Søgning på: Dansk. Resultater: 17161 til 17180 af 40954
-
Engelsk A skriftlig Litterært Essay
ForumindlægHej. Hvis man nu vælger at skrive Et Litterært Essay i skriftlig Engelsk A. Er det så ligesom at skrive en litterær artikel i Dansk? Eller? -
SRP
ForumindlægJeg har besluttet at skrive SRP i fagene: dansk og bioteknologi Jeg har endnu ikke besluttet mig for emnet... Gode forslag modtages med kyshånd :-) -
Mellemkrigstiden
ForumindlægHej Er der nogle som ligger inde med nogle notater, eller en form for disposition over mellemkrigstiden? Den skal bruges til FSA mundtlig dansk. På forhånd tak -
Hjælp tak =)
ForumindlægNogen der kender nogle sider på nettet hvor man kan få oplysninger om koreakrigen. jeg har søgt på: wikipedia, og den store danske på forhånd tak =) -
Erhvervsret - ældre dato - 7 bøger 100 kr
Forumindlæg7 (undervisningsbøger) bøger med dansk lovgivning, lovsamling, kompendier (er ca 10 år gamle). Brugt bl.a. på HD studiet. -
Hjælp til forståelse :(
ForumindlægHej alle, Jeg sidder og læser om nogen teorier på dansk, men det er så svært at forstå. Er der nogen der kan hjælpe mig med at forstå de forskellige sætninger? -
Packing fraction
Forumindlæger der nogen der kan definere begrebet packing fraction? eller bare "det danske ord" for begrebet. Mvh Katrine -
Dannelsestanken.
ForumindlægHej folk! Jeg sidder og skriver dansk/historieopgave, og jeg skal skrive noget om dannelsestanken. Det vil være helt fantastisk hvis I kunne skrive lidt om det, eller give mig et link :-) Hilsen Mig ^^ -
Hvad er det budskab??
ForumindlægHej! Jeg har dansk eksamen, og jeg sidder lige nu med en novelle.... Jeg har et punkt hvor jeg skal skrive hvad budskabet er i min historie, men problemet er.... HVAD ER ET BUDSKAB???? :) på forhånd Tak! -
Hvad er et budskab?
ForumindlægHej! Jeg har dansk eksamen, og jeg sidder lige nu med en novelle.... Jeg har et punkt hvor jeg skal skrive hvad budskabet er i min historie, men problemet er.... HVAD ER ET BUDSKAB???? :) på forhånd Tak! -
SSO
ForumindlægHej, jeg skal vælge et emne i dansk til SSO jeg ved dog ikke hvilket emne der kunne være spændene og meget at skrive om, så nogle der har nogle ideer? -
FORSKELLEN..
ForumindlægHar et spørgsmål.. differences between spoken and written English? Må meget gerne forklares på dansk til mig :) -
DA mundtlig eksamen - perspektivering
ForumindlægEr det et krav til dansk mundtlig eksamen (STX) at man perspektiverer den udtrykne tekst med en tekst som vi har læst i undervisningen? -
Russisk Formalitet
ForumindlægEr der nogen der kan hurtigt forklare mig hvad Russisk Formalitet er? - Skal bruge det i min dansk mundtlige eksamen. Tak på forhånd -
f´´(x)
Forumindlæghej, er der nogen der kan forklar til mig hvad vi kan aflæse ud af fortegns variationen for f’’(x) med danske orde ikke mat... -
Folkviser
ForumindlægHej Skal op i dansk snart - har trukket om folkeviser. nogle der ar et bud på dette? Hvad er folkevisen betydning idag, og hvorfor skal vi høre om dem idag? :) -
Edvard Much Analyse Jalousi
ForumindlægJeg har en analyse for i dansk om Edvard Munchs maleri Jalousi, men jeg kan ikke finde ud af om maleriet er ekspressionistisk eller symbolstisk. -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej Hvordan forbereder I jer bedst muligt til jeres dansk eksamen? Kom endelig med gode råd, fif osv. På forhånd mange tak. -
det økonomiske kredsløb
Forumindlægmed ugangspunk i det økonomiske kredsløb, hvilke af konsekvenser kan det give den danske virksomhedssektor, hvis den ikke forbedrer sin produktivitet. -
renæssancen og Barokken ikke med?
ForumindlægJeg undrer mig lidt over at renæssancen og Barokken står med som pensum til Dansk mdt. er det kun for mig det er tilfældet eller det normalt?
