd tak -
Enkelt sætning
ForumindlægJeg er i gang med min engelsk oversættelse, er snart færdig, men er bare gået helt i stå ved denne sætning: Ville De gå ind for en lønnedgang for at hjælpe virksomheden til at undgå konkurs? - Håber at I kan hjælpe mig. På forhånd tak -
Biord eller tillægsord?
ForumindlægHej! Jeg skal oversætte fra dansk til engelsk, men jeg har et ord jeg ikke kan finde ud af om er et biord eller et tillægsord. Sætningen er: de var et smukt par, og økonomisk havde de ingen problemer. er der nogen der kan fortælle mig hvilket ord økonomisk er? biord eller tillægsord? -
Valg af fag
ForumindlægHej, jeg skal ha' Engelsk på A, og et til fag. Jeg kan vælge mellem spansk, historie, mediefag, etc etc. Nogen der har et godt forslag til en god fag kombination, og ide til en opgave inden for det. MvH! -
Skal mit essay bygges op i rubrikker eller som sammenhængende skrift?
ForumindlægKære studerende og andre godtfolk. Jeg sidder med en analytisk essay i engelsk A, og jeg er i tvivl om, hvorvidt det skal opbygges i rubrikker eller som sammenhængende tekst? Jeg har vedlagt opgavearket her i indlægget. -
ide til srp/studieretningsprojekt
ForumindlægVi skal snrt vælge fag og mine hovedfag er afsætning og tysk, hvor dansk, engelsk og kulturfortåelse må komme in som 2. fag. Men nu kommer de store problem, jeg kan ikke finde ud af hvad jeg vil skrive om, er der nogle der har forslag ?
