Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 17121 til 17140 af 119569
-
Facitliste
ForumindlægHej Er der nogen, der ved, hvor man kan finde facitlisten til "Vejledende Eksempler på Eksamensopgaver i Matematik STX A-niveau", eller er der nogen der ligger inde med den? -
haster .. Mat Marts
ForumindlægHej er der nogen der ved hvor jeg kan finde eksamenssættet matematik A STX 15 marts 2009? -
Eksamen
ForumindlægHej, jeg ville høre, om der er nogen, der evt. skulle have nogle dispositioner liggende fra deres matematik A (stx) mundtlig eksamen? På forhånd tak. :) -
Længde af eksamensforberedelsestid MAT A
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen tidlig i matematik STX A. Ved i hvor lang forberedelsestid jeg kan forvente??? -
Spændingsfald
ForumindlægEr der en der kan hjælpe mig på vej med denne opgave: Hjulakslen i et IC4 tog er 1,60 m lang. Et tog kører stik nord med farten 90 km/h. Den lodrette komposant af Jordens magnetfelt har størrelsen 64 µT. a) Hvor stort et spændingsfald induceres der mellem enderne af hjulakslen? b) Bestem... -
SRP - spg i noget du ikke hr læst op på
ForumindlægHej Det haster. Jeg skal op at forsvare min SRP i matematik og kemi, hvor emnet er kinetik. Min problemformulering tilføjes som foto. Mit spg er følgende: Hej, må læreren spørge indtil alt muligt andet udenfor det jeg har slrevet i? Jeg har skrevet i mat A og kemi B, hvor fokus er på kinetik me... -
Parentes i fjerde potens
ForumindlægJeg har en opgave i matematik hvor jeg skal regne (a+b)^4 ud. Jeg ved det giver a^4 + 4a^3 *b + 6a^2 *b^2 + 4ab^3 + b^4, men jeg har ingen ide om hvordan jeg kommer dertil. Håber i kan hjælpe mig lidt. -
Er der krav på at skulle bestå visse fag?
ForumindlægGrunden til spørgsmålet er simpelt at jeg stinker til matematik Men! det er ikke fordi jeg har mega dårlige karakterer, da jeg f.eks scorede 12 skriftlig engelsk B-niveau. Jeg går nu i 3.G og spørgsmålet er så blevet ret relevant om jeg kan dumpe i mat men stadig hæve mig op med karakterer i andr... -
UNIVERSITET 2013
ForumindlægHej Allesammen, Jeg står i en problem, da mine årskarakterer ikke er blevet som forventet. Jeg har en drøm om at læse på CBS til sommer, men uddannelsen er helt ny, så der er ikke nogen adgangskvotienter. Mit gennemsnit er ca. 6,5-7, hvilket er meget lavt. Jeg havde fået af vide af mine ... -
integralregning - nulregl (forklaring for at finde areal mellem 2 grafer)
ForumindlægHej Er der nogle, der kan forklare, hvordan nulreglen skal forklares? -
konstantfaktor reglen
ForumindlægJeg har fået et spørgsmål i matematik hvor jeg skal gør rede for konstantfaktor reglen for differentialkvotienter.Men jeg kan ikke finde ud af hvad det er !! kan i hjælpe ? -
Dumpet eller bestået?
ForumindlægHvis man har fået 00 til eksamen i et C-fag, men samtidig en årskarakterer på 4 i det pågældende fag, har man så dumpet eller bestået? Da begge karakterer vægter med én, bliver snittet jo 2 (altså grænsen for at bestå). -
1.G MAT A niveau årsprøve
Forumindlæghej... jeg skal snart til min mat årsprøve i 1.g og ville spørge om hvad man kan komme ud får i den første del uden hjælpe midler og i den anden del med hjælpe midler? -
Grundforløb
ForumindlægHvor lang tid varer grundforløbet på et teknisk gymnasium, og hvad er det helt præcist man lærer i det? -
Funktionens graf
ForumindlægHvordan kan jeg finde ud af, hvilken graf der passer til en funktion.. -
det haster, korrektur på 12 sætninger
ForumindlægNogen som kunne se på 12 oversatte sætninger -
HF på 1 år
ForumindlægHej jeg vil høre om der er nogle der ved om det er muligt at tage en fuld HF på 1 år? -
Skift til Mat A
ForumindlægHej alle! Nu er det snart tid til at vælge om man vil blive på sin studieretning, eller skifte. Og jeg overvejer kraftigt at skifte til science. Men er lidt bange for matematikken, som jo selvfølgelig er på A på den linje. Er der nogen som vil forklare lidt hvilke emner de når rundt om og, hvo... -
Lektiehjælp søges
ForumindlægHej Jeg søger en lektiehjælper, som kan hjælpe mig i matematik, engelsk, dansk, tysk, historie og oldtidkundskab. Jeg går i 3.g, og det sådan at eg får dårlige karakter, så derfor vil jeg have en som kan få det hævet det op. -
MEDICIN STUDIET
ForumindlægJa vi kender det alle sammen godt og der har været mange indlæg med det allerede, dog ikke for 2012, så jeg starter. Jeg bliver student den 27. juni. Jeg regner med at få et gennemsnit på ca. 9.5 uden at gange med nogen form for bonus. Dog ved jeg ikke om det er nok til at søge ind på mit drø...
