Søgning på: dansk reportage. Resultater: 17161 til 17180 af 41162
-
AT emne - hjælp
ForumindlægNogen der har noter eller lavet en AT- synpose om det moderne gennembrud - fokus på kvinder? Eller har ideer til hvad man evt. kunne komme ind på? Fag er historie og dansk. Tak på forhånd! -
Efter eller før
Forumindlæghttp://history1900s.about.com/library/photos/blyviet19.htm Ved I om præsidenten gjorde det efter eller før krigen? og hvad hedder decorate på dansk?? -
Nogen der kan rette et kort stykke?
ForumindlægHeej.. Jeg er ikke særlig god til dansk så ville lige hører om der var nogen der kunne rette min tekst. Det er en erindring. Det fylder kun en halv side. -
læse kronik igennem
ForumindlægHej! :) Er der mon en venlig sjæl derude der vil læse min kronik igennem og komme med noget respons? Det er fra dagens terminsprøve i dansk.. -
spørsmål om sproget
Forumindlægnrå man taler dansk derhjemme , og man er arbere. Forældrene bryder sig ikke om dett derhjemem er det ikke at man overstrider forældrenes normer -
Folk fra Chile
ForumindlægHvad kalder folk fra Chile sig selv? Ville være dejligt, hvis jeg både kunne få det på spansk (deres sprog) og dansk. På forhånd tak. -
Haster!
ForumindlægVil bare lige høre om man skal skrive et specielt antal af tegn/anslag til skriftlig dansk A eksamen på HTX! -
Sammenhæng mellem tørklæde forbudet og d. 11. sep.
ForumindlægI forbindelse med en opgave i dansk, vil jeg spørge jer, om I mener, der er en sammenhæng mellem tørklæde forbudet og d. 11. september? Og i så fald - hvad er sammenhængen? -
:(
ForumindlægHej derude. Er der nogen af jer der har oversat "in amphithearo" teksten i Babelstårnet fra dansk til latin? Hvis ja, vil jeg meget gerne have den. Synes den er mega svær. :( -
Rettelse af min stil
ForumindlægGoddag Er der en venlig sjæl derude, som vil gerne rette min dansk stil på 4½ side? Det ville være et kæmpe hjælp for mig. Tak på forhånd -
sætninger - oversættelse.
ForumindlægJeg skulle oversætte nogle få sætninger fra dansk til eng. Er der nogen af jer, der måske vil bruge lidt tid på at kigge dem igennem? På forhånd tak :) -
Kort og præcis?
ForumindlægHey. Jeg får ved mine dansk afleveringer ofte kommentaren "Kort og præcis". Nogen der har en definition på, hvad det overhovedet betyder? -
AT problemformulering hjælp
ForumindlægHej jeg har valgt Erhversøkonomi og Dansk sammen og vil vælge emnet Uber kan dog ikke komme i tanke om en problemformulering så mangler noget hjælp -
hjælp til en lille oversættelse.
ForumindlægHej, er der en derude der er god til tysk. Jeg skal oversætte seks linjer fra dansk til tysk. Skriv til min indbakke hvis du vil hjælpe. Tak på forhånd -
"camilla and the horse"
Forumindlæghej, er der eventuelt nogle der ligger inde med "camilla and the horse" fra dansk skriftlig eksamen 2008? -
Hjælp
Forumindlægnogen der har fsa dansk, det en novelle der hedder opgøret, Man skal skrive en novelle med titlen opgøret. Novellen skal skrives i datid og billeders symbolik skal indrages -
synopsis
Forumindlæghej alle sammen je skal lave en synopsis i faget dansk og har nogle spørgsmål som jeg skal svare på men forstår ikke rigtig dette spørgsmål: præsentation af analyse og fortolkningspunkter?? -
Engelsk udtryk
Forumindlæghey... er der nogle der kender et engelsk udtryk for det danske "at få en næse" (altså en offentlig irettesættelse) -
DHO
ForumindlægJeg skal snart skrive min dansk-historie opgave, og skal skrive om nationalromantikken. Hvad ville være et godt diskussions punkt ? -
Allosterisk regulation vs. noncompetitive inhibitors
ForumindlægTager jeg fejl, hvis jeg siger at noncompetitive inhibitors er en del af den allosteriske regulation ? og hva hedder noncompetitive inhibitors på dansk ? :)
