Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 17221 til 17240 af 25465
  • Privat lærer søges

    Forumindlæg
    Privat lærer søges . . . Jeg er en pige på 16 år, bor i Køge og går i 1.g. Jeg har skal have hjælp i Mat A, fysik, B og engelsk B. Penge afregnes efter aftale. Håber at der er nogle som kan hjælpe.
  • Haster til imorgen! (hhx optagelsesprøve)

    Forumindlæg
    Hej Alle Jeg skal til optagelseprøve på hhx imorgen. jeg skal op i engelsk og matematik skriftlig imorgen. og på onsdag skal jeg op i dansk og tysk mundtlig. nogle der ved hvordan det foregår?? og hvad man skal? eller har nogle råd til hvordan jeg skal forberede mig? :) :)
  • ??

    Forumindlæg
    Hej super søde mennesker. Er der nogen, der ved om: Hvor kan jeg finde de tidligere skriftlige engelsk B eksamensopgavesæt? ( til HF) Jeg vil prøve og øve mig i det, men kunne ikke finde nogen opgaver:( Skal til skriftlig eksamen i maj:) Håber nogen ved om det og kan hjælp mig:)
  • Hvad hedder det på dansk?

    Forumindlæg
    engelsk hedder det trig-identities , hvad hedder det på dansk? Jeg tænker på trigonometriske sammenhænge som f.eks. cos^2(x) + sin^2(x) = 1 sin(x)^2 = 1 - cos(2x) osv.
  • Isotoptavlen

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder og arbejder med en opgave til isotoptavlen(ang. folkeskolens afgangsprøve), der skal afleveres i morgen. Jeg mangler bare lidt tekst(dansk/engelsk) og opgaver man kan lave til eksamen Er der nogen derude der muligvis selv har lavet noget om det, eller bare ved en lidt? På forhånd tak
  • ordbog, hjææælp :) det tager 1 min

    Forumindlæg
    Hej alle :) da jg har en mini bærebar, kan jeg ikke installere dnask engelsk ordbog, den man normalt kan installere med en cd.. er der nogle der ved, hvordan jeg så kan installere sådan en :) jeg har prøvet med usb, men det vil den ikke :/ håber på hjælp!
  • Essay

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive et essay og jeg ved ikke hvad eg skal skrive om men det skal starte med: I expeck.. :s hvis der var nogen der havde nogen ideer ville de glæde mig og det må gerne være handle lidt om børn i nød og sådan. Og det er er et engelsk essay.
  • Afgangsprøve :(

    Forumindlæg
    Hej jeg skal går op i mundtlig engelsk , så jeg skal forbrede en synops . min over emne er Ireland og min under emne er religion i Ireland , men jeg kan faktisk ikke finde noget om religion i Ireland på nettet , og jeg ved ikke hvorfor . har I nogen hjemmesider eller ideer ??? . mange tak :)
  • Optagelsesprøve

    Forumindlæg
    Hej jeg skal om et par dage op til en skriftlig optagelsesprøve til gymnasium og har et par spørgsmål om dette. jeg skal op i dansk, matematik og engelsk er der nogen som ved hvad nogen af spørgsmålene handler om? Er det en svær prøve? Kan prøvens sværhedsgrad afhænge af gymnasiet?
  • Grammatik - verber

    Forumindlæg
    Hej allesammen :D Jeg har aldrig fundet ud af hvordan man laver en kort tillægsform på engelsk ? Altså hvis jeg skal sige: De er blevet slået , jeg er blevet , blev de mobbet osv .. Håber på hjælp :D
  • Free thinkers? free thought?

    Forumindlæg
    HEJ jeg har et problem med dette emne. jeg er i gang med at lave en engelsk fremlæggelse, og hvis der er nogen der ved noget om dette emne, vil jeg MEGET gerne have hjælp!!!!!! Hvis der er nogen der kender til nogle af de såkaldte "free thinkers", så må i også meget gerne skrive det. ...
  • PARENTING!!!!

    Forumindlæg
    HEJ er der nogen der har nogle forslag til, hvad jeg eventuelt kunne fortælle om, i en engelsk fremlæggelse med samme overskrift????? Jeg kunne virkeliig godt bruge noget hjælp, så hvis i har nogle ideer, eller har nogle links, så er i meget velkomne til at sende dem:D PÅ forhånd TAK!!:)
  • Eksamen - under emne

    Forumindlæg
    Hey :) Nogen der gider hjælpe mig lidt? Jeg skal til at skrive synopsis i mundtligt engelsk, mit emne er Wild Life. Jeg mangler bare et godt under emne. Så her er mit spørgsmål: Nogen der kender et godt underemne? Tak for hjælpen på forhånd ;D Hilsen Frederikke
  • Manglende problemformulering!

    Forumindlæg
    Hej Jeg skriver AT om identitet og immigration i henholdsvis engelsk og psykologi, og jeg har lidt svært ved at få skrevet en problemformulering. Håber der er en der kan hjælpe mig lidt til at komme i gang!
  • USA's skolesystem

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal lave en opgave i engelsk, og jeg skal fortæller om det amerikanske skolesystem: Education - The American school system... Og så skal jeg også sammenligne det med det danske... Er der nogle der kan hjælpe mig med det, og som evt. kender til nogle kilder, som jeg kan bruge? TAK !! :)
  • Fremlæggelse

    Forumindlæg
    Hej alle. I engelsk skal hver elev fremlægge i ca.5 minutter, hvert modul, om et selvvalgt emne. Dem, der har fremlagt indtil videre har fremlagt om noget personligt som f.eks. deres hund eller hobby. Jeg er virkelig tom for ideer . nogen der har nogle gode ideer?
  • hjælp?

    Forumindlæg
    hej alle sammen, har nogele gode ideer til hvordan man kan forbedre sig til sine skriftlig prøver i 10.klasse?? jeg ville meget gerne have en find karaktere.. så hvis kender noget til nogle programmer, eller opgaver, man kan forbered sig i så må i meget gerne skrive, og det er til dansk og engel...
  • 2. klasse og skolefest

    Forumindlæg
    hvordan oversætter man 2. klasse og skolefest til engelsk? mine bud: 2. klasse: second degree / second class? skolefest: school party / school dance? nogle der kan hjælpe :)??
  • Essay på ca. 600-700 ord

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der vil rette en engelsk opgave, det kunne virkelig være dejligt hvis der fandtes nogle mennesker der kan hjælpe mig med at rette min opgave :D Håber der er nogle søde mennesker der vil melde sig :) Sender den inde på besked, til den person der vil være hjælpsom:)
  • Outline Drinking Problem in Great Britain

    Forumindlæg
    Hej alle sammen ;D Jeg skal lave en Outline til min engelsk mundtlige eksamen, men er kørt lidt fast. Jeg har valgt et emne og begrundet hvorfor jeg har valgt det. Nogen som har en god idé til hvad jeg mere kan komme ind på. På forhånd tak (;