Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 17181 til 17200 af 40404
-
Rettelse af kort tekst! HJÆLP
ForumindlægHej! Er der en, som har tid, til at kigge og rette en lille tekst? Skal bruge det inden kl15 IDAG (8/4) -
tv om fodbold
ForumindlægVed I hvilke danske kanaler , der viser champions legue finalen den 6. juni? Bliver den sendt på tv2 ? -
Relative pronominer
ForumindlægFormuler selv tre sætninger med et henførende stedord: Nogen det eventuelt kunne give mig et eksempel på en sætning, det ville bare være super :)! -
Skrevet rigtigt?
ForumindlægHejsa alle! Jeg har oversat en tekst, og vil meget gerne spørge om der ikke er nogen der vil se den igennem. denne unge mand står ved vejkanten og tomler, og ser således sådan ud:.... Han er meget stille måske endda snu. Man siger kun det højst nødvendige til hende. han udnytter hende ved både a... -
analyse af sætninger
ForumindlægHej, skal analysere nogle sætninger, og der er nogle er i tvivl om: 1. ...auch andere Traditionen als in Dänemark: Kuraufenthalt(e) Hvad er "Kuraufenthalt(e)"? 2. ... und viele verbringen da eine ganze Woche im Jahr - sogar der deutsche Bundeskanzler Hvad er "- sogar der deu... -
Hey derude! Dette er mit første indslag på studieportalen
ForumindlægHar brug for lidt hjælp til om jeg har oversat følgende sætninger korrekt -
Hvad betyder ...
ForumindlægSværmede Røst forliebe -
Verber og possessive pronominer
ForumindlægHej allesammen, er der nogen der kan kigge min tekst igennem og rette for fejl, med fokus på verbernes placering og bøjning + de possessive pronominer. Tak på forhånd :) -
Forskellen på kongerige og helstat?
ForumindlægHvad er forskellen på et kongerige og en helstat? Jeg skal skrive en opgave om Danmark i 1800-tallet, og skal forklare hvad forskellen på helstaten og kongeriget var. Var unionen med Danmark og Norge en helstat, og så var Danmark alene kongeriget? Men Danmark og Norge havde jo den samme konge..... -
Arthur Schopenhauer
ForumindlægHej Jeg har prøvet at søg om Arthur Schopenhauer på nettet, men jeg har svært ved at finde om han var imod jøder ? Og hvilken kombination har han til Hitler -
Tilpasningspolitik?
ForumindlægHej, hvad er tilpasningspolitik? -
Sleeping beauty/Little Briar-Rose original tekst?
ForumindlægHej jeg skal bruge original teksten Sleeping Beauty/Little Briar-Rose af Brødrene Grimm på engelsk? http://classiclit.about.com/library/bl-etexts/grimm/bl-grimm-briarrose.htm fandt denne, men er ikke helt sikkert på det er den rigtige, ellers nogen der har den liggende på computeren ? Vh -
Afgangsprøve
ForumindlægEfter skolereformen er der kommet nye "udtrækningspuljer" Hvad lyder de på For jeg ved godt engelsk og fysik mundtligt er obligatorisk Men nu er idræt mundtlig også en del af udtrækspuljen?? -
Skæbne kontra tilfælde
ForumindlægHey. Sidder og bøvler med et foredrag, som jeg skal holde på fredag, om forskellen på skæbne og tilfælde. Ville lige høre hva i har og sige til dette.??? Synes selv det er svært at definere.Måske kan man sige:Mennesker som tror på skæbnen, tror ikke på tilfældighederne... De mener netop at INTET ... -
historieopgave - 1. verdenskrig
ForumindlægJeg står og skal til at lave en historieopgave om årsager, og i det hele taget optakten, til 1. verdenskrig. Kunne godt bruge lidt inspiration til relevante enmer i denne opgave. Nogen der har gode ideer...? -
Euroislam
ForumindlægHejsa\n\nEr der nogen herinde der har kendskab til Euroislam? -
das dicke kind
Forumindlægjeg har læst das dicke kind, men jeg kan bare ikke forstå hvad det handler om....er der nogle som kan hjælpe mig med at forstå teksten..... -
Villig til at rette/se en stil igennem?
ForumindlægHej nogen der er villige til at se min sti igennem hvis jeg sender den til jer via mail? .. Vil virkelig værdsætte jeres hjælp! Tak på forhånd Julia -
Undervisning!
ForumindlægHej Alle! Er der nogen der ved hvor man kan få ekstra tyskundervisning på B-niveau ved siden af gymnasiet?? Det skal være i Københavns område, og ikke alt for dyrt.. Evt. gratis? På forhånd tak! -
regler!
Forumindlæghej hvad er det helt præcist reglerne for hvornår man sætter udsagnsordene til sidst i en sætning? på forhånd tak
