Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 17181 til 17200 af 42938
-
Eksempler på spørgsmål til mdt. matematikeksamen?
ForumindlægHej....Som overskriften hentyder til, vil jeg gerne have nogle eksempler på spørgsmål.Jeg skal til eksamen på B-niveau, og hvis spørgsmålene derfor kunne begrænse sig til det niveau ville det være dejligt. Et evt. link til spørgsmål ville ikke skade :-DMvh Rasmus -
hjælp til Excel
ForumindlægHej, vi har en matematik eksam på fredag, hvor vi kun må bruge excel. Da jeg ikke har brugt Excel før, så jeg vil spørge om, man kan fx isolere x i excel, differentiere og lave en graf udefra en funktion? -
Er terminsprøver vigtige?
ForumindlægHej Da jeg er kommet ud i en lidt indviklet situation, og kan mulighvis ikke møde op til min matematik terminsprøve, ville jeg høre om det har et stor indflydelse på mine år på STX, eller kun indtil jeg skal op til matematik eksamen? Jeg går i 2.g forresten :) -
Terminsprøve i Dansk
ForumindlægJeg skal op i 10. klasses terminsprøve i dansk. Er der nogen som har nogle nyttige notater, modeller og lignende? Foreslag og gode råd til hvordan man opnår et godt resultat og gode karakter? På forhånd tak. -
ordbøger med til engelsk skriftlig årsprøve
ForumindlægMå man godt have ordbøger med til engelsk skriftlig årsprøve? -
Handelskorrespondance
ForumindlægHej, Jeg er ved at skrive et brev og jeg har forsøgt at formulere at jeg har brug for et engelskkursus for at mine medarbejdere kan blive bedre til at kommunikere med vores kunder. En esta conexión necesitamos (de) cursos de ingles a nuestros vendedores así que (bliver bedre) estamos mejor comu... -
folkeeventyret '' Klokkeblomst''
ForumindlægHej folkens jeg har valgt at analysere folkeeventyret ''Klokkeblomst'' (Rapunzel) af brødrene Grimm. Jeg har søgt på nettet om hvornår eventyret er skrevet, men var desværre uden held. så det ville være rart hvis nogen vidste det, så jeg kunne få hjælp :D -
Fortælleren i Homers Odyssé
ForumindlægHvem er fortælleren i Odysséen? Forfatteren er jo Homer, men han starter med at sige "Muse, fortæl mig..." Er det så muserne, der fortæller hele historien? -
dumpe
Forumindlæghej.. jeg går i 3.G og kunne godt tænke mig at søge ind på Handelshøjskolen, men jeg dumpe i skriftlige matmatik i 2g. betyder det så at jeg ikke kan søg ind eller er der når jeg kan gør.. -
2g opgaven - holocaust
ForumindlægHej .. Mangler lige lidt hjælp ang. min danskhistorie opgave. Jeg skal i bund og grund finde ud af "hvornår" og "hvorfor" ændrede ændrede nazisterne jødeforfølgelsen til mord? Jeg har læst utroligt meget om dette, men har svært ved at sætte et præcist punkt på. Wannsenn kon... -
Manglende afleveringer
Forumindlæghvis man i 2g mangler nogle afleveringer i fag, som man IKKE afslutter, er det så rigtigt, at man ikke kan gå videre til 3g eller hvad er reglerne for det? tak for hjælpen. -
Rumkapløbet
ForumindlægHeej:) Der skulle tilfældigvis ikke være en der sad inde med en at-synopsis op rumkapløbetmellem sovjet og USA i fysik og historie. kunne rigtig godt bruge noget inspiration:) -
De taksonomiske niveauer?
ForumindlægHej. Jeg er igang med at skrive en AT-synopsis. Jeg har aldrig nogensinde skrevet en før, derfor er jeg ikke helt klar over hvordan det gøres. I synopsen bruger jeg de 3. taksonomiske niveauer. Men hvad er formålet med den? For jeg skal beskrive metoden jeg har arbejdet på. Derfor hvad er form... -
Et folkeeventyr
ForumindlægNogle der vil være sød, og rette en stil for mig.? Har et par problemer med kommaer og punktummer. SÅ DET VILLE BETYDER MEGET -
Grundforløb NV og PU
ForumindlægHalløj SP Så er tiden for grundforløb prøverne snart nærmet sig og vil vide om der nogen som har været igennem prøverne kan gennemgå tingene for mig, med hvordan det fungerer da jeg er lidt forvirret til når man kommer ind og hvad man skal have med osv osv. På forhånd tusind tak! -
Hvad er en myte?
ForumindlægHvad er en myte? Jeg har slået det op steder online, men jeg synes definitionerne er lidt svingende. -
Dansk synopsis, Hjælp!!
ForumindlægHej mennesker. Jeg skal aflevere, min dansk synopsis på tirsdag.. Problemet er bare, at jeg har glemt, hvad for nogle punkter der skal være??? Det til mundligt dansk. Har trukket emnet "det at miste" og novellen jeg har valgt er "min mors stemme, Pia Juul" -
EPR opgave
ForumindlægHejsa Jeg ville hører om der var nogen som kunne hjælpe mig med min EPR eksamen, jeg skal lave en synopsis ud fra min problem formulering. Her skal både dansk a og samfundsfag b indgå. Min problemformulering lyder: Hvordan kan man i romanen "Fodretid" af Anne Marie Løn se, hvorledes... -
Gymnasie, karakterer
ForumindlægHej!De karakterer jeg får i 1.g har de nogen indflydelse på mit gennemsnit i 3.g? -
Synopse om Venskab
ForumindlægHej Jeg skal op i Venskab i mundligt dansk 10.klasse. Jeg ville gerne have en artikel, men kan ikke finde nogen artikler. Nogen der kan hjælpe med, hvor jeg kan finde en henne eller nogen som har en god ide om andet produkt??
