Søgning på: engelsk brev. Resultater: 17181 til 17200 af 25907
  • fight club - sekundær litteratur

    Forumindlæg
    Hey Jeg ved der er nogen der har skrevet om fight club både som 3.G's opgave men også generelt i engelsk timerne. Vil derfor høre om der er nogen der har noget godt sekundær litteratur til bogen, men også filmen fight club på forhånd tak
  • Analyse af Ten Indians

    Forumindlæg
    Hejsa, Jeg skal analysere den engelske tekst "Ten Indians", der er skrevet af Ernest Hemingway. Men jeg er helt lost, jeg føler ikke, der er noget at tage fat på. Er der nogen med nogle ideer? :) På forhånd tak!
  • Markedsanalyse af...

    Forumindlæg
    Hej derude. Håber i kan komme med lidt hjælp til hvor jeg kan finde oplysninger til en markedsanalyse af det engelske marked for "alko-pops", altså ting som somersby cider, cult shakere, barcardi breezer, smirnoff ice osv osv. ??
  • Hjælp til problemformulering!!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal aflevere problemformulering i DIO, og jeg ved ikke helt hvordan jeg skal formulere den, og hvad den skal indeholde. Jeg har valgt fagene Engelsk og Samtidshistorie, og skal inden for disse fag, skrive om terrorisme. Nogen, der muligvis har nogle forslag?
  • Rette grammatik ?

    Forumindlæg
    Hej, Er der en jeg kan lokke til at rette min engelsk aflevering igennem ;) - med fokus på det grammatiske, da det er her mit problem ligger :) Opgaven er lidt for lang til at ligge op her, så jeg vil hellere sende den til jer på mail :) På forhånd tak for hjælpen :)
  • Mac office??

    Forumindlæg
    Hej!:-) Jeg har overvejet at købe en macbook pro.... Da jeg skal bruge min computer til skolebrug, vil jeg gerne have at mac office pakken ikke kun indeholder dansk men også engelsk og tysk...gør den også det eller??? Mvh Mia
  • HJÆLP!!

    Forumindlæg
    jeg har en engelsk aflevering som jeg skal aflevere. er der nogen der gerne vil se på den om der er nogle fejl for jeg er rigtig god til at lave fejl. den er på ca. 1 side. jeg vil bliver OVER glad hvis nogen vil. så sender jeg den til inbakke til dem der vil.
  • Terminsprøver

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg skal til terminsprøve, om to uger, i disse fag: Dansk: Skriftelig fremstilling, læseprøve, retskrivning Matematik: Problemregning, færdighedsregning Engelsk: Skriftelig prøve Er der nogle der har noget jeg kan øve mig med? Eller ved hvad jeg skal øve mig på? :) Tak på forhånd :)
  • Afsætning SRP..Help

    Forumindlæg
    Hej så har endelig fundet ud af hvilken virksomhed jeg gerne vil skrive om i min SRP, men nu er problemet bare at jeg ved ikke hvad jeg skal tag fat i..? hvilken problemstilling/Problemformulering skal jeg have..?..Nogle der kan komme på nogne..?:) Har engelsk som bi-fag..
  • Hvordan giver man en Litterær analyse og fortolkning (SRP)

    Forumindlæg
    Hej : ) Er der nogen der har en god "skabelon" at følge når man skal analysere og fortolke en roman? Så jeg kan se hvad der er vigtigt at få med i en litterær analyse og fortolkning. Faget er engelsk, og det skal bruges i min srp! Håber der er nogle der kan hjælpe!!
  • Personlige stedord

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har problemer med at oversætte en engelsk sætning, fordi jeg ikke kan finde ud af om man selv er regnet med i denne sætning: "Man kalder ham Peter Punk." Hvilket ord skal jeg bruge i oversættelsen af "man"?
  • Hjælp?

    Forumindlæg
    hei. Jeg kan desværre ikke finde ud af at finde '' i hvert fald'' i ordbogen. hvad skal jeg præcis kigge under.?? og hvad hedder ''i hvert fald'' på engelsk ?? // Aishuu!
  • Going home

    Forumindlæg
    hej.. jeg skal op til en prøve eksamen imorgen i engelsk, jeg troede jeg have alle mine tekster og resumeer på plads men jeg mangler én, nemlig "going home" er der nogen af jer som har et resume af den? håber virkelig at i kan hjælpe mig
  • Stil

    Forumindlæg
    Godmorgen folkens :) Er der nogen, der har lyst til at kigge min engelsk stil igennem? Den fylder 2,5 sider. Jeg tror bare, at der er få grammatiske fejl. Ville være til stor stor hjælp :) På forhånd tak, og fortsat god søndag.
  • Problemstillinger HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej, vi er lige startet på et AT forløb her i denne uge, og jeg har lidt svært ved at få lavt nogen. Vores emne er Industrialisering i England 1780-1850. Mine deltagende fag er Engelsk og Historie. Håber den nogen der kan hjælpe :) Mvh !
  • SRP - fødselsdepresion

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal skrive srp i psykologi og engelsk om fødselsdepression. Men psykologidelen...jeg synes ikke jeg kan finde noget psykologi materiale der omhandler fødselsdepression!? Håber virkelig at i kan hjælpe mig og give mig nogle råd!
  • blev sendt?

    Forumindlæg
    Heej.. Jeg sidder lige og laver en opgave og kan ikk huske hvordan man siger "blev sendt" (til Amerika) på engelsk? Håber nogen gider at svare hurtigst muligt..
  • Cal af Bernard Mac Laverty, berettermodel

    Forumindlæg
    Mjello. Tænkte på om nogen havde lavet en berettermodel på Cal fra 1983 af Bernard Mac Laverty? Skal bruge det i min SRP, og synes ikke min er fyldestgørende, så kunne være super med noget inspiration fra en anden. Jeg skriver i Engelsk/Historie - begge to på A niveau.
  • Naja Marie Aidt's novellesamling; Bavian

    Forumindlæg
    SSO om Naja Marie Adit's novellesamling; Bavian... Indeholder analyse af 3 af novellerne, sammenligninger,kærlighedsbegrebet, forfatteren og engelsk resume af opgaven... Jeg fik selv 10 for opgaven... I er velkomne til at bruge den til indspiration... ;)
  • Hjælp til kildesøgning!

    Forumindlæg
    Er igang med SRP og søger en engelsk kilde der siger noget om Geroges Orwells holdning til den politiske udvikling i USSR (Min primærlitteratur er Animal Farm af George Orwell). Er der nogen der har et godt link til sådan en kilde?