Søgning på: srp engelsk spansk. Resultater: 17241 til 17260 af 36230
-
Growing up
ForumindlægHejsa - har trukket ''Growing up'' til engelsk mundtlig FS10. Jeg ved bare virkelig ikke hvad jeg skal snakke om! kan godt lide at ha' noget specifikt at tale om. F.eks. en person, som jeg så kan research. Nogle der har en idé om hvad jeg kunne vælge som topic? M... -
Apartheid
ForumindlægER i gang med 9. klasses disposition til Mundtlig i Engelsk Har valgt emnet Apartheid og vil spørge om nogen kendte nogle engelske tekster hvor jeg kunne finde svar til disse spørgsmål What is apartheid ? How did Apartheid start? Where did the Apartheid exist? How many black people were at south... -
optagelsesprøve HH
ForumindlægHejsa.. håber der en der kan hjælpe mig.. er simpelhen så nervøs..det er sådan at jeg står her og skal til optagelsesprøve på HH her om en uges tid.. jeg skal op i dansk, engelsk og matematik.. Jeg håber på at kunne være heldig, at der var en herinde der allerede havde været igennem en optagelspr... -
Hjælp mig :(
ForumindlægHej Jeg vil gerne spørger om der er nogle der går på HF som har haft skriftlig terminsprøv her nu. Jeg har meget stor problem med at skrev engelsk og dansk , da jeg har engelsk imorgen Håber der er nogle der ikke har noget imod at send deres stil´+ grammatik Og sorry hvis jeg spørger ... -
AT-Integration. Forslag?
ForumindlægHej, jeg skal op i morgen AT. Men har lidt problemer med at få det til at hænge sammen, jeg har valgt at sætte mine problemstillinger og delkonklusioner ind på STP så I kunne se hvordan jeg sådan delvist har svaret, men jeg har også læst en masse ved siden af, artikler, undersøgelse, og en masse ... -
Dansk, retskrivning og læsning
ForumindlægSå er eksamnen i dansk retskrivning og læsning også overstået! Hvordan gik det for jer? og er der nogen der kan fremskaffe en rettenøgle til dem? -
dho
Forumindlæghej er der nogle, der kunne være interesseret i at rette min dho for evt. fejl? -
Medicin-studiet - hjælp til valg.
ForumindlægHej, Jeg er en pige, som her til sommer bliver student. Jeg er 18 år. Jeg ser at gennemsnittet for at komme ind på lægestudiet er på 9,... og 10,... Jeg har drømt hele livet om at komme på det studie, men det viser sig nu at jeg har kun et gennemsnit på 6,5. Jeg har i dag ikke vist for lærer... -
Synonymordbog??
ForumindlægHey!! findes der en online engelsk synonymordbog??? -
1 lille spørgsmål
ForumindlægHvordan siger man:disse ting er ikke nødvendig på engelsk?? -
hjælp
Forumindlæghej folkens jeg har brug for hjælp ang. engelsk -
SSO
ForumindlægHej! Er der nogen som kender en side som studieportalen, bare på engelsk?? -
Citater
ForumindlægTæller citater med som ord i en engelsk essay? -
racism
Forumindlæger der en der vil hjælpe mig med at rette den her engelske stil? -
Att.
ForumindlægEr der nogen der ved om Att. hedder det samme på dansk og engelsk?..Skal skrive et engelsk brev, men kan ikke finde forkortelsen Att. i hverken den dansk-engelsk eller engelsk-dansk ordbogen.. -
oversættelse
Forumindlægnogen der vil hjælpe med rette en engelsk oversættelse? -
Matematisk student = ?
ForumindlægHej. Hvad hedder det på engelsk, hvis man er matematisk student? på forhånd tak -
rettelse
ForumindlægEn der har lysttil at rette mit engelsk? -
Hvad hedder det nu?
ForumindlægHeyHvad hedder Forsvarets Efterretningstjeneste på engelsk?/tak/ -
For nogle dage siden
ForumindlægHvordan siger man det på engelsk?Some days ago?
