Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 17181 til 17200 af 25465
-
readers expectations
ForumindlægHej! Jeg har trukket mundtlig engelsk og ville lige hører om der er nogle der har ideer til hvad man kan fortælle under emnet Readers' Expectations og evt. hvad der er vigtigt at have med, samt vigtige ord? På forhånd tak! -
Levn og beretning
ForumindlægHej Jeg skal op til AT eksamen her på fredag i fagene engelsk og historie, og har lidt svært ved at forstå levn og beretning. Nogle der kan give nogle eksempler? Jeg skriver om apartheid . -
Hjemmesider om Grækenland?
ForumindlægHej SP'ere Jeg er i gang med at skrive en historieopgave om Kvinden og hendes rolle i det antikke Grækenland, men jeg kan SLET ikke finde så meget om det. Nogen der har nogle hjemmesider? - Det ville være en stor hjælp. Det må selvfølgelig også gerne være på engelsk På forhånd tak :-) -
Levn og beretning
ForumindlægHej Jeg skal op til AT eksamen her på fredag i fagene engelsk og historie, og har lidt svært ved at forstå levn og beretning. Nogle der kan give nogle eksempler? Jeg skriver om apartheid . -
Tidsånd i England under 1. vk
ForumindlægHej alle, Er der nogle der har noter el. lign. omkring tidsånden i England ved beg. af 1. verdenskrig og krigens udvikling? Alt kan bruges, også nogle hurtige, få stikord. - i faget engelsk! -
Do-omskrivning
ForumindlægJeg skal aflevere engelsk grammatik om do-omskrivninger .. og efter at have læst en masse forklaringer her på siden, forstår jeg det stadig ikke :s .. Er der nogen der tør begive sig ud i at prøve at forklare mig det? På forhånd tak! -
Hjælp til oversættelse!
ForumindlægHej folkens! :-) Det er ikke en så lang sætning der skal oversættes fra dansk til engelsk, men alligevel ville jeg da gerne have den rettet korrekt. Hvis I kan hjælpe mig med det? Det lyder således: Alligevel ønskede hun sommetider at bytte mor med sin bedste veninde. bare et par måneder. Tak på ... -
HJÆLP MIG!!!
ForumindlægHej, jeg skal op i engelsk i morgen og skal tale om at flytte hjemmefra, men jeg har virkelig svært ved at komme på noget at sige, så er der ikke nogen af jer der kan hjælpe mig med vigtige ting man skal huske eller andet?(: Tusind tak på forhånd(: -
Det haster.....!!!
ForumindlægHej allesammen:) Jeg ville godt vide hvordan jeg kan være god til Dansk, Matematik og Engelsk for er dårlig til det for hele tiden 02. Jeg kæmper virkelig for det men kan ikke.. Så ville godt lige høre hvordan jeg kan blive bedre til fagene. Ville være mega glad for hvis der nogen der gad og... -
International Communication ApS?
ForumindlægHej! Jeg har søgt lidt på nettet og faldt over følgende hjemmeside: link: http://www.internationalcommunication.dk/kurser/engelsk.html De udbyder engelsk på forskellige niveauer! Er der nogle her, som går til deres kurser el. ved noget om dem?Hvordan er det? -
VENNER!
ForumindlægHej ..derude pepz.. Jeg skal i samarbejde med min studieretningsprojekt/opgave analysere en tale, en engelsk tale . Er der nogle derude, som sidder inde med en analyse-model man kan følge når det er en tale? retorik osv.. Det haster. Tak på forhånd -
Hjæælp :(
ForumindlægHey alle! Nogen der er god til engelsk? - og måske har lyst til at rette en stil? Den er ikke særlig lang.. Skal snart aflevere den - men vil gerne få den rettet af nogen inden aflevering :-) Håber virkelig nogen vil rette den! Hilsen Wisshnem -
Samfundsfag
ForumindlægHej med jer! Hvis man skriver i Samfundsfag B og Engelsk A om homoseksuelle, hvilke metoder kan man så bruge mht. samfundsfag? Og kan jeg bruge en bestemt teori eller model ? Emnet er Homoseksuelles Stilling i USA. -
Rettelse af eksamens stil på B Nivo ( Eng )
ForumindlægJeg har netop været oppe til Engelsk eksamen B på HF. Jeg er dog MEGET bange for at være dumpet, derfor ville jeg bede en af jer til at rette min stil og give en ca. karakter. -
Psykologiske teorier om parforhol
ForumindlægJeg laver SRP i engelsk og psykologi, og jeg skal lave en diskussion om hvordan forskellige ubevidste mekanismer kan påvirke parforholdet, og jeg skal kort inddrage Jurg Willis og hans kolusionsteori.. Hvorfor nogen andre teorier kan man inddrage? :) Please hjælp... -
Lincoln i Danmark?
ForumindlægHej Jeg sidder og forbereder mig til engelsk eksamen på tirsdag. Som i nok ved, så skal man referere til noget dansk, og jeg snakker om Abraham Lincoln, så hvordan kan jeg få noget dansk over det emne? :-) På forhånd tak! -
Tips til argumentative essay
ForumindlægHej SP Jeg er igang med at skrive et argumentative essay og håber I har nogle tips og vigtige noter man skal bruge for at få de gode karakter i engelsk skriftlig. Håber I kan hjælpe da jeg vil sætte stor pris på det. På forhånd tak! -
Hjælper gerne med afsætningsopgaver
ForumindlægHej Alle Jeg tilbyder gerne hjælp til afsætningsopgaver på A Niveau som man får på HHX, da jeg selv bliver færdig på HHX til sommer:) samt engelsk og måske også matematik som man får på første og andet år på hhx -
Forklaring: grammatikfejl
ForumindlægHvordan forklarer man fejlen i nedenstående sætning? Altså hvilke ordtyper er der uoverensstemmelse i mellem? "Vi skal snakke lidt om angående om vejens forløb" (Som f.eks. når man forklarer på engelsk, at der ikke må være præposition før en that-sætning.) På forhånd tak! -
Disposition
ForumindlægHej jeg skal lave en "prøve" disposition i engelsk, og mit hovedeemne er "The Sixties" men mangler inspiration til hvad mit "personal topic" skal være. Håber nogle kan hjælpe Mvh. Camilla Hansen Veile
