Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 17141 til 17160 af 60468
-
engelsk opgave til min lærer kort om min bog jeg ahr læst
ForumindlægIn my summer vacation I read harry potter in English. I have read in Danish too and I realize when you read it in English it gets a lot of difference picture of the story. Than you do when you read it in Danish, I may think is the word their give me a difference image and context of the story, ... -
Engelsk oversættelse (Oversat, mangler at blive kigget igennem)
ForumindlægDer er mange unge, der gerne vil til udlandet I en kortere periode, mens de går i skole, eller når de har taget deres studentereksamen. Som udlænding kan det være vanskelig at få arbejde i England eller USA, men der er mulighed for at komme derover som udvekslingsstuderende. Der findes en række o... -
Hvad kan man blive ved en samfundfag A og engelsk A studieretning?
Forumindlæg??? :-) jeg overvejer at vælge den Har i selv prøve den? -
Fysik eksamen, hjælp søges til "regnbuens farver"!
ForumindlægHejsa. Jeg skal meget snart op i fysik og har næsten alle mine dispositioner klar. Dog er et af de emnerne jeg kan trække "regnbuens farver" og jeg er lidt på bar bund. Er der nogen der har nogle gode forsøg eller noget teori til dette emne? Det kan være om alt lige fra farveblanding ti... -
Nogle gode råd til hvordan man skal læse op til dansk eksamen.
ForumindlægHej SP Jeg vil gerne vide om nogen af jer har gode råd til at læse op til dansk? Det vigtigste er selfølgelig at have fulgt med hvilket jeg har, men jeg vil jo gerne være ekstra godt forberedt. Hvor laver man typisk fejl? hvad vil være en god ide at læse op? Ved godt der er individuelt men sådan ... -
vefærdsstaten, 24 timers samf b eksamen
Forumindlæghej alle har trukket emnet 'velfærdsstaten' er der nogen som har nogle forslag til gode stikord eller andet interessant man kunne indarbejde?? -
1 lille spørgsmål vedr. tysk eksamen
ForumindlægHvordan siger man:jeg vender tilbage til det senere el.jeg vender tilbage til dit spørgsmål senere (på tysk)??hvis man nu er i gang med at snakke om den opgivne tekst, og hvis læreren el. censoren går ind og stiller et spørgsmål.. - kan man så sige jeg vender tilbage til dit spørgsmål senere, for... -
KS eksamen? "Det gode liv i velfærdsstaten"
ForumindlægJeg sidder & skal afleverer en synopsis omkring "det gode liv i velfærdsstaten", er der nogen som sidder inde med nogle gode spørgsmål til min disposition? Er lidt blank selv. På forhånd tak :) -
HF Mat B eksamen uden hjælpemidler
ForumindlægHej At løse f'(4) ved hjælp af en figuren hvordan gør man det? På figuren ser man grafen for f Mvh ILUBABS -
BIOLOGI-HJÆLP SØGES TIL 24-TIMERS FORBEREDELSES EKSAMEN I AALBORG!!!
ForumindlægJeg er en pige på 21, der læser biologi på B niveau på Aalborg VUC.. Skal trække tirsdag d. 5 juni Nogen der vil hjælpe? God løn gives! VH. Julie -
Hvordan forgår Psykologi C eksamen, hvad er godt at indrage.
ForumindlægHva skal man sige for at få 9-10stker i psykologi C. fx: referende og perfect analyse ? -
mat.b skriftlig eksamen:..med god tilnærmelse.....hvad betyder det?
Forumindlæg -
AT eksamen - Fremgangsmåde til den mundtlige prøve! - Hjælpe vejledning til alle!
ForumindlægHej folkens. Mit indlæg er røget næsten 7 sider tilbage men vil gerne minde jer om at i kan finde en vejledning til den mundtlige prøve her: https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=519769 Der er ingen der er gået ud emd under 10 ved at bruge den vejledning og jeg svarer også gerne p... -
Fysik A- HTX eksamens sæt 2017
ForumindlægSidder der mon nogle med et eksamenssæt fra Fysik A HTX 2017? -
Emne "Noveller efter 1990" til eksamen! hjælp!?
ForumindlægHej alle der læser dette jeg har trukket "noveller efter 1990" som mit hovedemne, mine fordybelsesområder er novellerne "slik" og novellen "bananfluerne" jeg ved ikke hvordan at jeg kommer igang?! kan nogle herinde hjælpe mig? på forhånd tak -
Fysik eksamen "Atomets opbygning og Det periodiske system?!
ForumindlægJeg har brug for hurtigt hjælp! Jeg ved godt noget om det periodiske system men ikke noget om atomets opbygning! Og der skal stå på min disposition "præsenter emnet - DPS og Atomets opbygning": (hvad det i grunden er) jeg kan ikke komme videre fra "hvad det i grunden er&q... -
Biologi eksamen imorgen :'( kl .08:00
ForumindlægER DER NOGEN, der kender hjemmesider til at besvare dette spørgsmål på??? PLEASE. Redegør Hormonet insulins rolle i reguleringen af blodetsukker? Forkar hvordan insulin diabetes patienter produceres? Hvad kan man gør for at forebygge og behandle sygedommen? Vurder om det vil blive m... -
Skal til eksamen snart!!! help me! LANDBRUGET ØKOSYSTEM
ForumindlægHej, nogen der kan hjælpe med dette spøgsmål ? Et forklaring på hvorfor hvorfor kvælstof er et af de stoffer mandens afgrøder hurtigst kommer til at mangle? -
Hjælp angående et par eksamens spørgsmål (Mat A)
ForumindlægHej - Sidder og skal til eksamen om 20 dage ca. Er dog lidt i tvivl angående et par spørgsmål, så hvis nogle kunne hjælpe, ville det være rart. Spørgsmålene er følgende: https://gyazo.com/55257caa71099663fa12283d92e86587 https://gyazo.com/9cc06b8929cc80c0974adbdb6372a854 https://gyazo.com/4... -
MUNDTLIG FYSIK C EKSAMEN!! HASTER VIRKELIG
ForumindlægHey SP Om få dage skal jeg op i fysik C mundtlig eksamen. Jeg skal derfor sørge for at få forberedt mig på de spørgsmål vores lærer har udleveret til min klasse ved at lave en disposition til hvert spørgsmål. Problemet er, at min lærer fortæller at der ikke ønskes at man kigger for meget på sin ...
