Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 17241 til 17260 af 321608
-
konsekvenser af identitetsdannelsen ?
Forumindlæghejsa, nogle der kan hjælpe ? Et individ i nutidsdag for mere frihed fra forælderne, hvilken konsekvenser kan der medføres hvis man ikke følger den sociale arv. eller hvis forældrene håber på at barnet bliver mere ansvarlige voksen, men det alligevel ikke gør ? -
Definitionsmængde og Værdimængde
ForumindlægHej Jeg søger en video, eller en god metode at kunne huske definitions og værdimængden på. Både hvordan man udregner den og hvordan man bestemmer den. Hilsen Jakob -
Metoder - Film
Forumindlæghvis jeg skal analysere en film og en artikel. hvilke metoden indenfor naturvidenskab, samfundsvidenskab og humaniora skal jeg bruge? -
Psykologi eksamen
ForumindlægHej...Jeg ville høre om, der var nogen, der vidste, hvordan en psykologi eksamen foregår og om man må ha alle notater og bøger med ind til forberedelsen...? -
Lawrence of arabia
Forumindlægskal skrive historie opgave om ovennævnte person og hans handlinger.. men mangler en kilde... nogen der ved/har noget? -
AT-metodernes muligheder og begrænsninger
ForumindlægHeeeeeeeeeej Allesammen :) Jeg har i mit AT-projekt gjort brug af den hypotetisk-deduktive metode og den kvantitative form for empiri. Er bare lidt forvirret når det angår metodernes muligheder og begrænsninger. Og vil være super taknemmelig hvis I kunne hjælpe mig :D -
Engelsk eksamen imorgen!
ForumindlægHej :) Nu skal jeg op i engelsk eksamen imorgen, og jeg er ved at være lidt nervøs! Jeg skal snakke om terrorangrebet på World Trade Center. Der er bare et lille problem! Mit manuskript fylder slet ikke nok! Jeg skal minimum snakke i 5 minutter, og mit vare kun ca. 2 minutter! HJÆÆÆLP! HVAD SKAL ... -
navngivning
ForumindlægHej Jeg skal navngive et stof, hvorpå der sidder en NHCOCH3gruppe. Nogen der ved hvad en sådan gruppe hedder ? -
Hvorfor er energi fordelingen (uden tvivl) korrekt?
ForumindlægJeg vil gerne have nogle svar på, hvor skal man have omkring 60-70 % kulhydrater også måske kun 10% af protein i daglig kost? HVis man styrketræner, er det jo vigtigt med et rimelig stort indtag af protein, så hvorfor må man kun indtage 10 % . Og er der evt noget farligt ved indtagelse af en hel... -
Molekylært vand
ForumindlægHvad menes der med at ved elektrolyse, kommer molekylært vand ? "Ved anoden samles fire OH- -ioner og frigiver dels O2 (ilt), molekylærtvand og fire elektroner." ^^ Molekylærtvand?? -
"anførelsestegn"
ForumindlægHvis man skriver noget i anførelsestegn og slutter sætningen, skal punktum så stå efter eller før. fx 1) Hun sagde:" det var godt klaret". el. 2) Hun sagde:" det var godt klaret." hvilken en er rigtigt? -
HJÆLP
ForumindlægReducer: 1. a= √(21/3)2/3 = ??? 2. b= 2-1/2*2*√23 _________ 3√2 4. d= 7√a5*b3 * 14√a-3*b = ?? 5. e= b1/4 * b-2 ______ * b = ??? b-3/2 -
Eksamen 2004
ForumindlægEr der nogen herinde der har skrevet eksamensopgaven fra 2004 i samfundsfag? Delopgave D: Unge og Politik, fra magtudredningen 2003?? -
238Pu reaktionsskema
ForumindlægHar en fysik opgave der lyder: opstil reaktionsskemaet for henfaldet af 238-Pu Hvad delen menes der med det? Er det henfeldsskemaet eller hvad, og hvornår ved jeg om en kerne er stabil så den ikke henfalder mere? -
forstår ikke
Forumindlægnogen der forstår meningen med fl.g. diagonalen i et kvadrat frembryder ikke noget problem, så længe det drejer sig o at lave en dør eller bygge et hus? -
Mule Killers
ForumindlægHej Er der nogen som har skrevet et engelsk essay om "Mule Killers"? Hvis der er vil i så ikke fortælle hvad der er temaerne eller moralen i historien? -
indekstal
Forumindlæghvordan er formlen i indekstal :gennemsnitlige årlige procentvise stigning? -
Bestem målestokforholdet
ForumindlægHjælp, hvordan gør man det.? Der er en firkant på 5,7 cm lang og 2,5 cm høj. hvordan bestemmer jer målsestokforholdet -
Statistik-
ForumindlægJeg har lavet emneopgave osv. - Men det hjælper mig ikke just i en dispotetion. - At forklarer statistik er jo at sige det er nogle obsevationer man laver? Så som til en virksomhed, eller? Det er der jeg kommer i tvivl, hvordan forklarer jeg det, helst sådan at det tager en del tid og sige.? -
Haster
ForumindlægHej alle sammen er i søde og hjælpe mig med dette? 5*7/10
